Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vond Janelle Monae top vorig jaar. Angèle ook absoluut geen probleem mee. Zaken als the chainsmokers,... daarentegen... Als ze live iets kunnen is het al best oké. Lianne la Havas - is geen pure pop natuurlijk - maar was trouwens 1 van mijn hoogtepunten van de voorbije jaren.
Meestal wisselen ze ook wel goed af op werchter. Popact in de klub C - alternatievere band op main stage,...
Wist niet dat ze al een nieuw nummer uit had. Weer zo’n 13-in-een-dozijn popiedje dit. Samen met Ellie Goulding moet Dua Lipa toch een van de minst interessante popzangeressen zijn.
Ik lees weinig Editors terug in de geruchten, ze staan enkel dagen voor Werchter in Den Haag, is toch al weer een paar jaar geleden, dus zullen ook vast wel weer ergens subben met hun best of show. (of worden ze achter de hand gehouden)?
Zeker, zoals altijd. Weinig poespas, maar qua muziek en zang steeds dik in orde. Hun recentste album vind ik zelf wat minder, maar de nieuwe liedjes komen live wel beter tot hun recht dan op de cd, vooral een pak energieker.
Zeker, zoals altijd. Weinig poespas, maar qua muziek en zang steeds dik in orde. Hun recentste album vind ik zelf wat minder, maar de nieuwe liedjes komen live wel beter tot hun recht dan op de cd, vooral een pak energieker.
Exact. De band evolueert per keer dat ik ze zie meer en meer (7de keer). Ik was persoonlijk geen fan het nieuwe album en vind de nieuwe nummers veel te commercieel (maar welke band neemt dit pad niet tegenwoordig?). Maar de nummers stonden er wel live. De trucjes kent iedereen ondertussen maar toch ging het dak er weer af. Hulde, goeie rockshow.
Dus Pearl Jam als headliner is eigenlijk gewoon zeker?
Ik zeg er geen nee tegen, maar het lijkt me wel snel na 2018. Weet niet of het bij Werchter veel vaker is voorgekomen dat een band na 2 jaar wederom headliner is. En Pearl Jam zal ook niet goedkoop zijn dus ze moeten er vast ook weer wat voor laten schieten... Aan de andere kant is het natuurlijk wel weer garantie voor een goed verkochte dag lijkt me.
Weet niet of het bij Werchter veel vaker is voorgekomen dat een band na 2 jaar wederom headliner is. En Pearl Jam zal ook niet goedkoop zijn dus ze moeten er vast ook weer wat voor laten schieten… Aan de andere kant is het natuurlijk wel weer garantie voor een goed verkochte dag lijkt me.
Bart wrote: Weet niet of het bij Werchter veel vaker is voorgekomen dat een band na 2 jaar wederom headliner is. En Pearl Jam zal ook niet goedkoop zijn dus ze moeten er vast ook weer wat voor laten schieten… Aan de andere kant is het natuurlijk wel weer garantie voor een goed verkochte dag lijkt me.
Kijk dan maar eens naar Kings of Leon 13-14 en Editors 12-13 om er maar enkele te noemen