Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.275
5.766
The Strokes niet boeken omwille van een slechte ticketverkoop zou de grootste flater van de afgelopen jaren zijn. Die dag was totaal nog niet aangekleed, miste nog zowat alle grote namen voor alle podia en werd volledig verwaarloost. RW zal ‘niet veel’ (in verhouding) verliezen aan een jaar zonder festival, het zijn die kleine toeleveranciers en onderaannemingen waar het water aan de lippen staan. En die malen niet om 65k of 80k op die wei te zien, die willen gewoon iets op die wei.
De enige ticketkopers van 2020 die bediend worden zijn die van PJ. Verder is het niet noemenswaardig meer. Kendrick weg, SOAD weg, Volbeat weg, The Strokes weg, FNM moet ik nog zien of ze opnieuw dubbel geboekt zullen worden, etc.
Bummer…

Financieel niet veel verloren? Serieus?
Serieus putje hoor, zelfs naar RW normen.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.571
2.113
jefferke wrote:
The Strokes niet boeken omwille van een slechte ticketverkoop zou de grootste flater van de afgelopen jaren zijn. Die dag was totaal nog niet aangekleed, miste nog zowat alle grote namen voor alle podia en werd volledig verwaarloost. RW zal ‘niet veel’ (in verhouding) verliezen aan een jaar zonder festival, het zijn die kleine toeleveranciers en onderaannemingen waar het water aan de lippen staan. En die malen niet om 65k of 80k op die wei te zien, die willen gewoon iets op die wei.
De enige ticketkopers van 2020 die bediend worden zijn die van PJ. Verder is het niet noemenswaardig meer. Kendrick weg, SOAD weg, Volbeat weg, The Strokes weg, FNM moet ik nog zien of ze opnieuw dubbel geboekt zullen worden, etc.
Bummer…

Financieel niet veel verloren? Serieus?
Serieus putje hoor, zelfs naar RW normen.
In verhouding staat er toch? Het is niet alsof ze de boeken zullen moeten neerleggen. Als we eindigen met PJ - Metallica - Gorillaz - RHCP ga je dan echt een basis kunnen leggen om op verder te groeien? Corona zal voor velen een nieuwe start betekenen maar als dit het startschot is voor hun nieuwe gezicht tja. Dan twijfel ik toch ook als vaste bezoeker.
Nu jimmy ik geloof je wel, je hebt een zekere 'staat van dienst' als kenner. Maar is het dan echt zo erg gesteld met 'de financiën'? Want als gevolg zullen vele kleintjes (en misschien ook groten?) 2021 toch echt nodig hebben of het verhaal is over?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.938
3.983
mattman wrote:

WesleyNoH wrote:
Wat is hier de algemene tendens, hebben de meeste mensen al een ticket voor Werchter 2021?
Wij blijven twijfelen of we het nu al wel moeten kopen gezien de hele situatie, maar een tweede zomer zonder festivals zal verschrikkelijk zijn.


Ik heb al tickets. Toch even getwijfeld, maar Kendrick, The Strokes Thom Yorke, Faith No More en Wilco op één lineup maakten het toch de moeite. Na 2018 toch de mooiste lineup in de breedte sinds 2008.

Samen met 2 keer TW Classic toch +600 euro tegoed voor RW. Tot nu toe ben ik nog niet overtuigd van de lineup (alleen Thom als must-see, maar er moeten nog heel veel namen bij natuurlijk).

Matt, oprechte vraag, maar waarom overweeg je niet naar BKS te gaan als je The Strokes zó graag wil zien? Heeft BKS niet sowieso een affiche die jij wel kan waarderen?
Ik zelf hoop net als jij nog steeds op The Strokes hoor, maar mochten ze niet op RW staan, dan ga ik wel een dagkaart voor BKS halen (heerlijke goed bij The Strokes passende namen als Catfish & the Bottlemen, Fontaines D.C. en ook nog fijne namen zoals Jarv… is die dag).

Dit is eigenlijk precies hoe ik er in stond haha.
Het liefst ga ik naar Rock Werchter, maar die dag op BKS ziet er erg aantrekkelijk uit! Daarnaast ben ik nog nooit op BKS geweest, wil de sfeer daar wel eens proeven en dan met zo'n dag is al helemaal top..

Over Rock Werchter:
The Stroks en SOAD waren als headliners voor mij de grootste redenen om een kaart te kopen. The Strokes is voor mij een must see, SOAD was echt legendarisch op RW en dat dan nu als afsluiter! Michael Kiwanuka, Black Pumas, Fontaines DC allen fantastische albums. Dat waren voor mij wel dé namen.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
jimmywe wrote:

jefferke wrote:
The Strokes niet boeken omwille van een slechte ticketverkoop zou de grootste flater van de afgelopen jaren zijn. Die dag was totaal nog niet aangekleed, miste nog zowat alle grote namen voor alle podia en werd volledig verwaarloost. RW zal ‘niet veel’ (in verhouding) verliezen aan een jaar zonder festival, het zijn die kleine toeleveranciers en onderaannemingen waar het water aan de lippen staan. En die malen niet om 65k of 80k op die wei te zien, die willen gewoon iets op die wei.
De enige ticketkopers van 2020 die bediend worden zijn die van PJ. Verder is het niet noemenswaardig meer. Kendrick weg, SOAD weg, Volbeat weg, The Strokes weg, FNM moet ik nog zien of ze opnieuw dubbel geboekt zullen worden, etc.
Bummer…


Financieel niet veel verloren? Serieus?
Serieus putje hoor, zelfs naar RW normen.

In verhouding staat er toch? Het is niet alsof ze de boeken zullen moeten neerleggen. Als we eindigen met PJ – Metallica – Gorillaz – RHCP ga je dan echt een basis kunnen leggen om op verder te groeien? Corona zal voor velen een nieuwe start betekenen maar als dit het startschot is voor hun nieuwe gezicht tja.
Met dit viertal is de kans dat het doelpubliek gevaccineerd gaat zijn tegen juli natuurlijk wel een pak groter dan met jongere headliners. Misschien dat ze daar ook ergens rekening mee houden?
En misschien is dit dan wel degelijk het startschot voor hun nieuwe gezicht, maar dan eerder meer opschuivend naar Rock Am Ring en Nova Rock dan naar de andere soort majors...
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.040
324
jimmywe wrote:

jefferke wrote:
The Strokes niet boeken omwille van een slechte ticketverkoop zou de grootste flater van de afgelopen jaren zijn. Die dag was totaal nog niet aangekleed, miste nog zowat alle grote namen voor alle podia en werd volledig verwaarloost. RW zal ‘niet veel’ (in verhouding) verliezen aan een jaar zonder festival, het zijn die kleine toeleveranciers en onderaannemingen waar het water aan de lippen staan. En die malen niet om 65k of 80k op die wei te zien, die willen gewoon iets op die wei.
De enige ticketkopers van 2020 die bediend worden zijn die van PJ. Verder is het niet noemenswaardig meer. Kendrick weg, SOAD weg, Volbeat weg, The Strokes weg, FNM moet ik nog zien of ze opnieuw dubbel geboekt zullen worden, etc.
Bummer…


Financieel niet veel verloren? Serieus?
Serieus putje hoor, zelfs naar RW normen.

In verhouding staat er toch? Het is niet alsof ze de boeken zullen moeten neerleggen. Als we eindigen met PJ – Metallica – Gorillaz – RHCP ga je dan echt een basis kunnen leggen om op verder te groeien? Corona zal voor velen een nieuwe start betekenen maar als dit het startschot is voor hun nieuwe gezicht tja. Dan twijfel ik toch ook als vaste bezoeker.
Nu jimmy ik geloof je wel, je hebt een zekere ‘staat van dienst’ als kenner. Maar is het dan echt zo erg gesteld met ‘de financiën’? Want als gevolg zullen vele kleintjes (en misschien ook groten?) 2021 toch echt nodig hebben of het verhaal is over?

Buiten een verhoging van de Tickets en Bons moet je u over Werchter geen zorgen maken, dat komt wel goed...
(want ik dacht dat de planning was, voor heel het covid verhaal, om de prijzen van de bons dit jaar aan te passen)
Er zijn andere, "majors", die een 2de zomer zoals 2020 niet overleven...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.520
9.321
PJ – Metallica – Gorillaz – RHCP

Oef, please nee. Gemiddelde leeftijd van de frontmannen zou 55 zijn ofzo. En de gemiddelde leeftijd op de wei niet veel lager.

Dacht dat Werchter minder ouderwets wou zijn? Maar hiermee zouden ze zelfs oubolliger zijn dan Rock Am Ring.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.040
324
jefferke wrote:
PJ – Metallica – Gorillaz – RHCP

Oef, please nee. Gemiddelde leeftijd van de frontmannen zou 55 zijn ofzo. En de gemiddelde leeftijd op de wei niet veel lager.

Dacht dat Werchter minder ouderwets wou zijn?

Het verbruik tussen publiek "Ed sheeran" en "Metallica" is echt wel groot.
(maar dat wisten ze al jaren)

Misschien willen ze zo wat goedmaken...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.480
6.960
RubenFrusciante wrote:

mattman wrote:

WesleyNoH wrote:
Wat is hier de algemene tendens, hebben de meeste mensen al een ticket voor Werchter 2021?
Wij blijven twijfelen of we het nu al wel moeten kopen gezien de hele situatie, maar een tweede zomer zonder festivals zal verschrikkelijk zijn.


Ik heb al tickets. Toch even getwijfeld, maar Kendrick, The Strokes Thom Yorke, Faith No More en Wilco op één lineup maakten het toch de moeite. Na 2018 toch de mooiste lineup in de breedte sinds 2008.

Samen met 2 keer TW Classic toch +600 euro tegoed voor RW. Tot nu toe ben ik nog niet overtuigd van de lineup (alleen Thom als must-see, maar er moeten nog heel veel namen bij natuurlijk).


Matt, oprechte vraag, maar waarom overweeg je niet naar BKS te gaan als je The Strokes zó graag wil zien? Heeft BKS niet sowieso een affiche die jij wel kan waarderen?
Ik zelf hoop net als jij nog steeds op The Strokes hoor, maar mochten ze niet op RW staan, dan ga ik wel een dagkaart voor BKS halen (heerlijke goed bij The Strokes passende namen als Catfish & the Bottlemen, Fontaines D.C. en ook nog fijne namen zoals Jarv… is die dag).

Dit is eigenlijk precies hoe ik er in stond haha.
Het liefst ga ik naar Rock Werchter, maar die dag op BKS ziet er erg aantrekkelijk uit! Daarnaast ben ik nog nooit op BKS geweest, wil de sfeer daar wel eens proeven en dan met zo’n dag is al helemaal top..

Over Rock Werchter:
The Stroks en SOAD waren als headliners voor mij de grootste redenen om een kaart te kopen. The Strokes is voor mij een must see, SOAD was echt legendarisch op RW en dat dan nu als afsluiter! Michael Kiwanuka, Black Pumas, Fontaines DC allen fantastische albums. Dat waren voor mij wel dé namen.

Ik heb zaterdag kaartjes gekocht voor BKS naast mijn weekendtickets gehouden voor RW. Als het allemaal doorgaat en The Strokes staan op werchter, zie ik ze 2x. Ook geen straf. Daarnaast verschilt de line-up voor de rest zo erg.

Ik hou er rekening mee dat veel namen die ik van de oude RW line-up wou zien, nog mee gaan naar volgende editie (HAIM, Michael Kiwanuka, Beck). Gorillaz vind ik persoonlijk prima ipv Kendrick Lamar. Jammer van die laatste, maar Gorillaz hebben dit jaar hun beste werk ooit uit gegeven. Dat wil ik ook echt graag live zien. RHCP ipv SOAD vind ik dan wel weer jammer. Maar ja, maakt de keuze tussen de laatste artiest wel makkelijk. Volop genieten van Thom Yorke en dan muntjes op maken tijdens RHCP.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.571
2.113
mattman wrote:

jefferke wrote:
PJ – Metallica – Gorillaz – RHCP


Oef, please nee. Gemiddelde leeftijd van de frontmannen zou 55 zijn ofzo. En de gemiddelde leeftijd op de wei niet veel lager.

Dacht dat Werchter minder ouderwets wou zijn?

Het verbruik tussen publiek “Ed sheeran” en “Metallica” is echt wel groot.
(maar dat wisten ze al jaren)

Misschien willen ze zo wat goedmaken…
Tja je wilt verjongen maar die jeugd drinkt niet aan €3+ voor een festivalpint natuurlijk. Veel jonge gasten doen vakantiejobs en weekendwerk om een festival of een reis te kunnen bekostigen maar zullen wel iedere euro omdraaien als het er op aan komt. Ik kijk bijvoorbeeld naar mezelf waar ik in den beginne bijna geen bons wou kopen (als student) en er nu 10 jaar later geen probleem van maak (als zeer hard ;) werkende mens).
Een jonger publiek willen aantrekken en het constant verhogen van prijzen gaat niet samen.
Een weekend in 2010 van 4 dagen en 100 bons kwam neer op €430. Nu is dat €518. Het is een drempel om je over te zetten (noot: 100 bons is louter als voorbeeld en rekent gemakkelijk)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.938
3.983
HollandiaFCB wrote:

RubenFrusciante wrote:

mattman wrote:

WesleyNoH wrote:
Wat is hier de algemene tendens, hebben de meeste mensen al een ticket voor Werchter 2021?
Wij blijven twijfelen of we het nu al wel moeten kopen gezien de hele situatie, maar een tweede zomer zonder festivals zal verschrikkelijk zijn.


Ik heb al tickets. Toch even getwijfeld, maar Kendrick, The Strokes Thom Yorke, Faith No More en Wilco op één lineup maakten het toch de moeite. Na 2018 toch de mooiste lineup in de breedte sinds 2008.

Samen met 2 keer TW Classic toch +600 euro tegoed voor RW. Tot nu toe ben ik nog niet overtuigd van de lineup (alleen Thom als must-see, maar er moeten nog heel veel namen bij natuurlijk).


Matt, oprechte vraag, maar waarom overweeg je niet naar BKS te gaan als je The Strokes zó graag wil zien? Heeft BKS niet sowieso een affiche die jij wel kan waarderen?
Ik zelf hoop net als jij nog steeds op The Strokes hoor, maar mochten ze niet op RW staan, dan ga ik wel een dagkaart voor BKS halen (heerlijke goed bij The Strokes passende namen als Catfish & the Bottlemen, Fontaines D.C. en ook nog fijne namen zoals Jarv… is die dag).


Dit is eigenlijk precies hoe ik er in stond haha.
Het liefst ga ik naar Rock Werchter, maar die dag op BKS ziet er erg aantrekkelijk uit! Daarnaast ben ik nog nooit op BKS geweest, wil de sfeer daar wel eens proeven en dan met zo’n dag is al helemaal top..

Over Rock Werchter:
The Stroks en SOAD waren als headliners voor mij de grootste redenen om een kaart te kopen. The Strokes is voor mij een must see, SOAD was echt legendarisch op RW en dat dan nu als afsluiter! Michael Kiwanuka, Black Pumas, Fontaines DC allen fantastische albums. Dat waren voor mij wel dé namen.

Ik heb zaterdag kaartjes gekocht voor BKS naast mijn weekendtickets gehouden voor RW. Als het allemaal doorgaat en The Strokes staan op werchter, zie ik ze 2x. Ook geen straf. Daarnaast verschilt de line-up voor de rest zo erg.

Ik hou er rekening mee dat veel namen die ik van de oude RW line-up wou zien, nog mee gaan naar volgende editie (HAIM, Michael Kiwanuka, Beck). Gorillaz vind ik persoonlijk prima ipv Kendrick Lamar. Jammer van die laatste, maar Gorillaz hebben dit jaar hun beste werk ooit uit gegeven. Dat wil ik ook echt graag live zien. RHCP ipv SOAD vind ik dan wel weer jammer. Maar ja, maakt de keuze tussen de laatste artiest wel makkelijk. Volop genieten van Thom Yorke en dan muntjes op maken tijdens RHCP.

Ik zal me eens verdiepen in dat album van Gorillaz. Aantal nummers wel gehoord, veelbelovend. Hun laatste optreden op Werchter was/is ook vrijwel iedereen lyrisch over, dutte zelf een beetje in tijdens het middelste stuk maar de rest wel erg fijn
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.209
1.264
jefferke wrote:
PJ – Metallica – Gorillaz – RHCP

Oef, please nee. Gemiddelde leeftijd van de frontmannen zou 55 zijn ofzo. En de gemiddelde leeftijd op de wei niet veel lager.

Dacht dat Werchter minder ouderwets wou zijn? Maar hiermee zouden ze zelfs oubolliger zijn dan Rock Am Ring.

Leeftijd van frontmannen doet er bij mij weinig toe. Ik begrijp wel wat je wil zeggen, maar Rock Werchter programmeert steevast véél gevarieerder en frisser in de namen onder de headliners dan Rock am Ring.

En dat rijtje headliners, dat is gewoon sterk voor Rock Werchter en voor het grootste gedeelte van de Werchtergangers. Dit merk ik ook in onze groep. Bovendien staan er nu al Twenty One Pilots en Royal Blood bij de grote namen, 'frontmannen' zijn bij beide bands vroege dertigers. Er zal wel nog zo'n band bijkomen hoog op het mainstageprogramma.

En traditiegetrouw staan (nu al bv. Jamie xx, alt-J, Cigarettes after Sex, komen er ongetwijfeld ook hier nog bij) bovenaan de zijpodia ook jongere artiesten. Behalve die Thom Yorke, met zijn 52 jaar :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.028
6.433
Een weekend in 2010 van 4 dagen en 100 bons kwam neer op €430. Nu is dat €518. Het is een drempel om je over te zetten (noot: 100 bons is louter als voorbeeld en rekent gemakkelijk)
Hou ook rekening met hoe hard het bezoekersaantal is gestegen sindsdien, kassa...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.728
1.280
PJ – Metallica – Gorillaz – RHCP klinkt wel "oud" maar kan best nog meevallen. RW heeft heel vaak hele mooi co-constructies of zeer sterke subs.

PJ - Lana Del Rey
Metallica - The War On Drugs
Gorillaz - Twenty One Pilots - Tyler The Creator
Tame Impala - RCHP - Royal Blood

Niet dat ik bovenstaande per sé wil of verwacht, maar iets een ouwbollige lineup noemen door 4 namen is wel wat kort door de bocht vind ik. Zou nog zoveel mee kunnen gebeuren
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.520
9.321
Los van de headliners: wat ben ik verliefd geworden op die twee platen die SAULT dit jaar dropte.

Machtig mooie, spannende muziek. Het lijkt erop dat de muzikanten totaal onbekend zijn, maar als ze op één of andere manier op Werchter zouden verschijnen, zou dat fantastisch zijn. Hebben blijkbaar connecties met Michael Kiwanuka en Little Simz.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.103
716
Los van de headliners: wat ben ik verliefd geworden op die twee platen die SAULT dit jaar dropte.

Machtig mooie, spannende muziek. Het lijkt erop dat de muzikanten totaal onbekend zijn, maar als ze op één of andere manier op Werchter zouden verschijnen, zou dat fantastisch zijn. Hebben blijkbaar connecties met Michael Kiwanuka en Little Simz.
Die heb ik dit jaar ook ontdekt ja (met dank aan @raskolnikov!!). Heerlijke albums.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.028
6.433
Los van de headliners: wat ben ik verliefd geworden op die twee platen die SAULT dit jaar dropte.

Machtig mooie, spannende muziek. Het lijkt erop dat de muzikanten totaal onbekend zijn, maar als ze op één of andere manier op Werchter zouden verschijnen, zou dat fantastisch zijn. Hebben blijkbaar connecties met Michael Kiwanuka en Little Simz.
Cleo Sol is er eentje van.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.235
2.482
TWOD voor Metallica, auwch, maar dat geldt voor iedereen op die plaats ?
Prima hoor voor mij.
Eerst magisch momentje van aan de middentoog en dan naar voren gaan en los gaan.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.041
389
jimmywe wrote:

jefferke wrote:
The Strokes niet boeken omwille van een slechte ticketverkoop zou de grootste flater van de afgelopen jaren zijn. Die dag was totaal nog niet aangekleed, miste nog zowat alle grote namen voor alle podia en werd volledig verwaarloost. RW zal ‘niet veel’ (in verhouding) verliezen aan een jaar zonder festival, het zijn die kleine toeleveranciers en onderaannemingen waar het water aan de lippen staan. En die malen niet om 65k of 80k op die wei te zien, die willen gewoon iets op die wei.
De enige ticketkopers van 2020 die bediend worden zijn die van PJ. Verder is het niet noemenswaardig meer. Kendrick weg, SOAD weg, Volbeat weg, The Strokes weg, FNM moet ik nog zien of ze opnieuw dubbel geboekt zullen worden, etc.
Bummer…


Financieel niet veel verloren? Serieus?
Serieus putje hoor, zelfs naar RW normen.

In verhouding staat er toch? Het is niet alsof ze de boeken zullen moeten neerleggen. Als we eindigen met PJ – Metallica – Gorillaz – RHCP ga je dan echt een basis kunnen leggen om op verder te groeien? Corona zal voor velen een nieuwe start betekenen maar als dit het startschot is voor hun nieuwe gezicht tja. Dan twijfel ik toch ook als vaste bezoeker.
Nu jimmy ik geloof je wel, je hebt een zekere ‘staat van dienst’ als kenner. Maar is het dan echt zo erg gesteld met ‘de financiën’? Want als gevolg zullen vele kleintjes (en misschien ook groten?) 2021 toch echt nodig hebben of het verhaal is over?

Blijf het toch een beetje grappig vinden hoe mensen hier op hun achterste poten lijken te staan omdat The Strokes niet geboekt is en klagen dat er een andere 'oude' act wordt geboekt. In mijn hoofd is The Strokes ook niet echt een heel vernieuwende band maar goed ;)
Door het rijtje aan headliners aan te passen en de jongere headliner acts als Twenty One Pilots en Royal Blood (over de laatste kan nog gediscussieerd worden of die wel headliner gaan zijn) kan je natuurlijk ook gewoon altijd gelijk hebben.

;) Ongelofelijk: DO: Lianne La Havas, BICEP, Worakls Orchestra en Meute als headliners KlubC? Waar zijn de gitaarbands?!? ;)

En daarbij, is trouwens Gorillaz niet die ene groep die op hun laatste plaat met Slowthai, Slaves, Goldlink, Skepta, Tony Allen, Octavian, Georgia,... (en nog tal van andere up and coming vernieuwende artiesten) heeft samengewerkt? + Vorige keer op werchter brachten ze heeeeel wat gasten mee die ook voor heel wat nieuw bloed in de line-up zorgde.
+ Ik dacht ook altijd dat werchter een festival was met meer dan één podium. Iedereen lijkt zich hier wat blind te staren op de laatste drie uur op de main stage. Als je de headliner niet wil zien, ga dan gewoon eens kijken in de barn, KlubC, of the Slope. Daar past Metallica niet in denk ik.

ps. sorry voor de ironische ondertoon ;)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.028
6.433
Naast het feit dat Metallica een harde aanhang met zich mee zal brengen die zoals bij zo goed als elke stadion-act die op Werchter staat nauwelijks interesse zal hebben wat er elders op het programma staat en gedesinteresseerd de hele dag het voorvak vullen (so much voor dat plan om terug meer combi's te willen verkopen, dan dagtickets) zou het misschien ook kunnen dat het nog maar de tweede keer zou zijn in pakweg 20 jaar dat The Strokes überhaupt in België staan. Of het feit dat de band effectief volgend jaar zal touren en er dus weinig redenen naar tickethouders toe zijn, om de band niet te boeken. En so what zelfs, mogen mensen het jammer meer vinden dat het er naar uit ziet dat er een bepaalde act waar ze heel erg naar uitkeken (of zelfs speciaal daarvoor een ticket hebben gekocht) niet meer zal komen te staan? Je kunt toch niet zo maar zeggen; "hey, you know what jongens? Als je Metallica niet leuk vindt, ga dan maar lekker naar de Klub C naar BICEP gaan kijken joh! ;) " Maar hey.. Ironie, ofzoiets.

Van alle gasten die Gorillaz meebracht, stond enkel Little Simz nog apart op het affiche.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken