Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
En nog een reünie. Black crowes.ze heeben een contract getekend met Livenation voor een 2020 tour
Wat moet ik van ze luisteren? Vaker hier voorbij zien komen, maar niet bekend met hun materiaal.
 

drazil

Playlistbediener
11 jul 2018
26
0
Remedy en Hard To Handle (cover) zou je moeten kennen.
Southern Harmony is hun bekendste album
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Bert wrote:
En nog een reünie. Black crowes.ze heeben een contract getekend met Livenation voor een 2020 tour

Wat moet ik van ze luisteren? Vaker hier voorbij zien komen, maar niet bekend met hun materiaal.
Grapjas..... Ik hoop zeker dat ze naar Europa komen.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik vond Janelle Monae top vorig jaar. Angèle ook absoluut geen probleem mee. Zaken als the chainsmokers,... daarentegen... Als ze live iets kunnen is het al best oké. Lianne la Havas - is geen pure pop natuurlijk - maar was trouwens 1 van mijn hoogtepunten van de voorbije jaren.

Meestal wisselen ze ook wel goed af op werchter. Popact in de klub C - alternatievere band op main stage,...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Lianne la Havas – is geen pure pop natuurlijk – maar was trouwens 1 van mijn hoogtepunten van de voorbije jaren.

Gras zien groeien vond ik nog interessanter. Ik vind haar zo ontzettend saai.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Meestal wisselen ze ook wel goed af op werchter. Popact in de klub C – alternatievere band op main stage,…
De Barn bedoel je? (Hoewel dat de laatste jaren ook wel al is lelijk tegengevallen natuurlijk)
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
77
42
Ik was gisterenavond bij Volbeat in het Sportpaleis maar ze hebben niks gelost over volgend jaar (al sluit dat natuurlijk niets uit).
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Wist niet dat ze al een nieuw nummer uit had. Weer zo’n 13-in-een-dozijn popiedje dit. Samen met Ellie Goulding moet Dua Lipa toch een van de minst interessante popzangeressen zijn.
1f644.svg

Wél interessant qua looks ;) (Dua Lipa dan). Wat betreft muziek ben ik het wel met je eens.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
@Jelle was het gaaf?
Van mij mogen ze komen.

Ik lees weinig Editors terug in de geruchten, ze staan enkel dagen voor Werchter in Den Haag, is toch al weer een paar jaar geleden, dus zullen ook vast wel weer ergens subben met hun best of show. (of worden ze achter de hand gehouden)?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Ik denk dat Editors plan B is voor Werchter, of zelfs plan C, D,...
 

JelleCa

Campingartiest
24 okt 2016
77
42
@Jelle was het gaaf?
Van mij mogen ze komen.

Zeker, zoals altijd. Weinig poespas, maar qua muziek en zang steeds dik in orde. Hun recentste album vind ik zelf wat minder, maar de nieuwe liedjes komen live wel beter tot hun recht dan op de cd, vooral een pak energieker.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Breinaard wrote:
@Jelle was het gaaf?
Van mij mogen ze komen.


Zeker, zoals altijd. Weinig poespas, maar qua muziek en zang steeds dik in orde. Hun recentste album vind ik zelf wat minder, maar de nieuwe liedjes komen live wel beter tot hun recht dan op de cd, vooral een pak energieker.
Exact. De band evolueert per keer dat ik ze zie meer en meer (7de keer). Ik was persoonlijk geen fan het nieuwe album en vind de nieuwe nummers veel te commercieel (maar welke band neemt dit pad niet tegenwoordig?). Maar de nummers stonden er wel live. De trucjes kent iedereen ondertussen maar toch ging het dak er weer af. Hulde, goeie rockshow.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308

Dus Pearl Jam als headliner is eigenlijk gewoon zeker?

Ik zeg er geen nee tegen, maar het lijkt me wel snel na 2018. Weet niet of het bij Werchter veel vaker is voorgekomen dat een band na 2 jaar wederom headliner is. En Pearl Jam zal ook niet goedkoop zijn dus ze moeten er vast ook weer wat voor laten schieten... Aan de andere kant is het natuurlijk wel weer garantie voor een goed verkochte dag lijkt me.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Weet niet of het bij Werchter veel vaker is voorgekomen dat een band na 2 jaar wederom headliner is. En Pearl Jam zal ook niet goedkoop zijn dus ze moeten er vast ook weer wat voor laten schieten… Aan de andere kant is het natuurlijk wel weer garantie voor een goed verkochte dag lijkt me.
Kijk dan maar eens naar Kings of Leon 13-14 en Editors 12-13 om er maar enkele te noemen
:lol:
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.159
5.480
Bart wrote:
Weet niet of het bij Werchter veel vaker is voorgekomen dat een band na 2 jaar wederom headliner is. En Pearl Jam zal ook niet goedkoop zijn dus ze moeten er vast ook weer wat voor laten schieten… Aan de andere kant is het natuurlijk wel weer garantie voor een goed verkochte dag lijkt me.

Kijk dan maar eens naar Kings of Leon 13-14 en Editors 12-13 om er maar enkele te noemen
1f606.svg


Wees blij dat de Faithless periode ver achter ons ligt... wat was dat
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Het einde van de wishlist is 17/11, zouden ze echt wachten tot 22/11 om de eerste naam (Pearl Jam dan mogelijk?) aan te kondigen? Nee, toch?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Bon Iver kondigt eerste Europese festivalshows aan in augustus. Lijkt me PKP te worden dan.

Vorig jaar kwam er 1 naam voor het einde van de wishlist. Het kan dus nog.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Bon Iver kondigt eerste Europese festivalshows aan in augustus. Lijkt me PKP te worden.

Ongelofelijk. Hoe vaak moet Rock Werchter dan nog naast Bon Iver grijpen. Het wordt een beetje zielig/grappig zelfs.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken