Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.322
7.311
P!nk en Swift maken totaal andere muziek en geven totaal andere shows.... kun je niet vergelijken
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.479
3.634
Weet ik, en dan vind ik P!nk nog de "leukste" muziek van deze twee maken... Vind P!nk ook "beter" passen bij Rock Werchter. Maar dat is mijn mening he.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Even heel iets anders dan het nieuws over taylor swift. (Persoonlijk trouwens wel blij mee dat die niet op RW staat maar dat gaat puur om smaak hahaha)
Ik vroeg mij af of iemand weet hoe laat de laatste bus naar Leuven vertrekt vanuit de RW bushalte.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.413
6.121
Lijkt me inderdaad goed nieuws voor de RW affiche.
Ben alleen benieuwd hoeveel stress er nu heerst in de kantoren van Werchter (en de andere aangekondigde festivals) om zo snel mogelijk eigen communicatie op poten te zetten. Straf dat zij zoveel data even op eigen houtje bekend maakt, kan me eigenlijk niet voorstellen dat daar bij iedereen een akkoord over was…

Edit: blijkbaar is er een mailing van Werchter verstuurd, dus mogelijk toch een voorziene aankondiging, maar zag er dus nog niets van op social media.

Je zou is moeten weten hoeveel communicatie al is voorbereid en op punt stond. Alles klaar om te verzenden. Maar Taylor had haar deadline zelf wat gemist.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
P!nk en Swift maken totaal andere muziek en geven totaal andere shows…. kun je niet vergelijken
Je kunt het wel vergelijken, het lijkt alleen niet op elkaar... ?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Lijkt me een perfecte headliner voor boutique. Een tijdje terug las ik ook geruchten over Bob Seger. Lijkt me een fantastische boeking. Hoe schatten jullie de kans want de man is momenteel wel aan zijn finale tour bezig.
Als ge Bob Seger wilt zien, zal je de plas moeten oversteken vrees ik.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Zornik zal ook wel op de wei passeren ?

Goed nieuws voor de fans van Zornik. Koen Buyse bevestigt in een interview met TV Limburg dat de groep in 2020 terugkeert. Niet toevallig, want de band blaast dan 20 kaarsjes uit. “Zornik komt terug”, klinkt het.
Koen zei dat het na bijna vijf jaar tijd is om de draad van Zornik terug op te pikken. In 2000 behaalde Zornik de finale van de Humo’s Rock Rally. Meteen daarna kreeg de groep een platencontract bij EMI en verscheen de eerste single ‘Love Affair’. Het laatste album ‘Blinded by the Diamonds’ dateert al van 2015.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Even heel iets anders dan het nieuws over taylor swift. (Persoonlijk trouwens wel blij mee dat die niet op RW staat maar dat gaat puur om smaak hahaha)
Ik vroeg mij af of iemand weet hoe laat de laatste bus naar Leuven vertrekt vanuit de RW bushalte.
Volgens mij blijven de bussen rijden tot zolang er aanvoer van mensen is. In elk geval kan je makkelijk tot het eind blijven en daarna naar de bussen lopen zonder je zorgen te hoeven maken of je het wel gaat redden.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.048
343
Dienstregeling 2019:
Donderdag 27 juni: 07u00 - 04u00
Vrijdag 28, zaterdag 29 en zondag 30 juni: 08u00 - 04u00
Maandag 1 juli: 07u00 - 14u00
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
387
61
Eerste bevestigingen in Europa zijn een feit!
Green day, System Of a Down, Taylor Swift & Volbeat zijn de eerste grote namen.

en met wat ik gelezen heb op efestivals lijken mij voor werchter
Tame Impala, Strokes en System Of A Down...

Volbeat lijkt richting graspop te gaan al zouden ze daar liever SOAD hebben. Naar wat ik gelezen heb geen volbeat op werchter maar die bevestiging geven ze niet voor SOAD (zelf beetje rond de pot draaien).
Tame Impala, Strokes, System Of A Down zou ik al heel geweldig vinden; Ben ik benieuwd wat ze er nog gaan bij zetten (RHCP????)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Eerste bevestigingen in Europa zijn een feit!
Green day, System Of a Down, Taylor Swift & Volbeat zijn de eerste grote namen.

en met wat ik gelezen heb op efestivals lijken mij voor werchter
Tame Impala, Strokes en System Of A Down…

Volbeat lijkt richting graspop te gaan al zouden ze daar liever SOAD hebben. Naar wat ik gelezen heb geen volbeat op werchter maar die bevestiging geven ze niet voor SOAD (zelf beetje rond de pot draaien).
Tame Impala, Strokes, System Of A Down zou ik al heel geweldig vinden; Ben ik benieuwd wat ze er nog gaan bij zetten (RHCP????)

Zou prachtig zijn The Strokes en System Of A Down zijn 2 van mijn 4 grootste mainstream-headliners die nog op mijn 'to-do' lijstje staan (met Rage Against The Machine er nog tussen en Blur op plaats 4).
RHCP is mijn all-time favourite band, ook al ligt de glorie periode achter hun en is Frusciante er niet meer bij. Blijft toch dé band die mij interesse in muziek en gitaar spelen heeft gegeven. En Tame Impala was gewoon prachtig op Pukkelpop mag gerust nog eens zonder zeiknat te worden!
 

dumbo

Playlistbediener
29 jul 2017
22
5
hallo allemaal,
is er enige kans dat Greenday zou doorkomen naar Werchter?
indien niet kijk ik anders voor een kaartje voor de show in België.
thx!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.374
3.397
hallo allemaal,
is er enige kans dat Greenday zou doorkomen naar Werchter?
indien niet kijk ik anders voor een kaartje voor de show in België.
thx!

De kans is zo goed als 0 dus als je ze graag wil zien, raad ik je aan om kaartjes te kopen voor Sportpaleis.
 

dumbo

Playlistbediener
29 jul 2017
22
5
Bedankt voor jullie respons, zal dan alvast een kaartje kopen
het zal een druk jaar worden volgend jaar van afzonderlijke optredens :)
- Editors
- Nick Cave
- Rammstein
en nu Greenday.

Nu nog hopen op een topaffiche op Werchter en het zal een leuk jaartje worden :)

Nogmaals bedankt!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Lijkt me inderdaad alleen te gebeuren als ze heel veel pech hebben en er een hoop mogelijke headliners waar ze al mee aan het onderhandelen waren ineens afvallen.
 

Kirsch

Campingartiest
27 okt 2015
71
2
Word niet erg blij van alle speculaties over geen Greenday en geen Volbeat op RW20. 2 bands die ik absoluut moet zien in 2020. Word dan een jaartje overslaan ben ik bang........
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Word niet erg blij van alle speculaties over geen Greenday en geen Volbeat op RW20. 2 bands die ik absoluut moet zien in 2020. Word dan een jaartje overslaan ben ik bang……..

Misschien Rock Am Ring overwegen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken