Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Is alweer 2015 lees ik nu terug.
Was wel erg gaaf. Daarna nog op Pukkelpop
2016 gezien.. Dat zal de verwarring zijn.
We wachten af… voor alle andere reacties
op mijn post; wel goed lezen jongens…

Wat (het niet lezen van) één woord al niet kan doen. :wink:
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Van de belgen hoop ik met name op Triggerfinger(laatste album vond ik behoorlijk goed), J. Bernhardt(was op Werchter een feest vorig jaar), Warhaus(driemaal gezien vorig jaar en zou het nogmaals willen zien), Millionaire en The Sore Losers. Black Box Revelation en Van Jets is denk ik niet reëel aangezien ik weinig rondom die twee heb vernomen?

Stop bij een paar van de genoemde belgische namen een Franz Ferdinand, Gallagher(1 vd 2) of Biffy en het is een erg mooi pakketje dan al. Ik ben benieuwd straks. Daar ga ik dan maar een kaarsje voor aansteken haha
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.144
791
Genoeg Belgisch leuks om uit te kiezen vanmiddag. Hoop zelf op iets uit het rijtje Millionaire, Warhaus/J. Bernardt, Intergalactic Lovers, Absynthe Minded,Flying Horseman (maar misschien te 'moeilijk'), Girls in Hawaii en dEUS (pleeeeaaase???)

Zie Blackwave en Equal Idiots hier ook veel voorbij komen, die moet ik maar eens aan zetten.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
Als ik zo lees wat voor namen hier voorbij komen kan het weleens een erg mooi pakketje gaan worden vanmiddag. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Biffy Clyro, Triggerfinger, Kasabian, Wolfmother, St. VIncent en/of Tame Impala.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.732
7.512
Ik gok op tame impala - liam gallagher - triggerfinger - HAIM - zara larsson - equal idiots - de la soul - black wave - girls in hawaii - VANT
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.754
1.338
Trouwens ik denk niet echt dat we veel belgische krijgen omdat het de week van eigen kweek op STu Bru is hoor.

Vorig jaar hebben ze toen elke dag 1 band bekend gemaakt. Maar nu is er een soort van top 100 bezig. Ze gaan die echt niet onderbreken om die Werchter namen bekend te maken (kwestie dat ze dan niet direct die band kunnen draaien maar de top moeten volgen...)

 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.890
2.709
Vrijdagmiddag dus nog eens een gokje wagen: Millionaire, Franz Ferdinand, Nothing But Thieves, Zara Larsson, Intergalactic Lovers, Gojira, Triggerfinger, Wolf Alice, Faces On Tv, Lykke Li
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
146
44
Black Box Revelation en Van Jets is denk ik niet reëel aangezien ik weinig rondom die twee heb vernomen?

Heb BBR in december op een privé-optreden gezien. Daar vertelden ze dat het hun laatste optreden tot na de zomer zou zijn.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
benieuwd of we namen gaan krijgen vandaag, wie weet was het alleen the killers deze week.
en anders graag: triggerfinger, the strokes, bush, wolfmother en tame impala
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
benieuwd of we namen gaan krijgen vandaag, wie weet was het alleen the killers deze week.
en anders graag: triggerfinger, the strokes, bush, wolfmother en tame impala

Ja, dit zou het wel het beste ooit maken! Maar ik denk dat we vorige week al redelijk hard verwend zijn met het internationale rock 'n rollgehalte van de worp, ik vrees dat het deze week toch wat minder zal zijn en ze vandaag vooral dance/pop namen gaan droppen moesten ze geen Belgische namen droppen.
Maar ik droom met je mee!
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
438
als er vandaag iets uit het rijtje Marmozets (vandaag in AB) , Chase & Status, Biffy Clyro, Black Foxxes, Nothing But Thieves, Arcane Roots, Sam Fender, Highly Suspect(woensdag in VK), Deftones, Architects en While She Sleeps komt ben ik gelukkig en koop ik mn ticket :) fingers crossed.

Gok op Marmozets, The Blaze, De Jeugd van Tegenwoordig, Equal Idiots, Millionaire, black wave, Netsky en The Van Jets vandaag.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.754
1.338
jarne wrote:
Architects en While She Sleeps

Als dat zou kunnen….

Ik denk eigenlijk dat met At The Drive-In, Stone Sour, Alice In Chains en Nine Inch Nails Werchter al vrij "hard" is dit jaar en dus dat we niet te veel hardere Graspop-achtige namen meer moeten verwachten!
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
438
jarne wrote:
Architects en While She Sleeps

Als dat zou kunnen….

tja kans is klein maar BMTH, A Day To Remember en Trash Talk hebben er ook gestaan en staan beide niet op graspop (terwijl While She Sleeps zeker in europa is dan)
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Land Graaf wrote:

jarne wrote:
Architects en While She Sleeps


Als dat zou kunnen….

Ik denk eigenlijk dat met At The Drive-In, Stone Sour, Alice In Chains en Nine Inch Nails Werchter al vrij “hard” is dit jaar en dus dat we niet te veel hardere Graspop-achtige namen meer moeten verwachten!

Ik denk dat je gelijk hebt al behoren die bands niet tot de 'metal core' al komt Stone Sour in de buurt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken