Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
Kirsch wrote:
Word niet erg blij van alle speculaties over geen Greenday en geen Volbeat op RW20. 2 bands die ik absoluut moet zien in 2020. Word dan een jaartje overslaan ben ik bang……..

Misschien Rock Am Ring overwegen?

Met pijn in t hart na vele heel veel RW's, maar zeker, dat gaat m dan worden
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.904
5.328
wat een bot geinfesteerde bedoeling was dat voor green day tickets, de staanplaatsen (middenplein, eerste en 2e verdiep waren allemaal al weg binnen de minuut. zitplaatsen gingen vrij goed voor te boeken.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.899
4.040
wat een bot geinfesteerde bedoeling was dat voor green day tickets, de staanplaatsen (middenplein, eerste en 2e verdiep waren allemaal al weg binnen de minuut. zitplaatsen gingen vrij goed voor te boeken.

Er waren blijkbaar wel wat mogelijkheden om al eerder aan een ticket te geraken als ik mijn Facebook gisteren bekeek. Die staanplaatsen waren dus mogelijk al grotendeels op voorhand weg.
Had nooit gedacht dat die 3 bands samen zo'n stormloop zouden geven. Greenday is al lang niet meer wat ze ooit waren, Fall out boy lijkt me een andere generatie aan te spreken dan de andere 2 bands en heb ik nooit echt begrepen, en Weezer was (voor mij dan toch) op RW een teleurstelling met al hun bagger covers.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.904
5.328
xydroh wrote:
wat een bot geinfesteerde bedoeling was dat voor green day tickets, de staanplaatsen (middenplein, eerste en 2e verdiep waren allemaal al weg binnen de minuut. zitplaatsen gingen vrij goed voor te boeken.

Er waren blijkbaar wel wat mogelijkheden om al eerder aan een ticket te geraken als ik mijn Facebook gisteren bekeek. Die staanplaatsen waren dus mogelijk al grotendeels op voorhand weg.
Had nooit gedacht dat die 3 bands samen zo’n stormloop zouden geven. Greenday is al lang niet meer wat ze ooit waren, Fall out boy lijkt me een andere generatie aan te spreken dan de andere 2 bands en heb ik nooit echt begrepen, en Weezer was (voor mij dan toch) op RW een teleurstelling met al hun bagger covers.

middenplein begrijp ik maar al te goed maar de staanplaatsen op verdiep 1 en 2 eerder uitverkopen dan de goede zitplaatsen vind ik toch vreemd
 

amichi

Playlistbediener
30 mei 2018
28
0
nikita wrote:

xydroh wrote:
wat een bot geinfesteerde bedoeling was dat voor green day tickets, de staanplaatsen (middenplein, eerste en 2e verdiep waren allemaal al weg binnen de minuut. zitplaatsen gingen vrij goed voor te boeken.


Er waren blijkbaar wel wat mogelijkheden om al eerder aan een ticket te geraken als ik mijn Facebook gisteren bekeek. Die staanplaatsen waren dus mogelijk al grotendeels op voorhand weg.
Had nooit gedacht dat die 3 bands samen zo’n stormloop zouden geven. Greenday is al lang niet meer wat ze ooit waren, Fall out boy lijkt me een andere generatie aan te spreken dan de andere 2 bands en heb ik nooit echt begrepen, en Weezer was (voor mij dan toch) op RW een teleurstelling met al hun bagger covers.

middenplein begrijp ik maar al te goed maar de staanplaatsen op verdiep 1 en 2 eerder uitverkopen dan de goede zitplaatsen vind ik toch vreemd

Zijn er natuurlijk ook veel minder. Van alle keren dat ik naar het sportpaleis ben geweest waren deze plekje het eerste weg! Zelf merkte ik ook wel dat voor de plekjes in de tribunes enkel nog de mindere plekken vanachter overbleven. Maar na een halfuurtje te blijven proberen heb ik toch mooi 2 tickets voor in blok 151 gescoord
 

Verwijderd lid 339

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
moraal van het "Greenday concert verhaal" : ze zijn toch iets relevanter dan wat de muziekkenners hier steeds verkondigen :)
uiteraard zijn ze momenteel geen eerste keuze meer op de lijst, maar ze hebben zeker nog hun publiek.
Hen op mainstage & een ijzersterke Barn headliner er tegenover & je hebt een topdag voor 80% van de mensen
 

Verwijderd lid 339

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
capaciteit Sportpaleis is >20.000 dacht ik en als het zo vlot uitverkoopt wil dat zeggen dat het er een pak meer hadden kunnen zijn.
Don't get me wrong Greenday is ook niet mijn gedroomde headliner, maar ik zou het geen ramp vinden moesten ze er toch staan uiteindelijk.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
capaciteit Sportpaleis is >20.000 dacht ik en als het zo vlot uitverkoopt wil dat zeggen dat het er een pak meer hadden kunnen zijn.
Don’t get me wrong Greenday is ook niet mijn gedroomde headliner, maar ik zou het geen ramp vinden moesten ze er toch staan uiteindelijk.

Enkel de staanplaatsen zijn uitverkocht, al de rest nog beschikbaar...
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
Oh Well wrote:
capaciteit Sportpaleis is >20.000 dacht ik en als het zo vlot uitverkoopt wil dat zeggen dat het er een pak meer hadden kunnen zijn.
Don’t get me wrong Greenday is ook niet mijn gedroomde headliner, maar ik zou het geen ramp vinden moesten ze er toch staan uiteindelijk.

Enkel de staanplaatsen zijn uitverkocht, al de rest nog beschikbaar…

Moet je nagaan als je ze op een plek zet waar veel meer staanplaatsen zijn :wink:
 

Verwijderd lid 339

Randprogramma
7 feb 2014
172
114
ChiquitaChaser wrote:

Oh Well wrote:
capaciteit Sportpaleis is >20.000 dacht ik en als het zo vlot uitverkoopt wil dat zeggen dat het er een pak meer hadden kunnen zijn.
Don’t get me wrong Greenday is ook niet mijn gedroomde headliner, maar ik zou het geen ramp vinden moesten ze er toch staan uiteindelijk.


Enkel de staanplaatsen zijn uitverkocht, al de rest nog beschikbaar…

Moet je nagaan als je ze op een plek zet waar veel meer staanplaatsen zijn
1f609.svg



??

Ik had voor de lol enkele categorieën aangeklikt voor mijn reactie en werd steeds richting wachtrij gestuurd ?
Anyway, tijd voor echte geruchten vanuit Werchter zodat er weer interessante post zijn ?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.319
Oh Well wrote:
capaciteit Sportpaleis is >20.000 dacht ik en als het zo vlot uitverkoopt wil dat zeggen dat het er een pak meer hadden kunnen zijn.
Don’t get me wrong Greenday is ook niet mijn gedroomde headliner, maar ik zou het geen ramp vinden moesten ze er toch staan uiteindelijk.

Enkel de staanplaatsen zijn uitverkocht, al de rest nog beschikbaar…

Alles uitverkocht nu hoor.

Tja Green Day, het zijn dikwijls dezelfde truukjes, maar ik amuseer me toch telkens rot bij hun optredens. Heb wel geen Hella Mega Tour tickets gekocht hoor. Vind ze eigenlijk een perfecte festivalband :p
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.971
2.038
ChiquitaChaser wrote:

Oh Well wrote:
capaciteit Sportpaleis is >20.000 dacht ik en als het zo vlot uitverkoopt wil dat zeggen dat het er een pak meer hadden kunnen zijn.
Don’t get me wrong Greenday is ook niet mijn gedroomde headliner, maar ik zou het geen ramp vinden moesten ze er toch staan uiteindelijk.


Enkel de staanplaatsen zijn uitverkocht, al de rest nog beschikbaar…

Alles uitverkocht nu hoor.

Tja Green Day, het zijn dikwijls dezelfde truukjes, maar ik amuseer me toch telkens rot bij hun optredens. Heb wel geen Hella Mega Tour tickets gekocht hoor. Vind ze eigenlijk een perfecte festivalband :p

Tribune zitplaatsen naast elkaar nog gewoon te bestellen. Inderdaad ideale festivalband als ze iets minder zouden lullen :wink:
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.806
Drie keer op RW bij ze weggelopen, dus van mij mogen ze wegblijven.
Ik vind hun muziek (mn Dookie) nog best leuk, maar hun optredens verschrikkelijk.
Wat ze eigenlijk moeten doen, is de eerste 10 minuten er 3, 4 nummers doorheen knallen. Daarna is het prima om een beetje interactie te hebben. Minder lullen, meer spelen.

Maar goed, op de festivalweide trekken ze wel veel publiek, dus blijkbaar vindt de meerderheid het wel te pruimen.
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
311
176
Hier wordt 'Verkoopt vlot de ziggo dome uit' altijd aanzien als een goede reden om een band als headliner te noemen. Green Day verkoopt in no time het Sportpaleis uit, maar is blijkbaar absoluut niet meer relevent als headliner voor Pinkpop noch Werchter. Vreemd.

[Gefrustreerde reactie van iemand die geen ticket heeft kunnen bemachtigen] :p

Ik heb wel oprecht zelden Teleticketservice en Ticketmaster zo vast zien lopen als vanmorgen eigenlijk...
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.971
2.038
Hier wordt ‘Verkoopt vlot de ziggo dome uit’ altijd aanzien als een goede reden om een band als headliner te noemen. Green Day verkoopt in no time het Sportpaleis uit, maar is blijkbaar absoluut niet meer relevent als headliner voor Pinkpop noch Werchter. Vreemd.

[Gefrustreerde reactie van iemand die geen ticket heeft kunnen bemachtigen] :p

Ik heb wel oprecht zelden Teleticketservice en Ticketmaster zo vast zien lopen als vanmorgen eigenlijk…

Bij mijn weten kun je nog gewoon tickets bestellen
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.474
4.806
De ziggo dome uit kunnen verkopen, lijkt mij eerlijk gezegd het minimale voor een headliner van PP of RW. De ziggo heeft max 17.000 plaatsen. The Barn heeft er al meer.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.412
6.120
Vlot aan kaarten geraakt, was ook niet voor mij.
Voor velen is zo’n avondje nostalgie wel een winner.
Was op rw17 ook zo.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Vlot aan kaarten geraakt, was ook niet voor mij.
Voor velen is zo’n avondje nostalgie wel een winner.
Was op rw17 ook zo.
2017 ? Bedoel je SOAD (en andere die dag)
SOAD was muzikaal in orde en zaagde veel minder als Green Day :)
(en ook eerste passage op Werchter)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.259
1.319
Everyknight wrote:

ChiquitaChaser wrote:

Oh Well wrote:
capaciteit Sportpaleis is >20.000 dacht ik en als het zo vlot uitverkoopt wil dat zeggen dat het er een pak meer hadden kunnen zijn.
Don’t get me wrong Greenday is ook niet mijn gedroomde headliner, maar ik zou het geen ramp vinden moesten ze er toch staan uiteindelijk.


Enkel de staanplaatsen zijn uitverkocht, al de rest nog beschikbaar…


Alles uitverkocht nu hoor.

Tja Green Day, het zijn dikwijls dezelfde truukjes, maar ik amuseer me toch telkens rot bij hun optredens. Heb wel geen Hella Mega Tour tickets gekocht hoor. Vind ze eigenlijk een perfecte festivalband :p

Tribune zitplaatsen naast elkaar nog gewoon te bestellen. Inderdaad ideale festivalband als ze iets minder zouden lullen ?

Neen, niets meer te bestellen, enkel plaatsen in zo'n merch-package, VIP-package of Unicorn VIP-package. Wachtlijst is al uren opengesteld. Bon Iver daarentegen, dat loopt niet zo lekker lijkt het... Alle zitplaatscategorieën én middenpleintickets zijn nog beschikbaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken