Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.453
Qua stevige namen hoop ik op Deftones, Volbeat, Rise Against, the Offspring en Stonesour. Weet niet wat er verder nog tourt, wat niet op Graspop of Groezrock staat?

Goed, kan weer wat afgestreept worden. ?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.183
1.206
Millionaire op Zwarte Cross, volgens mij de eerste zomeraankondiging voor de band. Qua Belgen mag dit zeker op Rock Werchter voor mij, Sciencing is immers het beste Belgische album van 2017 en live zijn ze steeds top.
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Ik denk dat we voor morgen Killers wel mogen noteren. Hebben deze week zowat elke dag een festival aangekondigd. Na 2009 mogen ze wel weer eens komen!!!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.371
4.335
Arctic Monkeys hebben de opnames voor de 6e plaat afgerond.. Zou zomaar kunnen dat er 4 á 5 festivals gedaan worden, waarna in het najaar de zalen aan bod zijn t/m voorjaar 2019 + volledige festivaltour.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Ik denk dat we voor morgen Killers wel mogen noteren.
Moeten ze wel eerst het Sportpaleis uitverkopen, pas dan denk ik dat ze ze zouden kunnen aankondigen. Niet eerder dan dat..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.040
robin78 wrote:
Ik denk dat we voor morgen Killers wel mogen noteren.

Moeten ze wel eerst het Sportpaleis uitverkopen, pas dan denk ik dat ze ze zouden kunnen aankondigen. Niet eerder dan dat..

Dit dus. Ik denk ook wel dat ze er staan, en dat die hun komst willen aankondigen. Maar het Sportpaleis gooit wellicht roet in het eten...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.183
1.206
Mja, om diverse redenen kunnen The Killers, The Cure, Arctic monkeys nog niet aangekondigd worden. Misschien een reden waarom de namen zo traag gelost worden.
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
The Killers gaat toch nooit sportpaleis uitverkopen lijkt mij. Toch beetje te groot voor hun lijkt mij
 

dennisp

Playlistbediener
5 dec 2017
5
0
Enter Shikari, Twenty One Pilots, Tame Impala? Twenty One Pilots zeker headliner waardig, ben benieuwd of ze snel met een nieuw album komen. Wat denken jullie?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.709
1.245
Enter Shikari, Twenty One Pilots, Tame Impala? Twenty One Pilots zeker headliner waardig, ben benieuwd of ze snel met een nieuw album komen. Wat denken jullie?

Ik zie dat dit je eerste post is... Volgens mij hou je het beter met 1 post op dit forum als je zo'n praat verkoopt!

Ik verwacht morgen om 8 uur een naam (zoals de afgelopen 3 weken altijd het geval was).
Hoewel hun show nog niet uitverkocht is zet ik toch ook mijn geld op The Killers.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.524
6.386
Enter Shikari, Twenty One Pilots, Tame Impala? Twenty One Pilots zeker headliner waardig, ben benieuwd of ze snel met een nieuw album komen. Wat denken jullie?

Pardon? Die stonden in 2014 begin van de middag in Klub C...

Edit: Neracroft was me net voor
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
448
61
Zeker geen headliner. Maar wel aardige vulling
voor in een tent. Ben benieuwd morgen. Killers
Is erg waarschijnlijk. Maar een verrassing is ook
erg welkom. Ik hoop toch ook nog op NIN... Of
Zouden die ook nog eens naar Graspop gaan.?
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
170
82
Misschien was het niet serieus bedoelt, maar laten we het in ieder geval gezellig houden op dit forum. Het is iemands eerste post op dit forum nota bene. (Welkom) Niet iedereen heeft zoveel verstand van die hele festivalwereld, maar om daardoor mensen af te zeiken lijkt me ook weer een beetje overdreven. Iedereen is hier ten slotte om op de hoogte te blijven van het laatste festivalnieuws. Zelf ben ik ook vrij nieuw hier en weet écht nog lang niet alle ins- en outs van de festivals, maar ik zou toch wel graag mee-speculeren over Rock Werchter zonder bang te zijn dat ik iets 'verkeerds' zeg.

En zelf schat ik Twenty One Pilots een beetje hetzelfde in qua populariteit als Snow Patrol. Plekje voor de sub/als sub voor een co-headliner constructie
 

dennisp

Playlistbediener
5 dec 2017
5
0
Hahah jezus jongens. Rustig aan hahah, kan het hebben hoor. Het was maar een vraagje. Ik bedoel maar dat dit soort bands vooral publiek hebben van beneden de 20, en daar kun je een festival op laten uitverkopen. Kijk naar wat Pinkpop vorig jaar heeft gedaan met een Martin Garrix en Justin Bieber. Je mag het kut vinden, maar festivals moeten kaarten verkopen. Je moet met de tijd meegaan en bands als deze zijn toch waarmee je jong publiek trekt.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.524
6.386
Iedereen is welkom om mee te discussiëren maar laten we het wel een beetje realistisch houden. Wat heeft 21P precies gepresteerd om van middagact in de tent naar sub of head te promoveren? Ze headlinen blijkbaar in de USA festivals maar aan deze kant van de oceaan zijn ze bij lange na niet zo populair. Zeker gegroeid dus ze mogen best op mainstage, maar gewoon ergens in de middag ofzo
 

dennisp

Playlistbediener
5 dec 2017
5
0
Nja, paar miljard streams op spotify en weet ik hoeveel op Youtube. Dat is waar je tegenwoordig festivals op verkoopt. Ik hoop dat iedereen wat krijgt waar die op hoopt, laat ik dat voorop stellen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.524
6.386
Nja, paar miljard streams op spotify en weet ik hoeveel op Youtube. Dat is waar je tegenwoordig festivals op verkoopt. Ik hoop dat iedereen wat krijgt waar die op hoopt, laat ik dat voorop stellen.

Maar waar wonen de mensen die dat streamen, dat is de vraag. Niet in Nederland en België, te zien aan de album verkopen hier...
https://en.wikipedia.org/wiki/Twenty_One_Pilots_discography
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken