Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Au. Dit is wel weer een klein faal verhaaltje. Gewoon bekend maken nu. De verrassing is er af hoor, nu alles officieel bevestigd is.

Maar ik ben dus wel blij met deze naam. Sterke act om je festival mee af te sluiten. :-)

En dan gaan we nu weer lekker verder bedenken wat de naam voor donderdag wordt. De verwachtingen liggen op dit moment op Greenday samen met Blink 182.

Arcade Fire op de vrijdag bij Radiohead erbij.

Grappig hoe heel die communicatie misgaat. Iedereen heeft FF bevestigd, behalve RW zelf. Maar we zijn dus zeker dat ze komen. Yes!

SUPER blij met Foo Fighters! Nu hoop ik nog Arcade Fire en smijt ik graag met mijn geld voor een combiticket!

Niet alleen Smeets kan het zo te zien verprutsen :p Maar geweldig natuurlijk dat Foo Fighters komen!

En dan gaan we nu weer lekker verder bedenken wat de naam voor donderdag wordt. De verwachtingen liggen op dit moment op Greenday samen met Blink 182.

Verwacht hier inderdaad Greenday. Weet niet of je Blink 182 als sub-headliner verwacht maar gok dat die ergens eind van de middag zullen spelen als ze er staan. Stond in 2012 een plek onder de sub-headliner en verwacht dat ze met het verlaten van Tom DeLonge juist een plekje zullen dalen ipv stijgen.

Arcade Fire onder Radiohead lijkt me wat te hoopvol voor die dag, denk dat als ze komen dat op donderdag zal zijn.

En festileakers. Wat denken jullie? Een ontzettende run op de weekendkaarten en de Radiohead en Foo Fighters dagen?

En festileakers. Wat denken jullie? Een ontzettende run op de weekendkaarten en de Radiohead en Foo Fighters dagen?

Zodra BKS uitverkocht is gaan de kaarten voor de vrijdag denk ik echt heel hard. De Foo Fighters pakken nog Glastonbury erbij en aangezien dat al uitverkocht is kan je er op rekenen dat ook de zondag lekker zal gaan. Vlak niet uit dat SOAD en LP ook een leuke achterban hebben. Alleen SOAD staat ook op Pinkpop dus die doelgroep gaan ze niet meepakken denk ik ;)

Zal nog wel meevallen. Voor 2015 was Florence - FF - Chemical Brothers al bekend bij de aanvang van de ticketverkoop, en nog had die dag een dikke maand nodig om uit te verkopen.

Belgen wachten liever de rest van de affiche af en/of kopen ineens een combi ipv dagticket. Al zie ik een combinatie Arcade Fire - Radiohead of Arcade Fire - Foo Fighters wel records breken.

bcmrmaybe wrote:

Zal nog wel meevallen. Voor 2015 was Florence – FF – Chemical Brothers al bekend bij de aanvang van de ticketverkoop, en nog had die dag een dikke maand nodig om uit te verkopen.

Belgen wachten liever de rest van de affiche af en/of kopen ineens een combi ipv dagticket. Al zie ik een combinatie Arcade Fire – Radiohead of Arcade Fire – Foo Fighters wel records breken.

En de combitickets waren pas tegen eind maart weg, met naast de Foo's met Muse ook die andere 'meest gewilde festivalact' op de affiche.

bcmrmaybe wrote:

Zodra BKS uitverkocht is gaan de kaarten voor de vrijdag denk ik echt heel hard. De Foo Fighters pakken nog Glastonbury erbij en aangezien dat al uitverkocht is kan je er op rekenen dat ook de zondag lekker zal gaan. Vlak niet uit dat SOAD en LP ook een leuke achterban hebben. Alleen SOAD staat ook op Pinkpop dus die doelgroep gaan ze niet meepakken denk ik
1f609.svg

Niet vergeten dat zowel SOAD als Radiohead ook in Arras staan, waar je voor 55 euro (of 69 voor Radiohead) een dagticket en voor 130 euro een combiticket hebt. Met zowel Radiohead als SOAD op 3 festivals op een kleine oppervlakte zal de stormloop wel wat gedrukt worden.

Niet alleen Smeets kan het zo te zien verprutsen :p Maar geweldig natuurlijk dat Foo Fighters komen!

RVH wrote:

Verwacht hier inderdaad Greenday. Weet niet of je Blink 182 als sub-headliner verwacht maar gok dat die ergens eind van de middag zullen spelen als ze er staan. Stond in 2012 een plek onder de sub-headliner en verwacht dat ze met het verlaten van Tom DeLonge juist een plekje zullen dalen ipv stijgen.

Arcade Fire onder Radiohead lijkt me wat te hoopvol voor die dag, denk dat als ze komen dat op donderdag zal zijn.

Hun liveshows zijn er met Mat Skiba nochtans en stuk op vooruit gegaan. Hun nieuwe cd is ook degelijker dan de laatste periode van Tom Delonge!

Hun liveshows zijn er met Mat Skiba nochtans en stuk op vooruit gegaan. Hun nieuwe cd is ook degelijker dan de laatste periode van Tom Delonge!

Oke, zelfde plek dan. Blijf erbij dat ze geen sub-headliner zijn.

Achja, ik zou ze wel gelijk zaterdag halen ;)

Over Blink, die krijgen gewoon dezelfde spot. Hype is er meer dan de vorige keer lijkt het, maar een origineel lid minder kan het gewoon op dezelfde spot. Lekker op main stage in de middag.

Ik ben precies de enige, maar ik hoop echt dat ze The xx niet in een (te kleine) tent steken.

Geef mij maar een dagje Arcade Fire - The xx op de Main Stage

Als je The XX of Arcade Fire op zaterdag zet in de Barn, is er echt geen probleem en je kan ze toch wel best vergelijken met Tame Impala, ofniet? Of zijn ze nog net wat groter?
Ik geloof dat vrijdag wel snel zal gaan, de rest van de dagen valt nog te zien.. De hype rond Radiohead is volgens mij wel nog net iets groter als die rond FF ..

Fleet Foxes werd net bevestigd voor BBK Bilbao in een Spaanse radioshow. Warpaint en The Kills werden eerder al bevestigd voor NOS Alive.

Kwestie van ook eens over concrete kleinere namen te spreken.

Users who are viewing this thread