selurxela wrote:
mattman wrote:
warriorandweirdo wrote:
Afgaande op wat we nu weten, lijkt dit me wel mogelijk:
Dua Lipa – Red Hot Chili Peppers – Post Malone
Vampire Weekend – 21 Pilots – Pearl Jam
Liam Gallagher – The Strokes – Tame Impala
Royal Blood – Volbeat – System Of A Down
Dit zou wel oké zijn. Wat variatie in de lijst. SOAD om het festival ook echt mee af te sluiten is wel mager vind ik.
Dir doet me denken aan de mensen die op het PP forum Post Malone een te kleine afsluiter vinden. SOAD’s Ziggo Dome show was in vijf minuten uitverkocht en dat was 4 minuten en 59 seconden langer dan strikt noodzakelijk omdat mensen nou eenmaal moeten inloggen/betalingsgegevens moeten invoeren/etc. SOAD blijft een razend populaire act.
Ja, maar ze stonden er al redelijk recentelijk. En als we pech hebben, brengen ze voor die nieuwe tour alweer geen nieuwe muziek uit. Sta je naar exact dezelfde show te gapen. Die mannen blijven maar doodleuk teren op diezelfde paar albums die ze vele jaren geleden uitbrachten. Verbaas me altijd weer aan hoeveel volk altijd maar opnieuw dezelfde dingen willen blijven zien. SOAD was perfect geweest voor Graspop, qua timing. Los daarvan voelt het gewoon niet als een juiste afsluiten voor iets als RW. Muse is ook mijn ding niet, maar dat past al wat beter vind ik dan.
Ga ermee akkoord dat System Of A Down geen perfecte festival afsluiter zou zijn, maar kon niet meteen iemand Anders bedenken dat die positie zou kunnen innemen aangezien ik noch Rage noch Coldplay op Werchter verwacht.