Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.888
9.844
Blackwave is wel een pareltje. ;-) Arsenal had niet gehoeven (te hoge spot) en Triggerfinger is leuk en zal ook een lagere spot krijgen dan de vorige keer gok ik. Prima, niet wereldschokkend.

 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
Triggerfinger is top, zij het geen verrassing. Denk dat ze voor de sub op main terecht gaat komen. Andere namen moet ik maar eens gaan luisteren...

Edit: qua podium indeling even vergeten de overige namen te bekijken. Wellicht dat Triggerfinger inderdaad wat lager gaat staan.
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
Arsenal is op het podium erg goed. Maakt de vrijdag voor mij enigszins acceptabel. Triggerfinger is what You hear is what You get. Anderen ken ik (nog) niet. Gaan het horen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Arsenal momenteel de op een na kleinste naam op vrijdag volgens de website. Zo'n hoge spot gaan die dus ook niet meer krijgen...
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Hmm, alleen Belgische namen dus. Erg blij met Triggerfinger. Zijn altijd goed en zullen geen dusdanig hoge spot opeisen lijkt me. Rest van de namen ken ik niet echt, dus binnenkort maar eens naar luisteren.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.393
3.416
Mooie selectie Belgische namen (Millionaire mocht er wel nog bij). Uit de berichtgeving leid ik ook af dat dit alle Belgische namen zullen zijn van deze editie dus mooi dat deze niet al te hoge spots zullen innemen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.808
12.529
Zoals verwacht Belgen en meteen ook gelijk alle Belgische namen. Stuk minder dan vorig jaar geloof ik. Triggerfinger altijd prima en Equal Idiots is ook vet. Rest heb ik minder mee of ken ik niet. Arsenal ken ik niet maar gezien de reacties ga ik die ook eens luisteren.

Kijk al uit naar het pakketje van volgende week!
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.662
2.282
Vorig jaar zeiden ze ook dat het alle Belgische namen waren met hun mooie tricolore poster. Om dan bij de laatste aankondiging er nog enkele bij te gooien zoals Charlotte de Witte en Coely. Het kan nog.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.523
4.854
jarne wrote:

Joe wrote:
Tut tut, Werchter kan nooit hard genoeg zijn.


Volledig mee eens
1f600.svg


In dat geval: kom maar door met Deftones, Gojira, Nightwish, Dimmu Borgir en Ministry alstublieft.

Ministry in the Barn, hoe geweldig zou dat zijn. Gaat niet gebeuren ben ik bang.
Deftones heb ik toch een klein hoopje op.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.272
1.344
Zoals verwacht Belgen en meteen ook gelijk alle Belgische namen. Stuk minder dan vorig jaar geloof ik. Triggerfinger altijd prima en Equal Idiots is ook vet. Rest heb ik minder mee of ken ik niet. Arsenal ken ik niet maar gezien de reacties ga ik die ook eens luisteren.

Kijk al uit naar het pakketje van volgende week!

Arsenal heeft vooral live een ijzersterke reputatie. Heel veel mensen op het podium en een zuiderse vibe, Om een idee te geven: https://www.youtube.com/watch?v=ZN_s9yr7ths
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.272
1.344
Mooie selectie Belgische namen (Millionaire mocht er wel nog bij). Uit de berichtgeving leid ik ook af dat dit alle Belgische namen zullen zijn van deze editie dus mooi dat deze niet al te hoge spots zullen innemen.

Ik hoop toch dat ook Millionaire nog wordt toegevoegd... een iconische Belgische groep die een langverwachte comeback maakte en dit deed met het meer dan sublieme album 'Sciencing' hoort echt wel op Werchter te staan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.808
12.529
Joslittel wrote:
Zoals verwacht Belgen en meteen ook gelijk alle Belgische namen. Stuk minder dan vorig jaar geloof ik. Triggerfinger altijd prima en Equal Idiots is ook vet. Rest heb ik minder mee of ken ik niet. Arsenal ken ik niet maar gezien de reacties ga ik die ook eens luisteren.

Kijk al uit naar het pakketje van volgende week!

Arsenal heeft vooral live een ijzersterke reputatie. Heel veel mensen op het podium en een zuiderse vibe, Om een idee te geven: https://www.youtube.com/watch?v=ZN_s9yr7ths

Dank je! Ziet eruit als een mooi feestje. Een act die voor mij zomaar eens een verrassend hoogtepunt kan worden. Nog tips voor de beste 3 a 4 nummers voor in een playlist om mee te beginnen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.888
9.844
Everyknight wrote:

Joslittel wrote:
Zoals verwacht Belgen en meteen ook gelijk alle Belgische namen. Stuk minder dan vorig jaar geloof ik. Triggerfinger altijd prima en Equal Idiots is ook vet. Rest heb ik minder mee of ken ik niet. Arsenal ken ik niet maar gezien de reacties ga ik die ook eens luisteren.

Kijk al uit naar het pakketje van volgende week!


Arsenal heeft vooral live een ijzersterke reputatie. Heel veel mensen op het podium en een zuiderse vibe, Om een idee te geven: https://www.youtube.com/watch?v=ZN_s9yr7ths

Dank je! Ziet eruit als een mooi feestje. Een act die voor mij zomaar eens een verrassend hoogtepunt kan worden. Nog tips voor de beste 3 a 4 nummers voor in een playlist om mee te beginnen?

Melvin, Lotuk, Estupendo, Black Mountain, Sautade pt 2, Longee. ?

Eigenlijk heeft deze band best veel hits gehad in Belgie, en heel uiteenlopend qua stijlen. Aanrader!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken