Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

Normaal gezien op dit moment al goed geïnstalleerd op A1 en al volop aan onze “openingsreceptie bezig”
1f642.svg

Op het, onafgewerkte, programma waarschijnlijk Fontaines DC, Miles Kane, The Big Moon, HAIM, Apparat, Wilco, Pixies, Beck, Pearl Jam…

Momenteel wel naar Studio Brussel aan het luisteren…

?
Normaal gezien, begint nu zo’n beetje onze siësta nadat we 4 uur geleden aan het bier zijn begonnen.
Vandaag zouden we waarschijnlijk naar the Death south, Beck, the last Internationale, Fontaines DC, Tyler Childers, Rag n Bone, Pixies en Pearl Jam zijn gegaan. Wel erg veel namen, dus er was vast iets tussenuit gevallen.

Yannick wrote:
Tame Impala

zou idd ook niet misstaan…

ik zou dan meer de lineup van RubenFruciante aanhouden.

ik zou dus zeggen, zo iets? :
Pixies – Royal Blood – Pearl Jam
Liam Gallagher – Tame Impala – The Strokes
Faith No More – Twenty One Pilots – The Killers
Placebo – Volbeat – Metallica
Die zouden volgens mij zalen gaan aandoen, maar ze staan ook op Primavera dus het kan wel. Zou mijn act van de editie zijn.
Metallica is zeker welkom, als Thom Yorke weer in de tent staat, staat er genoeg tegenover.
Fontaines D.C. - Eefje de Visser - HAIM - Wilco - Beck - Pearl Jam was het voor mij geweest denk ik.

Yannick wrote:
Tame Impala

Ik zou eerlijk gezegd Tame Impala en The Killers omruilen, dat houd het wat meer in verhouding.

DennisvdBr wrote:

Yannick wrote:
Tame Impala

Ik zou eerlijk gezegd Tame Impala en The Killers omruilen, dat houd het wat meer in verhouding.
misschien The Killers ipv Tame Impala en dan ASAP Rocky ipv er bij?

Aaran wrote:

DennisvdBr wrote:

Yannick wrote:
Tame Impala

Kendrick zorgde voor rumoer, wat een storm zou dat geven.
Ik zie RHCP hun tour nog wel uitbreiden, lijkt mij ook wel een aardige kanshebber

ASAP rocky zou prima zijn, maar is op RW ook geen headliner. Denk niet dat hij die spot zou ‘opeisen’. Je kan m makkelijk als derde laatste of zo programmeren.

Aaran wrote:

DennisvdBr wrote:

Yannick wrote:
Tame Impala

Ik denk dat A$AP Rocky misschien iets te klein zal zijn om RW te co-headen Ik denk dat:

Liam Gallagher – The Killers – The Strokes
Faith No More – Twenty One Pilots – Tame Impala/Red Hot Chili peppers/Pop of HipHop act

ASAP rocky zou prima zijn, maar is op RW ook geen headliner. Denk niet dat hij die spot zou ‘opeisen’. Je kan m makkelijk als derde laatste of zo programmeren.
Ik denk eerlijk gezegd dat die dat net wel opeist (staat bv als co op Opener) en dat dat dan ook de reden is dat zulke acts geen plaats krijgen op Werchter (Stormzy, Asap en Tyler als voorbeelden dan).

Maar Asap stond dit jaar normaal als headliner op dour natuurlijk (hoewel hij nog niet herbevestigd is voor 2021 dacht ik).

mattman wrote:

Ik denk eerlijk gezegd dat die dat net wel opeist (staat bv als co op Opener) en dat dat dan ook de reden is dat zulke acts geen plaats krijgen op Werchter (Stormzy, Asap en Tyler als voorbeelden dan).

Maar Asap stond dit jaar normaal als headliner op dour natuurlijk (hoewel hij nog niet herbevestigd is voor 2021 dacht ik).
Dour is natuurlijk van een iets ander kaliber.

Artiesten die Werchter goed zouden doen volgend jaar te boeken en een jonger profiel zouden kunnen geven: Billie Eilish, Dua Lipa, Travis Scott, The Weeknd, Angèle, A$AP Rocky, Tame Impala, Tyler, The Creator, Twenty One Pilots (geboekt tho), Post Malone, Royal Blood, Doja Cat...

Artiesten die Werchter goed zouden doen volgend jaar te boeken en een jonger profiel zouden kunnen geven: Billie Eilish, Dua Lipa, Travis Scott, The Weeknd, Angèle, A$AP Rocky, Tame Impala, Tyler, The Creator, Twenty One Pilots (geboekt tho), Post Malone, Doja Cat…
Tame Impala.
De rest verwijs ik door naar Kiewit.

Yannick wrote:
Artiesten die Werchter goed zouden doen volgend jaar te boeken en een jonger profiel zouden kunnen geven: Billie Eilish, Dua Lipa, Travis Scott, The Weeknd, Angèle, A$AP Rocky, Tame Impala, Tyler, The Creator, Twenty One Pilots (geboekt tho), Post Malone, Doja Cat…

Tame Impala.
Je gaat toch ooit moeten aanvaarden dat zo'n bands hun (hoge) plaats op Werchter meer dan verdienen. En dat het ook gewoon tijd wordt dat Werchter dat wat meer doet.

Voor 2020 werd Angele nog België-exclusief aangekondigd voor Dour. Voor 2021 vind ik daar precies niks van terug. Mogelijke sub? Billie Eilish ook nog steeds geen nieuwe data voor haar tour ...

Joe wrote:

“De rest” kun je niet blijven doorverwijzen.
1f609.svg
Ligt eraan welke spot ze innemen.
Vind Tyler, A$AP Rocky, Travis Scott (en de rest, buiten Angèle voor 3x op rij, laat die maar even tijdje weg) prima passen op RW, maar die drie hierboven genoemden geen co-headliners. Tent-afsluiter of plek vóór de sub in mijn opinie allemaal welkom.
Acts als The Weeknd, Billie en Post Malone zou ik wel accepteren als co-head, The Weeknd als losse headliner.

Yannick wrote:

Joe wrote:

“De rest” kun je niet blijven doorverwijzen.
1f609.svg

Ligt eraan welke spot ze innemen.
Vind Tyler, A$AP Rocky, Travis Scott (en de rest, buiten Angèle voor 3x op rij, laat die maar even tijdje weg) prima passen op RW, maar die drie hierboven genoemden geen co-headliners. Tent-afsluiter of plek vóór de sub in mijn opinie allemaal welkom.
Acts als The Weeknd, Billie en Post Malone zou ik wel accepteren als co-head, The Weeknd als losse headliner.
The Weeknd als losse headliner? Dat is wel heel ambitieus naar mijn mening. Vind nou niet bepaald dat dat verdiend is. Tuurlijk, bekend bij een groot publiek, maar meer inderdaad zoals Eilish en niet op de manier van een Pearl Jam bijvoorbeeld.

The Weeknd verkoopt moeiteloos twee Sportpaleizen uit ofzo.

edit: heeft ie nog niet gedaan, maar zie 'm daar wel toe in staat à la Drake een aantal jaren geleden. Die nieuwe plaat van 'm, maakt 'm weer een stapje groter in de pikorde, denk ik.

Joe wrote:

Yannick wrote:

Tame Impala.

Je gaat toch ooit moeten aanvaarden dat zo’n bands hun (hoge) plaats op Werchter meer dan verdienen. En dat het ook gewoon tijd wordt dat Werchter dat wat meer doet.

Voor 2020 werd Angele nog België-exclusief aangekondigd voor Dour. Voor 2021 vind ik daar precies niks van terug. Mogelijke sub? Billie Eilish ook nog steeds geen nieuwe data voor haar tour …
Ik moet helemaal niets.

Voor mij mag men dat allemaal zo lang mogelijk uitstellen.
Als het eenmaal zo ver is staat het mij ook gewoon vrij om weg te blijven natuurlijk. : :wink:

Artiesten die Werchter goed zouden doen volgend jaar te boeken en een jonger profiel zouden kunnen geven: Billie Eilish, Dua Lipa, Travis Scott, The Weeknd, Angèle, A$AP Rocky, Tame Impala, Tyler, The Creator, Twenty One Pilots (geboekt tho), Post Malone, Royal Blood, Doja Cat…
Angèle headliner? De rest kan ik nog inkomen, maar angèle is nu toch geen headliner voor werchter

Users who are viewing this thread