HollandiaFCB wrote:
RubenFrusciante wrote:
mattman wrote:
WesleyNoH wrote:
Wat is hier de algemene tendens, hebben de meeste mensen al een ticket voor Werchter 2021?
Wij blijven twijfelen of we het nu al wel moeten kopen gezien de hele situatie, maar een tweede zomer zonder festivals zal verschrikkelijk zijn.
Ik heb al tickets. Toch even getwijfeld, maar Kendrick, The Strokes Thom Yorke, Faith No More en Wilco op één lineup maakten het toch de moeite. Na 2018 toch de mooiste lineup in de breedte sinds 2008.
Samen met 2 keer TW Classic toch +600 euro tegoed voor RW. Tot nu toe ben ik nog niet overtuigd van de lineup (alleen Thom als must-see, maar er moeten nog heel veel namen bij natuurlijk).
Matt, oprechte vraag, maar waarom overweeg je niet naar BKS te gaan als je The Strokes zó graag wil zien? Heeft BKS niet sowieso een affiche die jij wel kan waarderen?
Ik zelf hoop net als jij nog steeds op The Strokes hoor, maar mochten ze niet op RW staan, dan ga ik wel een dagkaart voor BKS halen (heerlijke goed bij The Strokes passende namen als Catfish & the Bottlemen, Fontaines D.C. en ook nog fijne namen zoals Jarv… is die dag).
Dit is eigenlijk precies hoe ik er in stond haha.
Het liefst ga ik naar Rock Werchter, maar die dag op BKS ziet er erg aantrekkelijk uit! Daarnaast ben ik nog nooit op BKS geweest, wil de sfeer daar wel eens proeven en dan met zo’n dag is al helemaal top..
Over Rock Werchter:
The Stroks en SOAD waren als headliners voor mij de grootste redenen om een kaart te kopen. The Strokes is voor mij een must see, SOAD was echt legendarisch op RW en dat dan nu als afsluiter! Michael Kiwanuka, Black Pumas, Fontaines DC allen fantastische albums. Dat waren voor mij wel dé namen.
Ik heb zaterdag kaartjes gekocht voor BKS naast mijn weekendtickets gehouden voor RW. Als het allemaal doorgaat en The Strokes staan op werchter, zie ik ze 2x. Ook geen straf. Daarnaast verschilt de line-up voor de rest zo erg.
Ik hou er rekening mee dat veel namen die ik van de oude RW line-up wou zien, nog mee gaan naar volgende editie (HAIM, Michael Kiwanuka, Beck). Gorillaz vind ik persoonlijk prima ipv Kendrick Lamar. Jammer van die laatste, maar Gorillaz hebben dit jaar hun beste werk ooit uit gegeven. Dat wil ik ook echt graag live zien. RHCP ipv SOAD vind ik dan wel weer jammer. Maar ja, maakt de keuze tussen de laatste artiest wel makkelijk. Volop genieten van Thom Yorke en dan muntjes op maken tijdens RHCP.