Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
jimmywe wrote:

mattman wrote:
Op donderdag voor Wilco in de Barn was een perfecte spot geweest voor deze band. Dan was die dag (vooral in de tenten) mog meer stacked geweest.

Heerlijke plaat ook, dat Mordechai. <3


Op die spot stond Apparat.

Apparat stond toch op de vrijdag??
Nee, donderdag. Je kan de line-up van dit jaar ook nog gewoon raadplegen op de website hoor :wink:
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.538
4.421
theblackmadness wrote:

jimmywe wrote:

mattman wrote:
Op donderdag voor Wilco in de Barn was een perfecte spot geweest voor deze band. Dan was die dag (vooral in de tenten) mog meer stacked geweest.

Heerlijke plaat ook, dat Mordechai. <3


Op die spot stond Apparat.


Apparat stond toch op de vrijdag??

Nee, donderdag. Je kan de line-up van dit jaar ook nog gewoon raadplegen op de website hoor ?

ja verwarde me met archive
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Yann wrote:
Zondag 28/06 zou er Rock Werchter 2021 nieuws zijn. Naar aanleiding van hun zomerbar enz zouden ze van het momentum ook willen gebruik maken om eerste aankondiging te doen.

Dat is een opvallende datum… Waar heb je dat nieuws vandaan?

Excuseer. Foutje, het gaat over de zondag van RW zelf. Volgende week zondag 100% aankondiging
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.981
2.024
Het weer zou ons wel dik in de steek gelaten hebben mocht er van Corona geen sprake zijn.
Had een natte edtitie geweest.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Het weer zou ons wel dik in de steek gelaten hebben mocht er van Corona geen sprake zijn.
Had een natte edtitie geweest.

Haha idd. Wekenlang prachtweer, en dan eventjes tijdens RW gedrup.

Gaat me niet tegenhouden om er een RW weekend van te maken. Ein-de-lijk The Strokes zien. Kendrick als headliner aanschouwen. Yorke die de Barn op magische wijze afsluit. Mike Patton die krijst en schreeuwt en spuwt en croont. Acts als Jehnny Beth, Phoebe Bridgers en Haim die hun fantastische nieuwe albums komen voorstellen.

We moeten er nog een jaar op wachten... Maar m'n RW20- playlistje zal overuren draaien. :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Valt wel mee toch? Afentoe een spatje, maar ook zon en niet te warm. Als het ‘s middags en ‘s avonds droog is, zelfs ideaal festivalweer.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Ken19 zegt dat er iets staat te gebeuren, maar geeft nog geen namen of datums. Zou mooi zijn als RW deze week het een en ander los laat. Bijv. elke dag een naam ofzo..
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Afgaande op de laatste berichten op eFestivals: datum + namen + start ticketverkoop.

En de rest van het programma voor de maand juli zal ook wel volgen zeker?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.002
261
Afgaande op de laatste berichten op eFestivals: datum + namen + start ticketverkoop.

En de rest van het programma voor de maand juli zal ook wel volgen zeker?
Mannen of vrouwen van eFestivals zijn meestal goed ingelicht :wink:
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
En de rest van het programma voor de maand juli zal ook wel volgen zeker?
Niels Destadsbader, Mama's Jasje, Portland, Equal Idiots, Compact Disk Dummies, Arno en Black Box Revelation voor de overige weekends dus nog.

CDD en Arno mogen volgend jaar wel naar het gewone RW doorkomen. Ik mag enkel maar hopen dat dit geen deur openzet voor Niels op RW
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik mag enkel maar hopen dat dit geen deur openzet voor Niels op RW

Haha nee, dat zie ik nooit gebeuren. En soms zeggen ze 'zeg nooit nooit', maar nu durf ik dat wel te zeggen. Hetzelfde voor Mama's Jasje.

Hiermee coveren ze niet alleen het 'Rock Werchter', maar ook het TW Classic/Boutique' publiek natuurlijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik vind het trouwens heel mooi hoor, dat Rock Werchter die Zomerbar echt groots neerzet. Zet ze ook heel goed op de kaart als creatieve initiatiefnemers.

Toch maar kijken of ik hier bij kan zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Nu hoop ik wel dat ze toch nog met iets voor volgend jaar komen en niet alles op die zomerbar focussen.

Denk dat ze het momentum wel zullen pakken om te knallen voor volgend jaar.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken