Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.564
Is heel optimistisch, I know. De namen die er op staan lijken mij allemaal zeker kanshebber, volgorde/ plek in de line-up zal wellicht bij de meeste anders zijn.
optimistisch?
ik zie er een paar waarvan al vrijwel zeker is dat ze niet kunnen zelfs, denk ik
 

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Rockafeller wrote:
Is heel optimistisch, I know. De namen die er op staan lijken mij allemaal zeker kanshebber, volgorde/ plek in de line-up zal wellicht bij de meeste anders zijn.

optimistisch?
ik zie er een paar waarvan al vrijwel zeker is dat ze niet kunnen zelfs, denk ik

Dewelke? Tis maar dat ik ook mee ben he :D . Met optimistisch bedoelde ik vooral dat er nogal 'veel' staat op sommige dagen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.028
352
Wat denken jullie van nothing more? Rockband met het meeste aantal grammy’s dit jaar en gewoon een band die gemaakt is om in grotere zalen te spelen! Staan op download france maar hebben nog iets goed te maken op graspop:/
En arcane roots?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.260
3.195
Dewelke? Tis maar dat ik ook mee ben he ? . Met optimistisch bedoelde ik vooral dat er nogal ‘veel’ staat op sommige dagen.

Er is hier al vaker besproken dat de kansen voor The National en Depeche Mode momenteel zo goed als 0 zijn (The National op eigen festival, DM speelt geen 2 dagen na elkaar). Momenteel is mijn gok nog Arctic Monkeys en The XX erbij, waarvan eentje na Cave het festival zal afsluiten en de andere op vrijdag speelt. Dan missen we gewoon nog een sterke sub/cohead voor die dag, hopelijk niet Editors
 

Rockafeller

Campingartiest
24 okt 2016
78
34
Rockafeller wrote:
Dewelke? Tis maar dat ik ook mee ben he
1f600.svg
. Met optimistisch bedoelde ik vooral dat er nogal ‘veel’ staat op sommige dagen.

Er is hier al vaker besproken dat de kansen voor The National en Depeche Mode momenteel zo goed als 0 zijn (The National op eigen festival, DM speelt geen 2 dagen na elkaar). Momenteel is mijn gok nog Arctic Monkeys en The XX erbij, waarvan eentje na Cave het festival zal afsluiten en de andere op vrijdag speelt. Dan missen we gewoon nog een sterke sub/cohead voor die dag, hopelijk niet Editors

Oke, volg het opnieuw sinds vandaag dus dacht, ik probeer maar wat. The XX zo reëel? AM zou mooi zijn.
 

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
Volgens Dansende Beren was London Grammar in de Lotto Arena een super concert! Ik zie ze een Barn nog wel headlinen!

http://www.dansendeberen.be/2017/12/12/london-grammar-lotto-arena-breekbaar-sneeuwvlokje/
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.540
6.472
Volgens Dansende Beren was London Grammar in de Lotto Arena een super concert! Ik zie ze een Barn nog wel headlinen!

London Grammar @ Lotto Arena: Een breekbaar sneeuwvlokje

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" style="position: absolute; clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);" src="http://www.dansendeberen.be/2017/12/12/london-grammar-lotto-arena-breekbaar-sneeuwvlokje/embed/#?secret=rsrN1zj5e2" data-secret="rsrN1zj5e2" width="600" height="338" title="“London Grammar @ Lotto Arena: Een breekbaar sneeuwvlokje” — Dansende Beren" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>

Hoop dus ten zeerste dat dat niet het geval is. Wel een mooie spot voor hun, maar dat gaat sowieso elke dag dikke clashes opleveren...
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Wat denken jullie van nothing more? Rockband met het meeste aantal grammy’s dit jaar en gewoon een band die gemaakt is om in grotere zalen te spelen! Staan op download france maar hebben nog iets goed te maken op graspop:/
En arcane roots?

Maakt best een kans! Heb ze vorige week maandag in de melkweg gezien en ze zeiden dat ze van t zomer weer terug zouden komen en met de bevestiging van Download Parijs staat het dus vast dat ze festivals doen! Erg goede band en live is het een feestje dus ja graag:)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.564
jarne wrote:
Wat denken jullie van nothing more? Rockband met het meeste aantal grammy’s dit jaar en gewoon een band die gemaakt is om in grotere zalen te spelen! Staan op download france maar hebben nog iets goed te maken op graspop:/
En arcane roots?

Maakt best een kans! Heb ze vorige week maandag in de melkweg gezien en ze zeiden dat ze van t zomer weer terug zouden komen en met de bevestiging van Download Parijs staat het dus vast dat ze festivals doen! Erg goede band en live is het een feestje dus ja graag:)
ik ga ze voor Pinkpop ook maar in de gaten houden denk ik dan...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.195
1.220
Jammer van The Cure. Jammer jammer.

Inderdaad. Vreemd dat ze op de affiche van BST aangekondigd zijn als optreden in het kader van hun 40-jarig bestaan... en dan maar één Europese show geven... Misschien doen ze in het najaar nog Europese zalen aan...

 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
431
22
mattman wrote:
Jammer van The Cure. Jammer jammer.

Inderdaad. Vreemd dat ze op de affiche van BST aangekondigd zijn als optreden in het kader van hun 40-jarig bestaan… en dan maar één Europese show geven… Misschien doen ze in het najaar nog Europese zalen aan…

Lijkt me niet, vermits het de enige Europese show in 2018 is
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Nine Inch Nails net bevestigd voor Aerodrome Festival in Tsjechië. Werchter lijkt me toch een zekerheid te gaan worden, tenzij een ander festival ze toch zou wegkapen ...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.564
Nine Inch Nails net bevestigd voor Aerodrome Festival in Tsjechië. Werchter lijkt me toch een zekerheid te gaan worden, tenzij een ander festival ze toch zou wegkapen …
en Macklemore ;)
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.815
1.941
Nog namen te verwachten voor de kerstdagen? Ik meen hier gelezen te hebben dat de resterende headliners pas in januari zouden komen....
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.540
6.472
Nog namen te verwachten voor de kerstdagen? Ik meen hier gelezen te hebben dat de resterende headliners pas in januari zouden komen….

Verwacht toch wel íets... Qua headlliners, AM zou in januari aangekondigd worden (als ze komen) maar verder staat het open
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.423
653
Macklemore verwacht ik eerder op Les Ardentes of Dour, of zelfs Pukkelpop als hij nog zo lang in Europa blijft. Is volgens mij niet in staat om zo snel al terug een (sub/co)headlinespot te eisen op RW en die Waalse festivals leggen toch steeds meer de focus op hiphop en feestjes.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.195
1.220
PJ wrote:
Nog namen te verwachten voor de kerstdagen? Ik meen hier gelezen te hebben dat de resterende headliners pas in januari zouden komen….

Verwacht toch wel íets… Qua headlliners, AM zou in januari aangekondigd worden (als ze komen) maar verder staat het open

Op eFestivals hint admin Neil (die post als eFestivals zelf) naar Arctic Monkeys en Jack White als ontbrekende topnamen voor Mad Cool Festival (op pagina 20 van het betreffende topic). Die heeft soms toch inside info als ik niet mis ben?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken