Joslittel wrote:
RubenFrusciante wrote:
Het is zeker geen wishlist nee, puur de namen die ik aannemelijk vind.
Heb inderdaad geen vijfde dag opgenomen, omdat we dat nog niet zeker weten, en ze hebben natuurlijk nog losse evenementen. Ik zie daar wel een Coldplay en/of Metallica-metal dag verschijnen.
Acts als FNM en Kendrick heb ik niet meegenomen door wat ik tot nu toe (op Efestivals) heb gelezen. Faith No More verwacht ik niet meer op beiden, al juich ik het zeker toe.
Wat ik snap van deze industrie is dat een act die komend jaar niet kan, het een (x aantal) jaar later inhaalt. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen met redelijk specifieke acts als Kendrick, SOAD, omdat PJ bijvoorbeeld bij een veel breder publiek geliefd is, en dus minder problematisch.
Help me even: Waarom is FNM niet meer aannemelijk? Ze zijn toch al op festivals aangekondigd in 2021? Ik denk ook dat ze in 2021 niet meer voor de dubbele boeking met GMM maar ik hoop/verwacht dat GMM dan afvalt omdat dat de noodgreep was, niet de boeking op RW.
Valt zeker wat voor jouw redenatie te zeggen.
Ik verwacht ook dat ze niet op beiden zullen spelen, maar door het al afvallen van Iron Maiden denk ik niet dat GMM happig is om nog een headliner kwijt te raken. Maar ik hoop dat ze op RW blijven. Misschien dat Graspop iets geregeld krijgt met Guns n Roses.
Pff was nu gewoon onderweg geweest, hopen dat ze het leed iets verzachten met namen vandaag of morgen. Zondag zou ik raar vinden, ze doen nooit iets in het weekend, maar ja het zijn rare tijden, wie weet.