Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

dennisp

Playlistbediener
5 dec 2017
5
0
Argumenten! Mooi. In ieder geval verwacht ik een band van dit formaat en bij deze leeftijdsgroep. Wat verwacht jij Hannibal? En wat hoop je? Ik hoop zelf heel erg op Biffy Clyro en Tame Impala?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Nja, paar miljard streams op spotify en weet ik hoeveel op Youtube. Dat is waar je tegenwoordig festivals op verkoopt. Ik hoop dat iedereen wat krijgt waar die op hoopt, laat ik dat voorop stellen.

Kan best wel dat 21 Pilots op de affiche terecht komt maar dat zal dan hoogstens op dezelfde positie als Imagine Dragons zijn.

Werchter heeft uiteraard meer nodig om 90.000 man op dat veld te krijgen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Haha je weet het wel mooi te brengen vriend. Tame Impala tourt niet voor zover ik weet, die hebben een hiatus. Google is je vriend :) http://themusic.com.au/news/all/2016/11/22/kevin-parker-says-tame-impala-are-going-on-hiatus/

Biffy Clyro heeft nog geen Europese tourdata maar zou zomaar kunnen.

Ik zei een paar post terug al dat ik stiekem droom van een vrijdag met Arctic Monkeys en Kendrick Lamar, waarvan die eerste wel realistisch is maar die tweede helaas niet echt
 

dennisp

Playlistbediener
5 dec 2017
5
0
HAhahahah ja ik houd ook niet alles bij. Daarom ben ik maar op dit forum gegaan he. AM en Kendrick lijken me ook allebei heel erg vet. Benieuwd wanneer er nieuwe namen bekend worden gemaakt. Slaaplekker he joe.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Dr. Hannibal wrote:
Wat heeft 21P precies gepresteerd om van middagact in de tent naar sub of head te promoveren?

Hebben eind 2016 in Vorst gestaan..?

Blader net even door de kalender van Vorst Nationaal, lijkt mij nou niet te barsten van de Werchter headliners. Een paar subs, een paar middag acts. Zegt dus niet zoveel in mijn ogen...
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Argumenten! Mooi. In ieder geval verwacht ik een band van dit formaat en bij deze leeftijdsgroep. Wat verwacht jij Hannibal? En wat hoop je? Ik hoop zelf heel erg op Biffy Clyro en Tame Impala?
Onderschat de populariteit bij de jeugd niet van een QOTSA, The National, The XX, The War on Drugs etc op dit moment. Ik heb liever zoiets dan de platte commercie van een 21 pilots, 30stm, the script etc.
Spreken over namen binnen leeftijdscatergorieen is toch ook heel moeilijk? Ik zit in een groep van 20-25 jarigen die liever een Pearl Jam of andere oldie zien passeren dan namen uit men 2 de rijtje.
Maar hier zal zeker wel veel volk binnen dezelfde leeftijd wel voor zijn of andere groepen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.886
2.703
Vorige week was Pearl Jam ook pas tegen een uur of 9, dus misschien dat het opnieuw 9 uur wordt? Verwacht nog wel een naam vandaag.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Ja amai zeg, wat is dat daar in Werchter? Problemen om goeie namen vast te krijgen of wat? :p Vreemde aankondigingsstrategie dit jaar...
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
438
Ik denk dat we vandaag een pakketje gaan krijgen en geven ze die gewoon om 16u:) er komen ook andere namen op vrijdag dus dat die vrijdag aan de line-up is toegevoegd wil niet zeggen dag we een headliner gaan krijgen... als am komt zullen we toch nog even moeten wachten voor ze die aankondigen.
 

Martin2.0

Playlistbediener
21 jan 2016
43
0
Haha je weet het wel mooi te brengen vriend. Tame Impala tourt niet voor zover ik weet, die hebben een hiatus. Google is je vriend ? http://themusic.com.au/news/all/2016/11/22/kevin-parker-says-tame-impala-are-going-on-hiatus/

Biffy Clyro heeft nog geen Europese tourdata maar zou zomaar kunnen.

Ik zei een paar post terug al dat ik stiekem droom van een vrijdag met Arctic Monkeys en Kendrick Lamar, waarvan die eerste wel realistisch is maar die tweede helaas niet echt

Biffy Clyro staat op Southside/Hurricane festival in Duitsland.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
dennisp wrote:
Enter Shikari, Twenty One Pilots, Tame Impala? Twenty One Pilots zeker headliner waardig, ben benieuwd of ze snel met een nieuw album komen. Wat denken jullie?

Ik zie dat dit je eerste post is… Volgens mij hou je het beter met 1 post op dit forum als je zo’n praat verkoopt!

Dit was misschien inderdaad wat brut van mij gisterenavond.
Je bent zeker welkom hoor, maar ik zit op dit forum om de grootste kanshebbers te kennen, om échte geruchten als eerste te weten, om realistisch te dromen over de line up van de volgende edities van festivals.

Het zou jammer zijn als het hier vol komt te staan met onredelijke, onrealistische en gewoon absurde ideeën.

Los daarvan Twenty One Pilots mag er gerust staan van mij, vind ze nog wel leuk. Maar veel later dan +/- 17h00 op de Main of +/- 19h00 in een tent ga je ze niet moeten verwachten denk ik.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.929
3.304
21 pilots kan makkelijk headlinen.

Alstjeblieft ga hier nou niet op verder. Een headliner in de USA is nog lang geen headliner in Europa en een paar hitjes maken je ook nog geen headliner. Genoeg is genoeg. Welke namen verwacht men hier vandaag? Ik verwacht inderdaad een lijstje met misschien een paar subs/barn headliners ertussen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
The 1975 zullen volgend jaar geen festivals doen maar wel een aantal optredens, zag dat ergens op Twitter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken