Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

cenzo

Playlistbediener
23 jan 2018
12
0
? – catfish and bottleman – HAIM – kasabian – War on drugs – bruce springsteen – tame impala
Barn: the weekend

Fever 333 – sum 41 – my chemical romance – ghost – royal blood – soad – 21 pilots
Barn: foals – thom yorke

?? – wolf alice – ?? – vampire weekend – lana del rey- kings of leon – pearl jam
Barn : sam smith – flume

??- ?? – ?? – stormzy – dua lipa – imagine dragons – post malone
Barn : beck – pixies
Deze zondag zou wel echt verschrikkelijk zijn. Zitten ook nog wel een paar heel onwaarschijnlijke boekingen bij zoals Ghost of Lana Del Rey.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.017
277
Regi poortakkers wrote:
? – catfish and bottleman – HAIM – kasabian – War on drugs – bruce springsteen – tame impala
Barn: the weekend

Fever 333 – sum 41 – my chemical romance – ghost – royal blood – soad – 21 pilots
Barn: foals – thom yorke

?? – wolf alice – ?? – vampire weekend – lana del rey- kings of leon – pearl jam
Barn : sam smith – flume

??- ?? – ?? – stormzy – dua lipa – imagine dragons – post malone
Barn : beck – pixies

Deze zondag zou wel echt verschrikkelijk zijn. Zitten ook nog wel een paar heel onwaarschijnlijke boekingen bij zoals Ghost of Lana Del Rey.
Ni erg, moeten we maandag geen verlof nemen :-D
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.246
4.407
Sam Smith, Foals, The Weekend en Beck in de Barn wegzetten. Gewaagd. Heel gewaagd!

Sam Smith zie ik inderdaad eerder op de Main, maar Beck stond de vorige keer in de Barn (nog niet eens als afsluiter). Was toen echt een goed optreden, mag zeker terugkomen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.228
8.912
Regi poortakkers wrote:
Fever 333 – sum 41 – my chemical romance – ghost – royal blood – soad – 21 pilots
Barn: foals – thom yorke


Wat een fantastisch goeie dag zou dit zijn, hiervoor teken ik meteen, alleen zal ghost niet gebeuren, touren niet deze zomer

Ik vind deze dag dan weer verschikkelijk; Die main stage is echt om van te huilen.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Regi poortakkers wrote:
Fever 333 – sum 41 – my chemical romance – ghost – royal blood – soad – 21 pilots
Barn: foals – thom yorke


Wat een fantastisch goeie dag zou dit zijn, hiervoor teken ik meteen, alleen zal ghost niet gebeuren, touren niet deze zomer

Ghost zou bovendien wel boven Royal Blood staan toch? Is gewoon een sub op z'n minst tegenwoordig. En ik denk dat MCR - RB - Ghost - SOAD - TOP achter elkaar zelfs voor Werchter te veel gevraagd is. Voor sommige festivals/landen zouden dat gewoon 5 potentiële headliners achter elkaar zijn.
 

drazil

Playlistbediener
11 jul 2018
26
0
Geen idee of ze tourt maar zou Missy Eliott wel eens willen zien. Hits genoeg en heeft bij mijn weten enkel nog maar op Les Ardentes gestaan in België. Met de nieuwe cd zou het zo maar eens kunnen gebeuren...
 

deev

Playlistbediener
20 jan 2018
25
0
Oh Wonder op 11 maart naar AB, in april al in US.
Enige kans dat ze daarna terug naar Europa komen voor een festivaltour? Zouden denk ik wel mooi staan in een tent!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.228
5.591
Oh Wonder op 11 maart naar AB, in april al in US.
Enige kans dat ze daarna terug naar Europa komen voor een festivaltour? Zouden denk ik wel mooi staan in een tent!

Grote kans volgens mij. Zal 50/50 zijn met Pukkelpop.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.057
2.159
Regi poortakkers wrote:
Fever 333 – sum 41 – my chemical romance – ghost – royal blood – soad – 21 pilots
Barn: foals – thom yorke


Wat een fantastisch goeie dag zou dit zijn, hiervoor teken ik meteen, alleen zal ghost niet gebeuren, touren niet deze zomer
21 Pilots passen daar toch echt niet bij, zet daar een passende Co headline bij en ik teken meteen.
Foals tijdens My Chemical Romance dan aub.
 

thommln

Nieuw lid
14 nov 2019
1
0
I just heard that Charli XCX will be one of the supporting acts at Werchter Boutique (Taylor Swift).
https://www.youtube.com/watch?v=UxxajLWwzqY
 

Gerben Elzinga

Nieuw lid
6 okt 2016
1
0
? – catfish and bottleman – HAIM – kasabian – War on drugs – bruce springsteen – tame impala
Barn: the weekend

Fever 333 – sum 41 – my chemical romance – ghost – royal blood – soad – 21 pilots
Barn: foals – thom yorke

?? – wolf alice – ?? – vampire weekend – lana del rey- kings of leon – pearl jam
Barn : sam smith – flume

??- ?? – ?? – stormzy – dua lipa – imagine dragons – post malone
Barn : beck – pixies

Voor de vrijdag en zaterdag teken ik direct. Prop Biffy Clyro en indien mogelijk The National erbij op die zondag en dan is die ook te hachelen (maar Imagine Dragons zo hoog? Speelden drie jaar terug ergens rond 17:00 's middags, toch?).
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.246
4.407
In 2017 speelde Imagine Dragons van 18:45 tot 20:00 uur. Sub voor de coheadliners arcade fire en kol.
Als post malone speelt op RW verwacht ik er toch een bekende coheadliner erbij. Zoals FATM, Editors etc.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.178
528
xydroh wrote:

Regi poortakkers wrote:
Fever 333 – sum 41 – my chemical romance – ghost – royal blood – soad – 21 pilots
Barn: foals – thom yorke


Wat een fantastisch goeie dag zou dit zijn, hiervoor teken ik meteen, alleen zal ghost niet gebeuren, touren niet deze zomer

Ik vind deze dag dan weer verschikkelijk; Die main stage is echt om van te huilen.

Even los van wat je er qua smaak van vindt, het is een ongelofelijk eendimensionale dag met alleen maar vergelijkbare acts. Werchter probeert vaak wel een bepaald type acts op dezelfde dag te programmeren, maar nooit zo extreem als dit. Dus los van Ghost, Werchter zal dit gewoon niet doen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.246
4.407
mattman wrote:

xydroh wrote:

Regi poortakkers wrote:
Fever 333 – sum 41 – my chemical romance – ghost – royal blood – soad – 21 pilots
Barn: foals – thom yorke


Wat een fantastisch goeie dag zou dit zijn, hiervoor teken ik meteen, alleen zal ghost niet gebeuren, touren niet deze zomer


Ik vind deze dag dan weer verschikkelijk; Die main stage is echt om van te huilen.

Even los van wat je er qua smaak van vindt, het is een ongelofelijk eendimensionale dag met alleen maar vergelijkbare acts. Werchter probeert vaak wel een bepaald type acts op dezelfde dag te programmeren, maar nooit zo extreem als dit. Dus los van Ghost, Werchter zal dit gewoon niet doen.

Beetje zoals dit?
BlackBerry smoke - the van jets - bring me the horizon - Black box revelation - at the drive in - the Offspring - Rammstein
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.178
528
selurxela wrote:

mattman wrote:

xydroh wrote:

Regi poortakkers wrote:
Fever 333 – sum 41 – my chemical romance – ghost – royal blood – soad – 21 pilots
Barn: foals – thom yorke


Wat een fantastisch goeie dag zou dit zijn, hiervoor teken ik meteen, alleen zal ghost niet gebeuren, touren niet deze zomer


Ik vind deze dag dan weer verschikkelijk; Die main stage is echt om van te huilen.


Even los van wat je er qua smaak van vindt, het is een ongelofelijk eendimensionale dag met alleen maar vergelijkbare acts. Werchter probeert vaak wel een bepaald type acts op dezelfde dag te programmeren, maar nooit zo extreem als dit. Dus los van Ghost, Werchter zal dit gewoon niet doen.

Beetje zoals dit?
BlackBerry smoke – the van jets – bring me the horizon – Black box revelation – at the drive in – the Offspring – Rammstein

Ha! Sterk punt moet ik toegeven. ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken