Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
Bicky zei expliciet dat de vrijdagheadliner in januari bekend gemaakt wordt, dus Arctic Monkeys niet op zondag maar wel op vrijdag denk ik dan.
Voorlopig zijn zowel de vrijdag headliner als de afsluiter voor na Nick Cave niet bekend gemaakt. En gezien de stilte vandaag zal dat ook nog niet mogen. Dan kunnen ze dus best beide in januari komen...

Edit: ALS er nog iets na Cave komt natuurlijk. Het zal niet de eerste keer zijn dat we hoge verwachtingen hebben, waaraan ze uiteindelijk niet kunnen voldoen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.534
6.444
Denk toch niet dat ze met Cave het festival afsluiten. Anders The Prodigy of Justice er achteraan ofzo, als grotere acts niet doorgaan.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Een wat voorzichtigere, maar niet onrealistische voorspelling:
Queens Of The Stone Age - Gorillaz
Snow Patrol - Arctic Monkeys
30 Seconds To Mars/Kasabian - Pearl Jam
Nick Cave - Jamiroquay/The Killers
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.534
6.444
Een wat voorzichtigere, maar niet onrealistische voorspelling:
Queens Of The Stone Age – Gorillaz
Snow Patrol – Arctic Monkeys
30 Seconds To Mars/Kasabian – Pearl Jam
Nick Cave – Jamiroquay/The Killers

Gooi achter AM nog een dance-afsluiter en dat kan m zomaar zijn.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
173
83
Ik weet niet of Madness hun tour zal doortrekken naar 2018, maar wat zou dat een geweldige Barn-naam zijn zeg! Zou misschien zelfs een leuke dance-afsluiter zijn.

Nu moet ik toegeven dat ik niet weet hoe relevant Madness nog is anno 2017. Speelde tijdens hun laatste tour vooral in kleinere zalen als de Roma/Tivoli.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.663
3.388
Relevantie en een topnotering op het affiche van Rock Werchter komen niet in dezelfde grafiek voor hoor.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.456
6.877
Ik weet niet of Madness hun tour zal doortrekken naar 2018, maar wat zou dat een geweldige Barn-naam zijn zeg! Zou misschien zelfs een leuke dance-afsluiter zijn.

Nu moet ik toegeven dat ik niet weet hoe relevant Madness nog is anno 2017. Speelde tijdens hun laatste tour vooral in kleinere zalen als de Roma/Tivoli.

Alsjeblieft niet. 2x live gezien de laatste jaren maar al het vuur is eruit. Die zijn alleen nog maar aan het cashen. Met hun soort muziek en dan nog geen sfeer creëren is al een kunst opzich.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
888
822
Falladain wrote:
Ik weet niet of Madness hun tour zal doortrekken naar 2018, maar wat zou dat een geweldige Barn-naam zijn zeg! Zou misschien zelfs een leuke dance-afsluiter zijn.

Nu moet ik toegeven dat ik niet weet hoe relevant Madness nog is anno 2017. Speelde tijdens hun laatste tour vooral in kleinere zalen als de Roma/Tivoli.

Alsjeblieft niet. 2x live gezien de laatste jaren maar al het vuur is eruit. Die zijn alleen nog maar aan het cashen. Met hun soort muziek en dan nog geen sfeer creëren is al een kunst opzich.

zo eens, gezien op Dauwpop, alleen het laatste kwartier was leuk.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
173
83
Falladain wrote:
Ik weet niet of Madness hun tour zal doortrekken naar 2018, maar wat zou dat een geweldige Barn-naam zijn zeg! Zou misschien zelfs een leuke dance-afsluiter zijn.

Nu moet ik toegeven dat ik niet weet hoe relevant Madness nog is anno 2017. Speelde tijdens hun laatste tour vooral in kleinere zalen als de Roma/Tivoli.

Alsjeblieft niet. 2x live gezien de laatste jaren maar al het vuur is eruit. Die zijn alleen nog maar aan het cashen. Met hun soort muziek en dan nog geen sfeer creëren is al een kunst opzich.

Ah, dan geloof ik je meteen. Die mannen worden ook al een tijdje ouder. Ik heb ze zelf nog nooit live gezien en ik zag ze voorbijkomen op de TV. Als ze er met zulke swingende muziek geen feestje van maken kunnen ze inderdaad ook wegblijven
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.464
Bestaat er eigenlijk een kans dat Mumford & Sons toeren?

Zijn bezig met een nieuw album, maar nog niet duidelijk wanneer dat zal uitkomen. Voor de komende editie hoef je ze denk ik niet te verwachten. Wel kanshebber voor RW19.

https://www.thenational.ae/arts-culture/music/mumford-and-sons-future-is-an-open-road-1.677060
 

dumbo

Playlistbediener
29 jul 2017
22
5
dumbo wrote:
Bestaat er eigenlijk een kans dat Mumford & Sons toeren?
Zijn bezig met een nieuw album, maar nog niet duidelijk wanneer dat zal uitkomen. Voor de komende editie hoef je ze denk ik niet te verwachten. Wel kanshebber voor RW19.

Dank je wel!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
https://pitchfork.com/news/josh-homme-kicks-female-photographer-in-the-head-during-show/

Offtopic maar.. ehm, wtf??
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Volgens mij gaat het niet helemaal goed met die gast, erg onder de invloed van... volgens mij.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.491
1.996
Hebben daarnet ook verontschuldigingen aangeboden via hun FB. Maar wat een goedkoop excuus, "ik schopte tegen meer licht en camera materiaal, vandaag kwam ik erachter dat achter 1 van deze cameras deze dame zat..."
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.491
1.996
Trouwens WeckoJ het viel me net op dat er in je onderstaande tekst Appelop staat ipv appelpop, just so you know ;)
 

TettenVogel

Support act
15 mrt 2016
796
0
Hebben daarnet ook verontschuldigingen aangeboden via hun FB. Maar wat een goedkoop excuus, “ik schopte tegen meer licht en camera materiaal, vandaag kwam ik erachter dat achter 1 van deze cameras deze dame zat…”

"Ik was volledig op aan het gaan in het optreden"

Eerder in de nicotine, valium, vicodine, marijuana, ecstasy en alcohol.
Misschien ook co-co-co-co-cocaïne.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.654
705
https://pitchfork.com/news/josh-homme-kicks-female-photographer-in-the-head-during-show/

Offtopic maar.. ehm, wtf??


Josh gaat een FFDP doen. Wat een mafklapper.
 

Davidprimer

Playlistbediener
10 nov 2016
22
0
Onaanvaardbaar van zanger QOTSA, als het niet beter gaat met die gast tegen volgende zomer kunnen ze hen beter schrappen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken