Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.534
6.444
bicky wrote:
Wil de pret niet bederven maar er zal vandaag niets meer komen…
Was wel de bedoeling maar toch iets tussen gekomen.
Headliner voor vrijdag zal ook pas in januari worden aangekondigd

Kan je ook zeggen wat er dan gebeurd is. Want verder is dit open deuren intrappen he.

Ik ben ook wel benieuwd ja. Je lijkt gelijk te hebben, maar ik had zo hetzelfde kunnen zeggen natuurlijk. Heb je meer informatie? Welke (soort) namen? Wat is er tussen gekomen?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.534
6.444
Heh, weer geen namen
1f641.svg


Zijn so far wel allemaal fijne namen natuurlijk, maar ook allemaal leken het inkoppertjes. Zou wel leuk zijn om een keer verrast te worden(of dan op z’n minst met regelmaat een nieuwe naam te krijgen).

Ik ben best verrast. Dat er geen namen zijn :p
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
De vrijdag toevoegen op de site, Stubru die meldt met groot nieuws te komen en vervolgens geen woord meer zegt, ... Ik vermoed dat er toch iets is misgelopen.

Om op de geruchten verder te gaan: Jamiroquai op Main Square zet toch wel een deur open voor Werchter. Misschien wel als co-headliner/afsluiter op zondag na Nick Cave? Ik zou die twee als co-headliner wel een waardige constructie vinden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Dat van die headliner in januari ligt wel perfect in lijn met wat die kerel op het Mad Cool topic zei op Efestivals een paar dagen terug + paar mensen op het Spaanse forum waar die Bar Tool opzit. Arctic Monkeys op de vrijdag lijkt me..?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.534
6.444
Dat van die headliner in januari ligt wel perfect in lijn met wat die kerel op het Mad Cool topic zei op Efestivals een paar dagen terug + paar mensen op het Spaanse forum waar die Bar Tool opzit. Arctic Monkeys op de vrijdag lijkt me..?

Als die informatie correct is lijkt mij dat een inkoppertje ja. En een mooi inkoppertje ook!
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Ik denk ook aan Arctic Monkeys dan. The Cure lijkt me dus niet meer aan de orde voor de vrijdag, als de info van bicky klopt, aangezien zij in december zouden komen met hun plannen toch? Dus geen The Cure waarschijnlijk, kan me niet voorstellen dat ze die na Nick cave zetten namelijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.073
Arctic Monkeys past perfect na Nick Cave. Beide als co-head. Beide anderhalf uur speeltijd, inkoppertje bijna. Iedereen weet dat er na Cave nog iets komt om het festival af te sluiten, maar iedereen weet ook dat Cave enkel komt headlinen (hij is op elk festival headliner). AM zou een zeer goede afsluiter zijn, en eentje wiens fans niet in de weg zitten van de Cave fans. of toch minder dan pakweg een Kendrick Lamar of The XX.

Kunnen de Monkeys nog eens Red Right Hand bovenhalen.

Ik wil hier even op afkloppen:

London Grammar - Queens Of The Stone Age - Gorillaz
Snow Patrol - The XX - Kendrick Lamar
The Killers - Pearl Jam (lijkt te ambitieus, maar RW kan dit wel. Bovendien verkopen Killers minder vlot dan gehoopt)
Kasabian/Jamiroquai - Nick Cave & The Bad Seeds - Arctic Monkeys

Dit zie ik heel goed gebeuren. Hoop het ook.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Arctic Monkeys zou ik echt niet blij van worden
Waar word je, gezien je meest recente uitspraken op dit forum, dan wel nog blij van? :lol:

Arctic Monkeys past perfect na Nick Cave. Beide als co-head. Beide anderhalf uur speeltijd, inkoppertje bijna.
Eens! Denk dat ze na Cave uberhaupt geen band gaan zetten die 2u+ gaat spelen.. Zit je wel nog met Muse, The XX, Kendrick, Editors, Jamiroquai, The Killers, The Prodigy etc voor op vrijdag.. In het beste geval zit daar dan nog een co-headline constructie in.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.073
Iets zegt me dat we niet te veel rekening moeten houden met Muse. Die lijken niet écht te gaan touren, alleen weer een 3-4tal losse shows wereldwijd. Tijdens de onvermijdelijke 2019 wereldtournee gaat RW ze wel weer hebben. (En Pinkpop)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.534
6.444
Oei, dat zou toch een affiche zijn om je vingers bij af te likken mattman! Ik zou toch The XX en AM andersom verwachten, maar wel zullen het zien. Happy either way!

Biffy Clyro staat op Southside/Hurricane festival in Duitsland.

Oh ja zie het. Kwam niet naar voren in een google search, vreemd. Maar goed, laat maar doorkomen! Mooie mainstage materiaal, eind middag/begin avond...
 

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0
Als dat klopt, dat AM, the XX, Kasabian en Biffy allemaal komen volgende zomer, dan zijn het nu al 4 perfecte dagen voor mij! :eek:

Maar ga nog niet te veel hopen, want Werchter is soms erg onvoorspelbaar als je ziet wat ze vorig jaar allemaal lieten liggen qua namen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.456
6.877
Hmmm, Van AM zou ik dus dan weer echt niet blij worden. Hoop op iets anders of iets heel moois in the Barn. Nu ik naast kaarten van Pearl Jam heb gegrepen is de kans dat ik naar Werchter ga weer een stukje groter.
 

bicky

Playlistbediener
8 dec 2017
29
16
Iets zegt me dat we niet te veel rekening moeten houden met Muse. Die lijken niet écht te gaan touren, alleen weer een 3-4tal losse shows wereldwijd. Tijdens de onvermijdelijke 2019 wereldtournee gaat RW ze wel weer hebben. (En Pinkpop)
Muse idd Sportpaleis in het najaar, RW 2019 (Maar dat is nog veraf uiteraard)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.193
1.217
Bicky zei expliciet dat de vrijdagheadliner in januari bekend gemaakt wordt, dus Arctic Monkeys niet op zondag maar wel op vrijdag denk ik dan.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.491
1.996
Bicky zei expliciet dat de vrijdagheadliner in januari bekend gemaakt wordt, dus Arctic Monkeys niet op zondag maar wel op vrijdag denk ik dan.
Ik wil eerst bevestiging van bronnen (hoeft hier niet openbaar) en dergelijke, op meerdere fora moet dit soms aan de mods gegeven worden die dan kunnen zeggen of de persoon legit is. Iedereen kan wat roepen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.456
6.877
Of er moet alsnog een verrassing aan komen net zoals met SirMacca 2 jaar geleden. Misschien toch de Stones of Neil Young.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken