Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Eminem – RHCP of RATM – Foo Fighters – Rammstein of Metallica in 2021? ?
Dat zou nog eens reacties hier op het forum geven, wat ik wel zou willen zien. Buiten dat zou ik er erg blij mee zijn.
Maar om het hier gezellig te houden, laten we er dan zoiets van maken:
Eminem - RHCP en Arcade Fire - Depeche Mode en Tame Impala - Rage Against The Machine

Laten we terug naar heden ten dage keren, hier een (misschien iets te groot) lijstje van wat in de buurt is en ik nog wel (graag) zie afkomen:
Black country, new road
Black midi
Fontaines dc
Georgia
Girl in red
King gizzard and the lizzard wizard
King krule
Shame
Squid
The national
Tropical fuck storm
Weyes blood
Blood red shoes
Brutus
Cage the elephant
Charli xcx
Foals
Frank carter and the rattlesnakes
Haim
Highly suspect
Hobo johnson and the lovemakers
Kings of leon
Paul weller
Placebo
Rex orange county
Sam fender
The rapture
The struts
Tones and I
Tove lo
Wolf alice
Big thief
Fka twigs
Michael Kiwanuka
Zara Larsson
Gojira
Of monsters and men
Supergrass
Inhaler
The marcus king band
Mura Masa
The whitest boy alive
Amenra
Cate le bon
Metronomy
Massive attack
The avalanches
Fever 333
Dropkick Murphys
Therapy?
While She Sleeps
Bush
Incubus
Equal idiots

Waar ik nog op hoop:
STAKE
Rise Against
+Live+
Bad Wolves
Sorry als het wat te lang is

Laten we terug naar heden ten dage keren, hier een (misschien iets te groot) lijstje van wat in de buurt is en ik nog wel (graag) zie afkomen:
Black country, new road
Black midi
Fontaines dc
Georgia
Girl in red
King gizzard and the lizzard wizard
King krule
Shame
Squid
The national
Tropical fuck storm
Weyes blood
Blood red shoes
Brutus
Cage the elephant
Charli xcx
Foals
Frank carter and the rattlesnakes
Haim
Highly suspect
Hobo johnson and the lovemakers
Kings of leon
Paul weller
Placebo
Rex orange county
Sam fender
The rapture
The struts
Tones and I
Tove lo
Wolf alice
Big thief
Fka twigs
Michael Kiwanuka
Zara Larsson
Gojira
Of monsters and men
Supergrass
Inhaler
The marcus king band
Mura Masa
The whitest boy alive
Amenra
Cate le bon
Metronomy
Massive attack
The avalanches
Fever 333
Dropkick Murphys
Therapy?
While She Sleeps
Bush
Incubus
Equal idiots

Waar ik nog op hoop:
STAKE
Rise Against
+Live+
Bad Wolves
Sorry als het wat te lang is

+ Billy Talent, Parov Stelar, Mando Diao
En vooral durf het is aan om ne Parov Stelar overdag op de main te zetten, op sziget waren die LEGENDARISCH

Aaran wrote:
Eminem – RHCP of RATM – Foo Fighters – Rammstein of Metallica in 2021?
1f609.svg

Dat zou nog eens reacties hier op het forum geven, wat ik wel zou willen zien. Buiten dat zou ik er erg blij mee zijn.
Maar om het hier gezellig te houden, laten we er dan zoiets van maken:
Eminem – RHCP en Arcade Fire – Depeche Mode en Tame Impala – Rage Against The Machine
Op Eminem na toch prima namen.

Realistische gok voor komende week:
Jenny Beth (enkel mogelijk donderdag of zondag, donderdag lijkt me een goede gok), Big Thief (zaterdag of zondag, gok op zaterdag), Whitney, Cage The Elephant (zaterdag), Sam Fender, Michael Kiwanuka, Jimmy Eat World, Parcels. En dan nog een paar grotere om het pakket te dragen.

Jenny Beth (enkel mogelijk donderdag of zondag, donderdag lijkt me een goede gok), Big Thief (zaterdag of zondag, gok op zaterdag), Whitney, Cage The Elephant (zaterdag), Sam Fender, Michael Kiwanuka, Jimmy Eat World, Parcels. En dan nog een paar grotere om het pakket te dragen.

Als dat de kleintjes zijn, wordt een heerlijk pakket. :-) Al is een Kiwanuka ook niet meer zo klein natuurlijk. En Big Thief, yes please.

jimmywe wrote:

Als dat de kleintjes zijn, wordt een heerlijk pakket.
1f642.svg

Bwah klein, enkel in Cage The Elephant zie ik eventueel een tent opener. Denk dat Big Thief, Kiwanuka, Fender toch geen lage spots gaan krijgen.

Cage The Elephant is echt geen tent opener (meer) hoor (deden ze in 2017 denk ik al eens).

Rond een uurtje of 17 u? De spot die je aan een First Aid Kit zou geven? Ik hoop echt hard dat Kiwanuka niet te hoog staat, want dat is wel een kerel die ik wil zien ( en hoe lager hij staat, hoe lager het risico op clashes die echt zeer gaan doen.

Rond een uurtje of 17 u? De spot die je aan een First Aid Kit zou geven? Ik hoop echt hard dat Kiwanuka niet te hoog staat, want dat is wel een kerel die ik wil zien ( en hoe lager hij staat, hoe lager het risico op clashes die echt zeer gaan doen.
Ik denk wel dat hij recht heeft op een behoorlijk hoge positie. Zijn AB was echt gigantisch snel uitverkocht. En ook gewoon heel veel mensen die achterbleven zonder kaartje. Daarnaast heeft zijn laatste album het ook wel goed gedaan op de radio. Ik gok zelf op de Janelle Monae spot of zelfs nog eentje hoger in de Barn.

De persoon die The Strokes doorgaf een aantal dagen voor de aankondiging, geeft mee dat FKA Twigs gewoon op RW staat.

De persoon die The Strokes doorgaf een aantal dagen voor de aankondiging, geeft mee dat FKA Twigs gewoon op RW staat.

Tourplaning gewijs zijn dat voor de donderdag zijn. Ja, verdomme! Vrijdag zou een mooi pakketje kunnen opleveren.

jimmywe wrote:

Tourplaning gewijs zijn dat voor de donderdag zijn. Ja, verdomme! Vrijdag zou een mooi pakketje kunnen opleveren.

Open'er speelt ze zaterdag en zondag DTRH dacht ik?

mattman wrote:

jimmywe wrote:

Open’er speelt ze zaterdag en zondag DTRH dacht ik?

Ik dacht van wel. Dus vrijdag zou in principe nog kunnen, maar donderdag is het meest plausibele. Een ideale KlubC headliner, niet?

Dat zou fantastisch zijn.

Diezelfde persoon zegt over Liam

I can tell you shouldn't hold your hopes up high for Liam Gallagher, he will be @Pukkelpop.

En Ken is terug en die sloot MCR zo goed als uit.

MCR op de Werchter zaterdag in Italië, week nadien in Rusland. Allebei headline shows op een weide (ik denk dat Italië een soort dagfestival is).

Edit: Duitsland en Hongarije ook bevestigd, allemaal in de weken rond Werchter. Denk persoonlijk dat ze enkel festivals gaan doen waar ze solo headliner kunnen zijn en Werchter er niet gaat bijkomen.

Voor 2021 kunnen we RHCP, Foo Fighters en Metallica of Rammstein (verwacht hen niet beide, dan teveel rock) dus al opschrijven.

RATM niet vergeten!!!

Metallica, RATM en RHCP zie ik in 2021 zeker komen
Foo's mss nog dit jaar en Rammstein mag enkele jaren op het strafbankje zitten denk ik

MCR op de Werchter zaterdag in Italië, week nadien in Rusland. Allebei headline shows op een weide (ik denk dat Italië een soort dagfestival is).

Edit: Duitsland en Hongarije ook bevestigd, allemaal in de weken rond Werchter. Denk persoonlijk dat ze enkel festivals gaan doen waar ze solo headliner kunnen zijn en Werchter er niet gaat bijkomen.
woensdag 1 juli staan ze op volt festival hongarije (zusterfestival sziget) staan op gelijke hoogste met kenny kravitz marshmello en bring me the horizon, en boven the offspring geen solo headliner denk ik of werd dit zo aangekondigd?

nevermind, dit zijn blijkbaar de 4 headliners. lijkt er dus idd op dat ze enkel headline slots spelen.

Users who are viewing this thread