Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.888
9.844
Stel je voor dat je dit rijtje kan maken: David Byrne - Eels - Nick Cave - Nine Inch Nails - Arctic Monkeys (vanop een afstand, de helft, maakt niet uit want ik moet NiN zeker zien). Zou ultiem zijn voor mij.

Please, please geen Cave/NiN clash. Voor mij de twee mooiste acts op heel de lineup.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.888
9.844
De Morgen lekt Emeli Sandé, Slowdive, Charlotte Gainsbourg, Goldfrapp, Sampha en Tune-Yards voor Cactusfestival.
Vooral jammer voor Gainsbourg en Sampha...

https://www.demorgen.be/muziek/charlotte-gainsbourg-en-slowdive-komen-naar-cactus-festival-bd13b608/

Dat ging normaal pas morgen bekend gemaakt worden, btw.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.890
2.709

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.272
1.344
Slowdive en vooral Charlotte Gainsbourg zijn jammer zeg. Vooral die laatste had ik graag gezien, zeker met dat recentste album 'Rest' onder de arm.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
The Smashing Pumpkins zo goed als uitgesloten. Aankondiging van vandaag was voor een Amerikaanse tournee in de zomer van 12 juli tot begin september. Kans is klein dat ze eerst nog naar Europa komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.808
12.529
Een van de leukste bezigheden vd week, een voorspellingsrondje! Nu er steeds 10 komen met een extra podium is dit een stuk lastiger. Een poging:
Kasabian - Liam gallagher - deftones - mount kimbie - gallowstreet - triggerfinger - tamino - geen idee verder!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
We zullen nog even moeten wachten voordat Muse weer op de Werchter weide staat: in dit interview naar aanleiding van de nieuwe single release geeft Matt aan dat het nieuwe album eind dit jaar/begin volgend jaar gepland staat, waarna er een world tour met "an insane production" gepland staat. "We'll basically reinvent the wheel of touring." Altijd bescheiden, die Matt Bellamy. Maar goed, ik verwacht dat die gestoorde productie niet op een fesitval podium gaat passen.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Een van de leukste bezigheden vd week, een voorspellingsrondje! Nu er steeds 10 komen met een extra podium is dit een stuk lastiger. Een poging:
Kasabian – Liam gallagher – deftones – mount kimbie – gallowstreet – triggerfinger – tamino – geen idee verder!

Ik hou het op een 5 tal namen vandaag waarbij ik gok op Marmozets , Franz Ferdinand en één van de Gallagher broertjes.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.754
1.338
Na het (voor mij) immens goede lijstje van vorige week, verwacht ik vandaag niets wauws voor mij persoonlijk, wegens niet te veel te willen. Kan alleen maar meevallen dus!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.267
6.761
Ik verwacht toch wel een vijftal Belgen met een vijftal andere bands, maar kleiner zodat alle aandacht naar die Belgen kan gaan en die kleinere bands er niet zoveel van maken dat alle aandacht naar die Belgen zal gaan. Ik denk bv aan Millionaire, Equal Idiots of Blackwave. ofso.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Nog geen zelf bevestigingen vanochtend?
Persoonlijk zou ik Deftones en 1 van de Galagher
broertjes wel fijn vinden. Zal wel Liam worden
omdat Noel er vorig jaar nog was. Tegenover die
evt. Belgische lichting zou ik graag de Staat eens
op Werchter zien.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.699
6.893
Nog geen zelf bevestigingen vanochtend?
Persoonlijk zou ik Deftones en 1 van de Galagher
broertjes wel fijn vinden. Zal wel Liam worden
omdat Noel er vorig jaar nog was. Tegenover die
evt. Belgische lichting zou ik graag de Staat eens
op Werchter zien.

De vrijdag tijd is inmiddels weer 16.00 ipv in de ochtend!
 

simtje

Playlistbediener
27 jan 2018
40
0
Breinaard wrote:
Nog geen zelf bevestigingen vanochtend?
Persoonlijk zou ik Deftones en 1 van de Galagher
broertjes wel fijn vinden. Zal wel Liam worden
omdat Noel er vorig jaar nog was. Tegenover die
evt. Belgische lichting zou ik graag de Staat eens
op Werchter zien.

De vrijdag tijd is inmiddels weer 16.00 ipv in de ochtend!

De Staat zou inderdaad wel cool zijn,
in de vroege namiddag eens lekker toertje draaien om wakker te worden. :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.267
6.761
Stel je maar 's voor dat Oscar & The Wolf het pakketje leidt om de vrijdag af te sluiten. ?

Is De Staat niet... Nederlands? Hahaha
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
146
44
Nog geen zelf bevestigingen vanochtend?
Persoonlijk zou ik Deftones en 1 van de Galagher
broertjes wel fijn vinden. Zal wel Liam worden
omdat Noel er vorig jaar nog was. Tegenover die
evt. Belgische lichting zou ik graag de Staat eens
op Werchter zien.

Noel stond er vorig jaar niet hoor. Enkel als voorprogramma voor U2 in ons land geweest... De twee broertjes op één festival blijft dus een mogelijkheid..
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Is alweer 2015 lees ik nu terug.
Was wel erg gaaf. Daarna nog op Pukkelpop
2016 gezien.. Dat zal de verwarring zijn.
We wachten af... voor alle andere reacties
op mijn post; wel goed lezen jongens...
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.754
1.338
Qua "grotere" namen zijn dit dus ongeveer de grootste kanshebbers toch? Vergeet ik nog wat?

Kasabian - The Prodigy - The XX - Wolfmother - Tame Impala - Franz Ferdinand - Noel/Liam Gallagher - Justice - Interpol - Jamiroquai - The Breeders- Biffy Clyro - Japandroids - Miles Kane - Jet - Real Estate - Kevin Morby - ST. Vincent - Rival Sons - Slaves - Wolf Alice - Marmozets
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Zijn Post Malone, Childish Gambino, Nothing But Thieves, Friendly Fires, TDCC, Portugal the Man en Jungle niet ook nog mogelijk?

EDIT: En Rodriguez, Fink en Rex Orange County zijn mogelijk
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.888
9.844
En Solange!

Voor NiN heb ik een kaarsje aangestoken enkele weken geleden, en met succes. :)

Ik ga nu maar eens hetzelfde doen voor Solange of Childish Gambino. Als ze daar één van de twee kunnen binnenhalen, neem ik mijn hoed voor ze af!

Voor de rest verwacht ik een handvol Belgen (denk J. Bernardt, Triggerfinger, Blackwave, Millionaire). En qua internationale namen een greep uit The Breeders, Nothing But Thieves, Jungle, First Aid Kit, Black Madonna, Perfume Genius, Justice of St Vincent. Misschien Liam Gallagher als grootste naam (ipv Solange of Childish). Bryan Ferry zou ook leuk zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken