neracroft wrote:
Joslittel wrote:
ZjanZjak wrote:
ZjanZjak wrote:
Joslittel wrote:
Courtney Barnett was uitgesloten toch? Wat was dat een vet optreden in de Barn, de nieuwe single is ook weer lekker. Zou haar graag nog een keer zien!
Woensdag 11 juli in Canada en zondag 15 juli staat ze iig in de States, klein kansje.
Hmm, 30 mei in de AB, ben bang dat dat het enige wapenfeit zal zijn voor Courtney in België.
Hm, dat is wel balen zeg maar niet geheel onverwacht.
Waarom moeten al die leuke concerten ook allemaal in de zomer plaatsvinden? Vind het namelijk wel praktisch van RW dat ze de beste artiesten in vier dagen aan je voorschotelen
Ik zou het ook wel weten als ik Courtney Barnett zou zijn. Headlinen in de AB voor iedereen die speciaal voor u komt. Of om 14u in de Barn waar 1/5 van de tent u kent…
Trouwens ze stond er in 2016 al (en 2015 op Pukkelpop als ik me niet vergis?), doe maar effe een zaalshow en dan binnen een zomer of 2 weer op RW of Pukkelpop!
Ditzelfde heb ik ook. Ik ga denk ik wel naar Utrecht hiervoor. Op werchter was leuk geweest, maar dit zijn artiesten die ook juist leuk zijn om in eem zaaltje te zien. Al heb ik liever wel dat ze dan een optreden in het voorjaar og in het najaar plannen. Ik heb het in de zomer al druk zat.