Timmetje wrote:
RubenFrusciante wrote:
Yannick wrote:
RubenFrusciante wrote:
Zelf hoop ik dat er nog een sub bij komt voor Pearl Jam. Het is een grote band, maar de laatste edities hebben ze toch Jack White, dEUS, Arcade Fire, Black Keys nog voor hen gehad.
Huh? Ik nam uit dat bericht van Jazebel juist op dat we daar juist géén grote band meer moeten verwachten maar dat er eventueel nog de mogelijkheid bestaat dat er nog iets tussenkomt maar niet eentje die de grootte heeft van een Tame Impala.
Jazebel zegt “and a big sub like Tame Impala”. Maar ik noem daarna toch kleinere namen? Of schat je Tame Impala in het zelfde rijtje als Foals en Vampire Weekend en London Grammar? Ik vind Vampire Weekend (in België) van een andere grootte dan Tame Impala, maar misschien zie ik dat verkeerd.
Of een Alt-J of Liam Gallagher bijvoorbeeld.
Zou Liam Gallagher een sub zijn op Werchter? In 2017 stond ie om 17u op de Brand Bier Stage op Pinkpop. Kan me niet voorstellen dat ie op Werchter veel hoger zou staan.
Heb wel het idee dat hij wat groter is geworden, omdat hij wat meer nieuwe muziek heeft uitgebracht en weer beter bij stem is dan een paar jaar terug.
Headliner op BBK Bilbao, Benicassim, Pohoda geweest, sub op Sziget, komend jaar Reading Leeds (ik weet dat dat Engeland is, maar toch voor de vorm). En we hebben het over een kleine sub he, volgens Jazebel, en als je dan ziet dat ook Alt-J, Ellie Goulding, James Blaking, London Grammar afgelopen jaren sub zijn geweest, dan vind ik dat Liam dat makkelijk kan en verdient. Al kan hij misschien ook PkP headlinen.
Maar je hebt gelijk, dat is ook zeker mijn persoonlijke smaak die doorkomt
Maakt ook niet uit waar of hoelaat hij staat, want waar hij ook op RW speelt, ik sta vooraan. Eerst maar eens de Ziggo over twee weken.