Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.306
6.506
Alsjeblieft werchter. Zet brian fallon ergens in the barn. Voor mij het enige echte gemis wat er nu wel op pinkpop staat. Verder hoop/verwacht ik dat nog wel overkomt van pinkpop: greta van fleet, sigrid, noel gallagher, marmozets en the last international. Maar die hoeven niet eens per se, als brian fallon maar komt!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.187
10.544
Alsjeblieft werchter. Zet brian fallon ergens in the barn. Voor mij het enige echte gemis wat er nu wel op pinkpop staat. Verder hoop/verwacht ik dat nog wel overkomt van pinkpop: greta van fleet, sigrid, noel gallagher, marmozets en the last international. Maar die hoeven niet eens per se, als brian fallon maar komt!

Ik ondersteun je oproep! Zou ik erg mooi vinden. Overige rijtje mag ook zeker overkomen. Dan staan eigenlijk de enige leuke acts van Pinkpop ook op Werchter :)
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Enige naam van die hele Pinkpop-affiche die ik nog wel op RW zou willen zien, is Noel Gallagher. En dat is nog steeds een mogelijkheid. Verder mogen ze hun affiche houden daar in Landgraaf (met dien gedachte dat Foo Fighters vorig jaar op Werchter stond en A Perfect Circle op Graspop staat, enzovoort)
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
445
60
Zo, stuur NBT, A Perfect Circle
(Zijn toch in de buurt als ze al op Graspop
staan) ? Noel G. en Greta van Fleet maar door naar
Werchter. Verder hoop ik dat Herman S. een andere
grabbelton dan Jan Smeets heeft.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.993
2.043
Jep, die Greta Van Fleet is in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden wel een tof bandje.

Helaas staan ze 8 juli in Canada.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
Jep, die Greta Van Fleet is in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden wel een tof bandje.

Helaas staan ze 8 juli in Canada.

Zaventem is vlakbij. Dus 5 of 6 juli spelen, hop het vliegtuig in en op tijd in Toronto.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.187
10.544
Ik doe mijn gok ook alvast. Na een week met alleen Belgen verwacht ik dat Werchter er even mooi in wil vliegen, dus:

Tame Impala
Noel Gallagher
Nothing but Thieves
The Prodigy
Franz Ferdinand
glen hansard
Leon Bridges
Perfume Genius
Rag n Bone Man
Brian Fallon

Ik mis nog wat dance hip-hop namen in dit rijtje. Maar kom maar door hiermee!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.187
10.544
<twitterwidget class="twitter-tweet twitter-tweet-rendered" id="twitter-widget-0" style="position: static; visibility: visible; display: block; transform: rotate(0deg); max-width: 100%; width: 550px; min-width: 220px; margin-top: 10px; margin-bottom: 10px;" data-tweet-id="966567928056434689"></twitterwidget>
<script async="" src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Wat een geweldig nieuws!!!!!

Geen Years & Years, Tom Odell en Jessie J op RW. Heerlijk.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.177
4.321
Soms baal ik als leuke namen op classic of Boutique staan en niet op RW. Maar afentoe voorkomen ze ook dat namen als Years & Years er staan. ?
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.150
1.184
De aankondiging van Years & Years, Tom Odell, Jessie J en Lil Kleine voor Boutique is niet toevallig vandaag denk ik... Hiermee willen ze een deel van de doelgroep van Pinkpop afsnoepen vooraleer de ticketverkoop daar begint.

Wel zeeeeeeeer goed nieuws voor Rock Werchter alleszins!
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Morgen ga ik m'n weekendkaartje kopen. Hopelijk iets moois in het pakket, St. Vincent of Tame Impala zou fantastisch zijn. Verwacht ook nog wel middelgrote namen voor overdag als Marmozets, Franz Ferdinand, First Aid Kit Parcels maar natuurlijk ook opvullers als Jessie J en iets hips uit Nederland waar ik waarschijnlijk minder op zit te wachten. Zeker op vrijdag en donderdag mag er nog wel wat tofs bij imo.

Edit: Lees net dat Jessie J en Yeras & Years afvallen voor Boutique. Erg goed nieuws wat mij betreft :)
 

jarne

Support act
14 feb 2013
969
291
Geweldig nieuws dat we gespaard blijven van y&y!! Morgen dan Brian fallon, marmozets en nothing but thieves graag door naar Werchter:) morgen denk ik dat de toch een van die drie zullen krijgen :)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.533
3.042
Een aankondig met de mededeling welke hiphopkneusjes van Pinkpop ver wegblijven van Rock Werchter zou alleszins mogelijk meer bezoekers trekken dan nieuwe bandaankondigingen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
De aankondiging van Years & Years, Tom Odell, Jessie J en Lil Kleine voor Boutique is niet toevallig vandaag denk ik… Hiermee willen ze een deel van de doelgroep van Pinkpop afsnoepen vooraleer de ticketverkoop daar begint.

Natuurlijk....voor een stukje Limburg en Brabant. Voor de rest van Nederland niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.090
Het VoorSpel eindigt op vrijdag 23 februari om 15:55 uur.
bucket
https://forum.festileaks.com/forums/topic/het-rock-werchter-voorspel-2018/
 

ruud van Lottum

Playlistbediener
9 dec 2015
8
0
Ik heb een random vraag. die niet per se over de line up van Rock Werchter gaat: weet iemand wat de plannen van de heer Paolo Nutini zijn voor 2018 of de verdere toekomst.....het is namelijk ERG rustig rondom deze man......zn laatste concert was ergens in december vorig jaar en daarvoor ook al best lang niks....nieuw album???
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken