Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

Yannick wrote:
Artiesten die Werchter goed zouden doen volgend jaar te boeken en een jonger profiel zouden kunnen geven: Billie Eilish, Dua Lipa, Travis Scott, The Weeknd, Angèle, A$AP Rocky, Tame Impala, Tyler, The Creator, Twenty One Pilots (geboekt tho), Post Malone, Royal Blood, Doja Cat…

Angèle headliner? De rest kan ik nog inkomen, maar angèle is nu toch geen headliner voor werchter

Kan me voorstellen dat Yannick hier 'prominente namen' mee bedoelt.

theblackmadness wrote:

Yannick wrote:
Artiesten die Werchter goed zouden doen volgend jaar te boeken en een jonger profiel zouden kunnen geven: Billie Eilish, Dua Lipa, Travis Scott, The Weeknd, Angèle, A$AP Rocky, Tame Impala, Tyler, The Creator, Twenty One Pilots (geboekt tho), Post Malone, Royal Blood, Doja Cat…

Angèle headliner? De rest kan ik nog inkomen, maar angèle is nu toch geen headliner voor werchter

Kan me voorstellen dat Yannick hier ‘prominente namen’ mee bedoelt.

Ach binnen een paar jaar ben ik toch afgestudeerd en kan ik weer naar Graspop dan :)

Hoezo staat Tame Impala hier tussen irt een jonger profiel?
En dit zijn toch allemaal namen die Werchter al boekt? Het punt is dat een paar van deze namen een te hoge positie claimt, die niet gerechtvaardigd wordt door ticketverkoop.

Kiwanuka zonet herbevestigd voor Open'er. Weet niet of hij al andere herbevestigde data had, maar dit lijkt me dus alvast ook een zekerheid voor volgend jaar!

Ik zit weer een beetje te dromen. Inhaler - Marc rebillet - Whitney - parels - easy life - brittany Howard - girl in red - Liam Gallagher - the strokes.
Voor mij persoonlijk de minste dag, maar toch een fijn lijstje acts om te bekijken

Stan Van Samang, Brihang, De Mens en een extra show van Compact Disk Dummies toegevoegd aan de Werchter Zomerbar.

De Mens, een leuke band is dat! Zou ik nog overwegen, want zal een ongetwijfeld een optreden met de nodige humor zijn :) Maar op reis dan.

Rock 'we love men' Werchter zzz.

Valt nog af te wachten natuurlijk wat ze voor de rest van de zomer nog in petto hebben maar zeer meh so far..

Ik zit weer een beetje te dromen. Inhaler – Marc rebillet – Whitney – parels – easy life – brittany Howard – girl in red – Liam Gallagher – the strokes.
Voor mij persoonlijk de minste dag, maar toch een fijn lijstje acts om te bekijken

Er ontbraken natuurlijk nog 2 prominente namen (sub en Barn head), maar deze dag draaide natuurlijk echt over één ding: de allereerste keer ooit The Strokes op een Belgisch festival. En de eerste keer sinds 2002 in het algemeen.

Damn.

Rock ‘we love men’ Werchter zzz.

Valt nog af te wachten natuurlijk wat ze voor de rest van de zomer nog in petto hebben maar zeer meh so far..
Ik snap de bovenstaande zin eigenlijk niet goed (1/4 in de huidige werchter line-up is vrouw of heeft er 1 prominent in de band zitten, wat al een hele verbetering is in vergelijking met enkele jaren geleden.) Het komt een beetje over als klagen om te klagen. Mijn smaak is het ook niet. Maar laat ons er geen maatschappelijk probleem van maken...

Yannick wrote:

Ik snap de bovenstaande zin eigenlijk niet goed (1/4 in de huidige werchter line-up is vrouw of heeft er 1 prominent in de band zitten, wat al een hele verbetering is in vergelijking met enkele jaren geleden.) Het komt een beetje over als klagen om te klagen. Mijn smaak is het ook niet. Maar laat ons er geen maatschappelijk probleem van maken…
Dat is wel degelijk een (maatschappelijk) probleem, niet dat daar quota per se aan moeten aanhangen maar 'klagen om te klagen' is vrij tone deaf, lol. Dit ging over de toevoegingen van de zomerbar anyways.

Ik hoop op wat nieuws vanmiddag, maar ziet er tot nu toe nog niet echt naar uit. Alle aandacht gaat (terecht) uit naar dat zomer gedoe. Zou wel raar zijn tussen die 20 posts op social media per dag nu wat namen van de 2021 editie te droppen..
Nog 25 minuten, ben benieuwd..

Heel toevallig dat Coldplay hun profielfoto aan heeft gepast en het bijna 16:00 is... Wie weet ;) (Niet te serieus nemen :lol: )

Ik hoop op wat nieuws vanmiddag, maar ziet er tot nu toe nog niet echt naar uit. Alle aandacht gaat (terecht) uit naar dat zomer gedoe. Zou wel raar zijn tussen die 20 posts op social media per dag nu wat namen van de 2021 editie te droppen..
Ik denk dat ze heel de zomer zich gewoon op die zomerbar op gaan focussen en dat ze in september gaan terug komen met de allereerste namen.

Yannick wrote:

Ik snap de bovenstaande zin eigenlijk niet goed (1/4 in de huidige werchter line-up is vrouw of heeft er 1 prominent in de band zitten, wat al een hele verbetering is in vergelijking met enkele jaren geleden.) Het komt een beetje over als klagen om te klagen. Mijn smaak is het ook niet. Maar laat ons er geen maatschappelijk probleem van maken…
En met Niels Destadsbader staat er toch ook een transgender op het podium. Van alles iets dus.

Users who are viewing this thread