Studio Brussel heeft 10% martkaandeel in een redelijk dode markt (onder de jeugd toch) en we praten hier over een lijst die juist gemaakt is om niet representatief te zijn voor wat er tegenwoordig op de radio wordt gespeeld. Laten we dus vooral hopen dat RW zich daar juist níet op baseert om een line-up samen te stellen.
Ik denk dat het momenteel nog 50/50 is of er iets door gaat gaan (wat al veel beter is dan een paar maanden geleden). Ik ben hoopvol dat vaccinatie sneller kan lopen dan verwacht, zeker met nieuwe soorten die een toelating krijgen, maar als de organisatie begin maart geen zekerheid en perspectief heeft, lijkt het me moeilijk om een definitieve GO te geven. Langs de andere kant kan ik me voorstellen dat er door publieke druk een versoepeling komt juist op 1 juli ofzo, maarja dan moet je festival al lang georganiseerd zijn natuurlijk.Ook geheel ander nieuws: in België beginnen stemmen te komen om eerst iedereen hun eerste spuitje te geven en dan na de zomer pas hun tweede. Dit zou misschien de redding kunnen zijn van de festivalzomer, waar ik voorlopig nog steeds niet in geloof (dus voor mijn part mogen ze er Metallica gewoon nog bijzetten ? ).