Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Wat jammer, ik zat al klaar om nieuwe namen te gaan ontdekken maar die vlieger gaat dus niet op. Had in ieder geval wel iets van nieuws verwacht vandaag
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Wat een teleurstelling. Had gehoopt op een leuke naam voor de zondag

Das nu net de dag waarop ik liever geen leuke namen meer zie komen, Haha. De clashes gaan nu al pijnlijk genoeg zijn.
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
robin78 wrote:
Wat een teleurstelling. Had gehoopt op een leuke naam voor de zondag

Das nu net de dag waarop ik liever geen leuke namen meer zie komen, Haha. De clashes gaan nu al pijnlijk genoeg zijn.

Voor mij de zwakste dag maar na het luisteren van sommige namen kan het misschien nog wat worden. Had wel liever Nick Cave na AM gehad. Hadden we tenminste op tijd naar huis gekund :)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.697
6.886
Dr. Hannibal wrote:

Indiaantje89 wrote:
Jullie verdiende loon, na al dat gelach om die arme Pinkpoppers. Karma bitches.


Geen namen is nog altijd beter dan die bagger van Pinkpop. Bitch.

A Perfect Circle

Waar moet ik beginnen... Nine Inch Nails, Arctic Monkeys, Jack White, QOTSA, Gorillaz, Nick Cave. En ga zo maar door. A Perfect Circle en de Foos zijn leuk hoor, maar Werchter heeft simpelweg meer leuke namen naast de gedeelde topper Pearl Jam.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:

Dr. Hannibal wrote:

Indiaantje89 wrote:
Jullie verdiende loon, na al dat gelach om die arme Pinkpoppers. Karma bitches.


Geen namen is nog altijd beter dan die bagger van Pinkpop. Bitch.


A Perfect Circle

Waar moet ik beginnen… Nine Inch Nails, Arctic Monkeys, Jack White, QOTSA, Gorillaz, Nick Cave. En ga zo maar door. A Perfect Circle en de Foos zijn leuk hoor, maar Werchter heeft simpelweg meer leuke namen naast de gedeelde topper Pearl Jam.
De interessante namen die komen, komen toch niet tot hun recht op Werchter. Daarnaast zijn er genoeg kut namen te vinden op het Werchter affiche, en die gaan vanaf nu alleen maar bijgevuld worden. Maakt niet uit hoor, ik vind die kutnamen soms ook stiekem wel leuk. Maar doe niet zo uit de hoogte jongens, het is makkelijk likes pakken en meer ook niet.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Dr. Hannibal wrote:

Indiaantje89 wrote:

Dr. Hannibal wrote:

Indiaantje89 wrote:
Jullie verdiende loon, na al dat gelach om die arme Pinkpoppers. Karma bitches.


Geen namen is nog altijd beter dan die bagger van Pinkpop. Bitch.


A Perfect Circle


Waar moet ik beginnen… Nine Inch Nails, Arctic Monkeys, Jack White, QOTSA, Gorillaz, Nick Cave. En ga zo maar door. A Perfect Circle en de Foos zijn leuk hoor, maar Werchter heeft simpelweg meer leuke namen naast de gedeelde topper Pearl Jam.

De interessante namen die komen, komen toch niet tot hun recht op Werchter. Daarnaast zijn er genoeg kut namen te vinden op het Werchter affiche, en die gaan vanaf nu alleen maar bijgevuld worden. Maakt niet uit hoor, ik vind die kutnamen soms ook stiekem wel leuk. Maar doe niet zo uit de hoogte jongens, het is makkelijk likes pakken en meer ook niet.

Hoezo komen die niet tot hun recht op Werchter?? Een affiche met 10% "kutnamen" is nog steeds beter dan een affiche met 80% kutnamen (Pinkpop).
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Het leuke is dat een kleine naam soms ook een hele leuke toevoeging kan zijn. Zoals bijvoorbeeld Blaudzun zal ik erg waarderen
 

Bas Gerrits

Playlistbediener
22 okt 2017
20
1
Laten we met z'n allen niet happen en gewoon genieten van de heerlijke muziek ;) wat dat ook voor jou mag zijn
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:

Dr. Hannibal wrote:

Indiaantje89 wrote:

Dr. Hannibal wrote:

Indiaantje89 wrote:
Jullie verdiende loon, na al dat gelach om die arme Pinkpoppers. Karma bitches.


Geen namen is nog altijd beter dan die bagger van Pinkpop. Bitch.


A Perfect Circle


Waar moet ik beginnen… Nine Inch Nails, Arctic Monkeys, Jack White, QOTSA, Gorillaz, Nick Cave. En ga zo maar door. A Perfect Circle en de Foos zijn leuk hoor, maar Werchter heeft simpelweg meer leuke namen naast de gedeelde topper Pearl Jam.


De interessante namen die komen, komen toch niet tot hun recht op Werchter. Daarnaast zijn er genoeg kut namen te vinden op het Werchter affiche, en die gaan vanaf nu alleen maar bijgevuld worden. Maakt niet uit hoor, ik vind die kutnamen soms ook stiekem wel leuk. Maar doe niet zo uit de hoogte jongens, het is makkelijk likes pakken en meer ook niet.

Hoezo komen die niet tot hun recht op Werchter?? Een affiche met 10% “kutnamen” is nog steeds beter dan een affiche met 80% kutnamen (Pinkpop).
Nick Cave op de mainstage bijvoorbeeld. En QOTSA is het ook gewoon niet meer als je heel eerlijk bent (laatste album was ook gewoon ruk, en live hollen ze ook achteruit. Natuurlijk downplay ik het nu allemaal, maar heel de week dat gezeik op mensen die naar Pinkpop gaan terwijl je zelf ook 50% aan meuk op je affiche hebt staan, Werchter is ook geen primavera ofzo.

Kijk maar in het Pinkpop topic, mensen die graag een kaartje willen halen zijn plotseling "mongolen". Of de hele dag dat gebash op Dennis persoonlijk in het Pinkpop topic. En dat van mensen die alleen maar naar fucking Werchter gaan. Doe niet zo tof... ook Werchter is gewoon kut. Dus laat dat gewoon zijn waarde.
 

colint

Gouden Tip
5 mrt 2014
272
0
Laten we het weer over de line-up zelf hebben, ipv het beste festival van de Benelux (mijn mening) "kut" te noemen.
Ik hoop nog op Noel Gallagher, Biffy Clyro, Kasabian als middelgrote namen. Aan de bovenkant van het affiche hoeft er voor mij niet veel meer bij, ben bang dat er nu al een aantal pijnlijke clashes gaan komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken