nickmallo wrote:
Hey guys! Ik ben nog nooit op Rock Werchter geweest maar wil er waarschijnlijk wel heen dit jaar… ik zit er zelfs aan een heel weekend te denken. Zijn er meer mensen die in hun eentje een weekend naar RW gaan, en zo ja: overnachten jullie op de camping of ergens anders? Ik zie mezelf niet echt in m’n eentje op de camping overnachten. Ik had die hotel plans al op de website gezien maar dat is nogal duur in je eentje (en het goedkoopste hotel is al uitverkocht)
edit: oh whoops, zie dat er ook nog andere topics zijn over dit onderwerp, excuses!
Als je jezelf niet alleen op de camping ziet dan zou ik het ook niet doen. Heb je een auto? In dat geval zou je namelijk ook een stukje verderop een hotel kunnen zoeken (op 20-30 minuten rijden).
Naar Leuven rijdt er een pendelbus, dat zou ik eerder doen. Iedere dag met de auto op en neer zou ik niet aanraden. Sowieso een duur geintje, want je betaalt iedere dag de volle parkeerkosten. Een vriend van mij overnachte in Leuven en dat beviel hem prima. Overnachten op de camping in eentje kan ook wel, maar wat Black Lies zegt: als je te veel twijfelt, zou ik eerst zoeken naar een alternatief.