Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Niels Destadsbader
1f606.svg

Stond natuurlijk ooit gewoon op Werchter Boutique dacht ik... Ook dat doelpubliek moet bediend worden. Reken maar dat de vraag groot zal zijn.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Ben er daarnet voorbij gereden, alles lijkt al mooi klaar te staan. Gezellig podium, volledig afgezet natuurlijk. Het kriebelt...
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Ik overweeg een kaartje te kopen voor Black box revelation maar Werchter is niet om de hoek voor me en wij zijn maar met z’n 2-en dus vroeg me af of iemand hier ze al gezien heeft en het de moeite waard is? Ik weet uit ervaring dat hoe iets op Spotify klinkt niet altijd iets zegt over de live optredens.
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
145
37
Ben er daarnet voorbij gereden, alles lijkt al mooi klaar te staan. Gezellig podium, volledig afgezet natuurlijk. Het kriebelt…

Enig idee of de festivalweide zelf (dus waar main normaal staat - het zogezegde park), wel toegankelijk is? Wij plannen dit weekend een fietstocht naar Werchter. Het zou tof zijn mochten we op ons vertrouwde plekje kunnen picknicken (en vooral een pintje achterover slaan).
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Het park blijft normaal open (of er moest een massa volk staan)
Iets van het optreden zien zal niet lukken, er komen nog bloembakken op de containers (of ze staan er al op, dat weet ik niet)
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.190
3.015
Ik overweeg een kaartje te kopen voor Black box revelation maar Werchter is niet om de hoek voor me en wij zijn maar met z’n 2-en dus vroeg me af of iemand hier ze al gezien heeft en het de moeite waard is? Ik weet uit ervaring dat hoe iets op Spotify klinkt niet altijd iets zegt over de live optredens.
Natuurlijk zal de sfeer anders zijn aangezien iedereen zit, maar voor de rest heeft Black Box Revelation een goede live reputatie.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.413
1.914
Het park blijft normaal open (of er moest een massa volk staan)
Iets van het optreden zien zal niet lukken, er komen nog bloembakken op de containers (of ze staan er al op, dat weet ik niet)
Gisteren nog geen bloembakken alleszins. Het ziet er zeer gezellig uit alleszins. Spijtig genoeg knappen een groot deel van men vrienden af op de prijs voor zo een tafel en ik moet eerlijk toegeven dat ik dat ook enkel zou kunnen overwegen voor Arno op dit moment.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
Poe he, RW had wel echt takkenweer gehad deze editie. De voorspellingen de komende dagen worden er niet beter op. De temperatuur is goed maar met deze regen je tentje opzetten op woensdag is niet oke.

Hoop voor de Zomerbar mensen dat het weer een beetje meevalt. Met een poncho op een stoeltje zitten is toch wat raar.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.006
268
Deze middag stopt de regen.
Morgen en vrijdag en zondag droog, zaterdag wel een kans op klein beetje regen.

Ideaal toch ?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
Zouden we vandaag wat nieuws krijgen over volgend jaar?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.185
10.544
Morgen en vrijdag en zondag droog, zaterdag wel een kans op klein beetje regen.

Ideaal toch ?

Dat is inderdaad wel ideaal. Dan is de voorspelling rondom Rotterdam een stuk slechter voor de komende dagen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
Morgen op Studio Brussel de hele dag een Rock Werchter-dag. Ideaal om dan ook de datum en eerste namen aan te kondigen?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
jefferke wrote:
Ben er daarnet voorbij gereden, alles lijkt al mooi klaar te staan. Gezellig podium, volledig afgezet natuurlijk. Het kriebelt…

Enig idee of de festivalweide zelf (dus waar main normaal staat – het zogezegde park), wel toegankelijk is? Wij plannen dit weekend een fietstocht naar Werchter. Het zou tof zijn mochten we op ons vertrouwde plekje kunnen picknicken (en vooral een pintje achterover slaan).
De burgemeester van Rotselaar roept fans van Rock Werchter op om dit weekend niet naar de weide van Werchter te komen, tenzij je een ticket hebt voor de Zomerbar daar. “Samenscholingen zijn nog altijd verboden en de afstandsregels moeten gerespecteerd worden”, klinkt het bij burgemeester Jelle Wouters (CD&V).
Staat op VRT NWS

Als het niet te ver is kan je altijd proberen natuurlijk, genoeg groene plekjes in de buurt ook.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Rock Werchter is de laatste dagen wel erg actief op social media.
Tussen al die drukte zou ik een aankondiging wel wat 'mistimed' vinden.
Ik vertrouw wel op de kennis van ChiquitaChaser, die heeft al vaker dingen goed voorspeld, maar voor zondag dus, dan lijkt het me of morgen (wanneer het festival zou beginnen) of vrijdag 4 uur. Ben benieuwd.

Ik verveel me enorm, en hoop toch hier nog wat leven erin te brengen voor die eventuele aankondiging.
Ik verwacht PJ nog niet, maar die net vóór de nieuwe ticketverkoop. Ik denk dat o.a. The Strokes, Thom Yorke, 21Pilots al aangekondigd zullen worden.
Toch een kleine voorspelling voor volgend jaar:

Pixies - Royal Blood - Pearl Jam
Liam Gallagher - Red Hot Chili Peppers - The Strokes
Charlie XCX - Twenty One Pilots - The Killers
Placebo - Volbeat - Foo Fighters

Kendrick verwacht ik niet volgend jaar, maar een jaar later. Hetzelfde geldt voor Tame Impala en RATM. Ik hoop op Metallica in de plaats van Foo Fighters. Gorillaz verwacht ik op Pukkelpop.
Wat denken jullie?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Dat je SOAD mist.
Hun hele tour is verschoven naar begin juni, dus het ziet er op dit moment niet echt naar uit, denk ik.
Hoop natuurlijk met je mee, maar ze zijn nu vanaf 2 tot 16 juni in Europa, dat is niet echt in de buurt van Rock Werchter.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.227
Paddy wrote:
Dat je SOAD mist.

Hun hele tour is verschoven naar begin juni, dus het ziet er op dit moment niet echt naar uit, denk ik.
Hoop natuurlijk met je mee, maar ze zijn nu vanaf 2 tot 16 juni in Europa, dat is niet echt in de buurt van Rock Werchter.
En wel bij dat andere mooie Belgische festival. Kapen ze dus mooi weg, naar alle waarschijnlijkheid. Zonde voor Rock Werchter.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.668
De online optredens zijn ook bekend gemaakt, beetje pover niet?

Die show van The Cure is wel een grote vis. Alleen 'jammer' dat die hele show al op Youtube staat.

Ik heb toch wel wat euro's over voor een registratie van Nick Cave, Anderson .Paak of David Byrne in 2018.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken