Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Voor 2021 kunnen we RHCP, Foo Fighters en Metallica of Rammstein (verwacht hen niet beide, dan teveel rock) dus al opschrijven.

RATM niet vergeten!!!

Metallica, RATM en RHCP zie ik in 2021 zeker komen
Foo’s mss nog dit jaar en Rammstein mag enkele jaren op het strafbankje zitten denk ik

Foo's zijn uitgesloten volgens Jazebel.

Thijs wrote:
MCR op de Werchter zaterdag in Italië, week nadien in Rusland. Allebei headline shows op een weide (ik denk dat Italië een soort dagfestival is).

Edit: Duitsland en Hongarije ook bevestigd, allemaal in de weken rond Werchter. Denk persoonlijk dat ze enkel festivals gaan doen waar ze solo headliner kunnen zijn en Werchter er niet gaat bijkomen.

woensdag 1 juli staan ze op volt festival hongarije (zusterfestival sziget) staan op gelijke hoogste met kenny kravitz marshmello en bring me the horizon, en boven the offspring geen solo headliner denk ik of werd dit zo aangekondigd?

nevermind, dit zijn blijkbaar de 4 headliners. lijkt er dus idd op dat ze enkel headline slots spelen.
Als je je plaats als headliner op het zusterfestival van Sziget moet gaan zoeken, gaan ze niet headlinen op Rock Werchter.
Laat het los.
En hoop dat ze lang genoeg blijven voor een hoge plaats elders in BE.

xydroh wrote:

Thijs wrote:
MCR op de Werchter zaterdag in Italië, week nadien in Rusland. Allebei headline shows op een weide (ik denk dat Italië een soort dagfestival is).

Edit: Duitsland en Hongarije ook bevestigd, allemaal in de weken rond Werchter. Denk persoonlijk dat ze enkel festivals gaan doen waar ze solo headliner kunnen zijn en Werchter er niet gaat bijkomen.

woensdag 1 juli staan ze op volt festival hongarije (zusterfestival sziget) staan op gelijke hoogste met kenny kravitz marshmello en bring me the horizon, en boven the offspring geen solo headliner denk ik of werd dit zo aangekondigd?

nevermind, dit zijn blijkbaar de 4 headliners. lijkt er dus idd op dat ze enkel headline slots spelen.

Als je je plaats als headliner op het zusterfestival van Sziget moet gaan zoeken, gaan ze niet headlinen op Rock Werchter.
Laat het los.
En hoop dat ze lang genoeg blijven voor een hoge plaats elders in BE.
23 juni ook een gewone stadium in Ierland, lijkt erop dat het ofwel headlineslots ofwel stadium/zaalshows zijn, zaalshow in België zou voor mij perfect zijn!

Ofwel nog een headliner erbij voor GMM.
1f606.svg

Als ik me niet vergis hebben ze in Lokeren nog een punk- en metaldag te vullen... Als ze tot begin augustus in de buurt blijven lijkt me dat ideaal..

MCR aankondiging voor Duitsland vermeldt dat het bij 6 headline shows in Europa blijft (Ierland, UK, Italië, Duitsland, Hongarije en Rusland zijn aangekondigd). Definitief afschrijven dus!

Staan precies toch niet als uitgesproken headliner op Volt. Maar dat ze een, te, hoge spot eisen lijkt me duidelijk.

Edit: zouden ze eventueel durven om Bring Me The Horizon te laten komen op herhaling, op de zondag ;-)

Staan precies toch niet als uitgesproken headliner op Volt. Maar dat ze een, te, hoge spot eisen lijkt me duidelijk.

Edit: zouden ze eventueel durven om Bring Me The Horizon te laten komen op herhaling, op de zondag
1f609.svg
MCR is toch gewoon headliner van hun dag?

Ik ga niet beweren dat RW het niet zou aandurven, maar BMTH heeft ook data in augustus. Dus dat zal wel PKP worden lijkt me.

MCR aankondiging voor Duitsland vermeldt dat het bij 6 headline shows in Europa blijft (Ierland, UK, Italië, Duitsland, Hongarije en Rusland zijn aangekondigd). Definitief afschrijven dus!
met 2 UK shows zijn dat er al 7 en uit betrouwbare bron weet ik dat er volgende week nog een show in Oektraine wordt aangekondigd, begrijp dus niet waar ze die 6 shows vandaan halen, ofwel is de show in Oekraïne geen headline show en worden de 2 uk shows als 1 gerekend?

Welke namen zijn nu nog in de running voor die vrijdag (en misschien heel eventueel toch nog zondag)
Kings Of Leon
Editors
RHCP uitgesloten?
Foo's uitgesloten?
Tame Impala uitgesloten?
The XX nog geen shows

jimmywe wrote:

mattman wrote:

jimmywe wrote:
De persoon die The Strokes doorgaf een aantal dagen voor de aankondiging, geeft mee dat FKA Twigs gewoon op RW staat.

Tourplaning gewijs zijn dat voor de donderdag zijn. Ja, verdomme! Vrijdag zou een mooi pakketje kunnen opleveren.

Open’er speelt ze zaterdag en zondag DTRH dacht ik?

Ik dacht van wel. Dus vrijdag zou in principe nog kunnen, maar donderdag is het meest plausibele. Een ideale KlubC headliner, niet?

Jazebel zegt dan weer dat FKA Twigs voorlopig niet lijkt te komen, en dat Liam Gallagher nog geen zekerheid is voor Pkp. Geen Twigs zou wel de misser van het jaar zijn in mijn ogen.

Welke namen zijn nu nog in de running voor die vrijdag (en misschien heel eventueel toch nog zondag)
Kings Of Leon
Editors
RHCP uitgesloten?
Foo’s uitgesloten?
Tame Impala uitgesloten?
The XX nog geen shows

Het is bijna februari. Ik denk niet dat we nog veel grote noemen moeten verwachten die nog helemaal niets hebben aangekondigd voor die periode.

mattman wrote:

jimmywe wrote:

mattman wrote:

jimmywe wrote:
De persoon die The Strokes doorgaf een aantal dagen voor de aankondiging, geeft mee dat FKA Twigs gewoon op RW staat.

Tourplaning gewijs zijn dat voor de donderdag zijn. Ja, verdomme! Vrijdag zou een mooi pakketje kunnen opleveren.

Open’er speelt ze zaterdag en zondag DTRH dacht ik?

Ik dacht van wel. Dus vrijdag zou in principe nog kunnen, maar donderdag is het meest plausibele. Een ideale KlubC headliner, niet?

Jazebel zegt dan weer dat FKA Twigs voorlopig niet lijkt te komen, en dat Liam Gallagher nog geen zekerheid is voor Pkp. Geen Twigs zou wel de misser van het jaar zijn in mijn ogen.
Twigs is een act die je gewoon moet hebben als Werchter zijnde. Zeker als die dan nog eens in je weekend tourt. Echt triest dit.

Geen Stormzy. Geen Twigs en hoogstwaarschijnlijk geen Tyler. Toch drie belangrijke hedendaagse artiesten die mogelijk waren om te boeken.

Geen Twigs op RW zou wel een grote flater zijn. Hebben ze misschien de beste show van het jaar (volgens de verhalen) niet, terwijl die wel vlakbij is.

Flater en triest, toch vreemd woordgebruik als je niet weet hoe de vork in de steel zit.
Bovendien is het toch nog niet volledig uitgesloten?

Net even FKA Twigs opgezet. Ze kan zeker zingen, maar het is niet echt m'n ding. Voor mij graag deze week Michael Kiwanuka, Kamasi Washington, Placebo,...

MCR kondigt een 3e MK stadium aan donderdag 18 juni, hiermee is graspop dus al uitgesloten, wel jammer voor de mensen die 20 en 21 juni al tickets hebben omdat deze er nog eens voor komt. Ik zal alvast donderdag klaar zitten om hier tickets voor te scoren.

Users who are viewing this thread