Hier zijn precies wat mensen serieus gefrustreerd zeg, relax toch eens allemaal. 't Is een forum, het dient er toch voor om discussies te voeren of aan te wakkeren? Dat 21 Pilots geen headliner wordt op Werchter (thank God!) is voor de meesten onder ons wel voor de hand liggend, maar ik begrijp wel dat er zijn die denken dat ze dat wel zouden kunnen. Ik vind 't een geweldige kutnaam, maar misschien kunnen ze wel een Barn headlinen. En als de discussie hierover je niet aanstaat, reageer er dan gewoon niet op?
Back on topic: ik vind het op zich wel vreemd dat er geen naam is gekomen de laatste dagen. Ik denk dat het wel zeker de bedoeling was iets aan te kondigen, maar iets of iemand heeft wellicht op 't laatste een stok in de wielen gestoken. Maar ik zou toch gaan vermoeden dat er vanmiddag om 16u wat komt. Dan kijken we in de richting van Muse, Arctic Monkeys, The Cure ...
Back on topic: ik vind het op zich wel vreemd dat er geen naam is gekomen de laatste dagen. Ik denk dat het wel zeker de bedoeling was iets aan te kondigen, maar iets of iemand heeft wellicht op 't laatste een stok in de wielen gestoken. Maar ik zou toch gaan vermoeden dat er vanmiddag om 16u wat komt. Dan kijken we in de richting van Muse, Arctic Monkeys, The Cure ...