neracroft wrote:
roy-hekkens wrote:
Ik verwacht Tame Impala (in tegenstelling tot meerdere hier) eigenlijk niet meer. Waar moet je hem nog plaatsen? Ik ga er van uit dat The Killers vrijdag afsluiten en ook de andere dagen zijn de 2 laatste namen op de main al bekend. Ook in The Barn staan waarschijnlijk al op alle dagen de laatste namen al op het affiche, tenminste dat lijkt me wel.
Ik denk dat we nog maar 2 a 3 redelijk grote namen kunnen verwachten om begin van de avond op de main te staan, dus zeg maar 3e laatste of zo. Dan denk ik aan namen als Franz Ferdinand en 1 van de broertjes Gallagher, maar dan houdt het al ver op, verwacht ik. En we hebben natuurlijk al behoorlijk wat te kiezen met wat bekend is!
Meestal worden de pakketjes qua namen steeds kleiner, dus deze en volgende week nog met een wat grotere naam en dan vooral nog kleinere namen. De middagen zijn nog weinig gevuld, de avonden des te meer namelijk.
Onder de middel en kleinere namen verwacht ik nog wel Nothing But Thieves, Wolf Alice, AURORA, The Marmozets en Sigrid.
Stonden in 2016 als headliner in de Barn. Hebben sindsdien (nog) niets nieuws uitgebracht. Dus zijn technisch gezien niet VEEL groter geworden. De Barn daarintegen is wel veel groter geworden en heeft nu een capaciteit van 20.000… Dat is bijna een Main Stage van Best Kept Secret (25.000) waar onder andere: Radiohead, Arctic Monkeys, The national, Arcade Fire, Editors,… staat
Dan ga je er gemakshalve wel even aan voorbij dat het meerendeel van de bezoekers zo’n act wil zien, bij de BKS headliners misschien wel 80%. Als je er bij Tame Impala voorzichtig vanuit gaat dat 40% van het publiek geïnteresseerd is (en dan zet ik volgens mij laag in) kom je toch op zo’n 32.000 mensen. Dan is die Barn toch ineens niet groot genoeg.
Edit: hangt er natuurlijk wel vanaf of en wat er tegenover geprogrammeerd staat.