Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0
Joe wrote:
We gaan met zen allen dus geen Jupiler maar Belgium drinken op de heilige wei komende zomer.

Goe bezig.
1f606.svg


Heb ik iets gemist?

http://www.standaard.be/cnt/dmf20180219_03365537
 

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.398
596
Mø en Chelsea Wolfe zijn de Dour aankondigingen. Plus een zootje anderen. Niks aan verloren wat mij betreft.

Chelsea Wolfe is wel een gemis hoor. Als ik de kans krijg ga ik die zeker zien dit jaar.

Ken je haar niet of vind je echt dat er niks aan verloren is?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.705
6.906
Dr. Hannibal wrote:
Mø en Chelsea Wolfe zijn de Dour aankondigingen. Plus een zootje anderen. Niks aan verloren wat mij betreft.

Chelsea Wolfe is wel een gemis hoor. Als ik de kans krijg ga ik die zeker zien dit jaar.

Ken je haar niet of vind je echt dat er niks aan verloren is?

Ken haar niet, vandaar "wat mij betreft". Zitten vast meer prima artiesten in die lichting, maar ik ken er niks van.

Edit: eerste luisterbeurt is wel positief inderdaad. Kan mij voorstellen dat dit een leuke live act is. Ik neem mijn woorden terug :)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.814
12.546
ZjanZjak wrote:

Joslittel wrote:
Courtney Barnett was uitgesloten toch? Wat was dat een vet optreden in de Barn, de nieuwe single is ook weer lekker. Zou haar graag nog een keer zien!


Woensdag 11 juli in Canada en zondag 15 juli staat ze iig in de States, klein kansje.

Hmm, 30 mei in de AB, ben bang dat dat het enige wapenfeit zal zijn voor Courtney in België.

Hm, dat is wel balen zeg maar niet geheel onverwacht. Waarom moeten al die leuke concerten ook allemaal in de zomer plaatsvinden? Vind het namelijk wel praktisch van RW dat ze de beste artiesten in vier dagen aan je voorschotelen :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.755
1.338
ZjanZjak wrote:

ZjanZjak wrote:

Joslittel wrote:
Courtney Barnett was uitgesloten toch? Wat was dat een vet optreden in de Barn, de nieuwe single is ook weer lekker. Zou haar graag nog een keer zien!


Woensdag 11 juli in Canada en zondag 15 juli staat ze iig in de States, klein kansje.


Hmm, 30 mei in de AB, ben bang dat dat het enige wapenfeit zal zijn voor Courtney in België.

Hm, dat is wel balen zeg maar niet geheel onverwacht. Waarom moeten al die leuke concerten ook allemaal in de zomer plaatsvinden? Vind het namelijk wel praktisch van RW dat ze de beste artiesten in vier dagen aan je voorschotelen
1f642.svg

Ik zou het ook wel weten als ik Courtney Barnett zou zijn. Headlinen in de AB voor iedereen die speciaal voor u komt. Of om 14u in de Barn waar 1/5 van de tent u kent...

Trouwens ze stond er in 2016 al (en 2015 op Pukkelpop als ik me niet vergis?), doe maar effe een zaalshow en dan binnen een zomer of 2 weer op RW of Pukkelpop!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Joslittel wrote:

ZjanZjak wrote:

ZjanZjak wrote:

Joslittel wrote:
Courtney Barnett was uitgesloten toch? Wat was dat een vet optreden in de Barn, de nieuwe single is ook weer lekker. Zou haar graag nog een keer zien!


Woensdag 11 juli in Canada en zondag 15 juli staat ze iig in de States, klein kansje.


Hmm, 30 mei in de AB, ben bang dat dat het enige wapenfeit zal zijn voor Courtney in België.


Hm, dat is wel balen zeg maar niet geheel onverwacht. Waarom moeten al die leuke concerten ook allemaal in de zomer plaatsvinden? Vind het namelijk wel praktisch van RW dat ze de beste artiesten in vier dagen aan je voorschotelen
1f642.svg


Ik zou het ook wel weten als ik Courtney Barnett zou zijn. Headlinen in de AB voor iedereen die speciaal voor u komt. Of om 14u in de Barn waar 1/5 van de tent u kent…

Trouwens ze stond er in 2016 al (en 2015 op Pukkelpop als ik me niet vergis?), doe maar effe een zaalshow en dan binnen een zomer of 2 weer op RW of Pukkelpop!

Ditzelfde heb ik ook. Ik ga denk ik wel naar Utrecht hiervoor. Op werchter was leuk geweest, maar dit zijn artiesten die ook juist leuk zijn om in eem zaaltje te zien. Al heb ik liever wel dat ze dan een optreden in het voorjaar og in het najaar plannen. Ik heb het in de zomer al druk zat.
 

ZjanZjak

Playlistbediener
14 feb 2017
35
0
neracroft wrote:

Joslittel wrote:

ZjanZjak wrote:

ZjanZjak wrote:

Joslittel wrote:
Courtney Barnett was uitgesloten toch? Wat was dat een vet optreden in de Barn, de nieuwe single is ook weer lekker. Zou haar graag nog een keer zien!


Woensdag 11 juli in Canada en zondag 15 juli staat ze iig in de States, klein kansje.


Hmm, 30 mei in de AB, ben bang dat dat het enige wapenfeit zal zijn voor Courtney in België.


Hm, dat is wel balen zeg maar niet geheel onverwacht. Waarom moeten al die leuke concerten ook allemaal in de zomer plaatsvinden? Vind het namelijk wel praktisch van RW dat ze de beste artiesten in vier dagen aan je voorschotelen
1f642.svg



Ik zou het ook wel weten als ik Courtney Barnett zou zijn. Headlinen in de AB voor iedereen die speciaal voor u komt. Of om 14u in de Barn waar 1/5 van de tent u kent…

Trouwens ze stond er in 2016 al (en 2015 op Pukkelpop als ik me niet vergis?), doe maar effe een zaalshow en dan binnen een zomer of 2 weer op RW of Pukkelpop!

Ditzelfde heb ik ook. Ik ga denk ik wel naar Utrecht hiervoor. Op werchter was leuk geweest, maar dit zijn artiesten die ook juist leuk zijn om in eem zaaltje te zien. Al heb ik liever wel dat ze dan een optreden in het voorjaar og in het najaar plannen. Ik heb het in de zomer al druk zat.
Ik ga voor haar op zeker naar Utrecht!
Neemt niet weg dat ik mij nog steeds onwijs ga vermaken op RW.
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
Pinkpop vs RW:
Enige waar ik jaloers op ben is dat de Foo Fighters en A Perfect Circle op de bühne staan in Landgraaf.
Maar goed, RW heeft QOTSA, AM, Cave en Jack White op de bill. Mijne inziens wat beter. ?
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
Ach, en NBT en the Editors had ik ook nog wel willen zien. Veel voor mij onbekende namen bij PP.
 

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0
Ik heb de indruk dat het verschil tussen Pinkpop en RW ieder jaar groter wordt. Dit is echt wel een zwakke line-up voor het grootste festival van NL.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ik heb de indruk dat het verschil tussen Pinkpop en RW ieder jaar groter wordt. Dit is echt wel een zwakke line-up voor het grootste festival van NL.

Mee eens! Wat een schrikbarend slecht programma. Dit is voorronde Champions League VS finalist Champions League.
Alleen A Perfect Circle had ik wel graag ook op RW gezien.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.399
3.419
Tijd om mijn combi van RW maar eens aan te schaffen nu er waarschijnlijk een hele stroom Pinkpopgangers naar België zal trekken.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.705
6.906
Ach, Pinkpop heeft gewoon een andere doelgroep tegenwoordig. RW lijkt meer op alternative publiek te mikken, muziekliefhebbers. Pinkpop legt meer de nadruk op mainstream bekendheid. A Perfect Circle zie ik al op Graspop dus het enige wat mij echt jaloers maakt is Foo Fighters, Greta van Fleet en Nothing But Thieves verwacht ik nog wel op Werchter.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.526
4.856
Wel benieuwd naar het lijstje van komende vrijdag.

Van het Pinkpop affiche jammer imo dat A perfect Circle (!) en the Offspring niet op RW zullen staan. En de Foo Fighters, maar die stonden er vorig jaar natuurlijk al.
Van mij mogen the last internationale, parov stelar, jess glynne en greta van fleet nog wel doorkomen, maar die verwacht ik ook wel op RW.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken