Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

ZjanZjak

Playlistbediener
14 feb 2017
35
0
Joslittel wrote:
Courtney Barnett was uitgesloten toch? Wat was dat een vet optreden in de Barn, de nieuwe single is ook weer lekker. Zou haar graag nog een keer zien!

Woensdag 11 juli in Canada en zondag 15 juli staat ze iig in de States, klein kansje.
Hmm, 30 mei in de AB, ben bang dat dat het enige wapenfeit zal zijn voor Courtney in België.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Nieuwe tourdata van Radiohead in Noord-Amerika geeft Thom slechts een waterkansje meer om op RW te staan denk ik.
 

lena1617899895

Nieuw lid
10 dec 2017
2
0
Nieuwe tourdata van Radiohead in Noord-Amerika geeft Thom slechts een waterkansje meer om op RW te staan denk ik.

Vind ik heel spijtig... (maar hopelijk impliceert dit dat er ook nog een Europa tour bij komt voor Radiohead? Of is dat te veel van het goede?)

Eerste bericht op dit forum trouwens, aangenaam
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Ik hoop toch dat Wolf Alice naar Werchter komt. Er worden trouwens wel enkele namen gedeeld met Dour, dus wie weet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Even off topic, maar die nieuwe Radiohead data doen me toch wel dagdromen (Ha!) naar een snelle opvolger voor A Moon Shaped Pool. En heeeel voorzichtig hopen op een Sportpaleis/Ziggo show in het najaar/volgend voorjaar. Breng. Het. Aan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Sevdaliza op Les Ardentes is toch ook een gemiste kans, heb echt al veel goeie dingen gelezen over haar en haar show in de Botanique verkocht ook niet slecht (+ de reacties daarop waarop waren allemaal vrij tot zeer positief), jammer..
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Even off topic, maar die nieuwe Radiohead data doen me toch wel dagdromen (Ha!) naar een snelle opvolger voor A Moon Shaped Pool. En heeeel voorzichtig hopen op een Sportpaleis/Ziggo show in het najaar/volgend voorjaar. Breng. Het. Aan.

Ik droom met je mee.
 

lena1617899895

Nieuw lid
10 dec 2017
2
0
mattman wrote:
Even off topic, maar die nieuwe Radiohead data doen me toch wel dagdromen (Ha!) naar een snelle opvolger voor A Moon Shaped Pool. En heeeel voorzichtig hopen op een Sportpaleis/Ziggo show in het najaar/volgend voorjaar. Breng. Het. Aan.

Ik droom met je mee.

Jaaaa al zou ik nieuwe Atoms For Peace ook al heel hard appreciëren
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
Sevdaliza op Les Ardentes is toch ook een gemiste kans, heb echt al veel goeie dingen gelezen over haar en haar show in de Botanique verkocht ook niet slecht (+ de reacties daarop waarop waren allemaal vrij tot zeer positief), jammer..
Zou een Nederlandse niet op beide kunnen staan? Of zou RW dan de eerste aankondiging afdwingen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Yannick wrote:
Sevdaliza op Les Ardentes is toch ook een gemiste kans, heb echt al veel goeie dingen gelezen over haar en haar show in de Botanique verkocht ook niet slecht (+ de reacties daarop waarop waren allemaal vrij tot zeer positief), jammer..

Zou een Nederlandse niet op beide kunnen staan? Of zou RW dan de eerste aankondiging afdwingen?

Perfecte Slope naam. En volgens mij sluit het ene het andere niet uit... denk ik/hoop ik. Wie gaat er in godsnaam he-le-maal naar Wallonië voor een redelijk kleine naam als deze?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.422
6.117
Mø en Chelsea Wolfe zijn de Dour aankondigingen. Plus een zootje anderen. Niks aan verloren wat mij betreft.
 

Davidprimer

Playlistbediener
10 nov 2016
22
0
@mattman Same here, heb Radiohead toevallig kunnen meepikken 2 jaar geleden toen ik in New York was en dat concert in MSG (2e nacht) was het beste concert dat ik ooit gezien had (beter dan op Werchter vorige zomer) en de klank was echt fantastisch goed
Nu eens uitpluizen of ik nog eens naar New York afreis of niet :p

Ik heb ook het vermoeden dat we heel snel een vervolg op A Moon Shaped Pool gaan krijgen, 3 jaar op rij touren is echt wel uniek
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
We gaan met zen allen dus geen Jupiler maar Belgium drinken op de heilige wei komende zomer.

Goe bezig. :lol:
 

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0
We gaan met zen allen dus geen Jupiler maar Belgium drinken op de heilige wei komende zomer.

Goe bezig.
1f606.svg

Zal wel weer een Tripel Karmeliet worden in de Apero :)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.009
2.074
Joe wrote:
We gaan met zen allen dus geen Jupiler maar Belgium drinken op de heilige wei komende zomer.

Goe bezig.
1f606.svg


Zal wel weer een Tripel Karmeliet worden in de Apero
1f642.svg

Dat trekt mijne lever geen 4 dagen zenne. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken