Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aerosmith 29 juni en 2 juli in respectievelijk in Madrid en Barcelona, is er nog een kans dat die daartussen naar Werchter komen of wordt het toch sowieso Graspop?
26 juni in Portugal, 29 juni en 2 juli in Spanje.
Ik denk dat we die voor Werchter wel door kunnen strepen. Misschien als reservenaam voor als een bepaalde zanger iets breekt...
Ik vind Aerosmith wel meer een Werchter naam dan een graspopnaam. Ideale naam voor Werchter classic?
Diego123 wrote:
Aerosmith 29 juni en 2 juli in respectievelijk in Madrid en Barcelona, is er nog een kans dat die daartussen naar Werchter komen of wordt het toch sowieso Graspop?
26 juni in Portugal, 29 juni en 2 juli in Spanje.
Ik denk dat we die voor Werchter wel door kunnen strepen. Misschien als reservenaam voor als een bepaalde zanger iets breekt…
Was sowieso al wel Graspop geweest. Zeker nadat System of a down en Linkin Park zijn aangekondigd voor Werchter en dat al twee relatief hardere namen zijn. Ik betwijfel eigenlijk of er nog data bij komen sinds er steeds een mooie drie dagen tussen iedere gig zitten. We gaan het zien.
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat Arctic Monkeys niet kwamen (niet meer zeker van..). Sowieso is het heeeel onwaaarschijnlijk
The Killers schijnen wel bezig te zijn met het een en andere, maar ik zie ze dit jaar ook nog niet echt langs komen.
Misschien wat voor 2018?
Ik denk dat de laatste headliner (zoals al veel vaker genoemd) uit het rijtje Arcade fire, Greenday, KoL komt, maar wie weet verrassen ze nog.
Wel grote kans dat de dag niet uitverkoopt als ze maar 1 van deze 3 namen hebben op donderdag. Maar misschien dat het met een goed dagprogramma als nog lukt.
Rock Werchter is (meestal) wel iets minder afhankelijk van de headliner dan bijv. pinkpop.
Ik denk dat AM pas gaat touren als ze een nieuw album uitbrengen. (waarvan de kans vrij groot is heeft Turner bij een interview laten doorschemeren). Ik zie dropkick Muprhys ook wel weer komen (nieuw album)
Arctic Monkeys zijn voor zover ik weet niet met nieuw werk bezig. De zanger (Alex Turner) is pas net klaar met The Last Shadow Puppets en heeft gezegd dat een nieuw album van Arctic Monkeys nog wel even uit kan blijven omdat hij zelf even een tijd rust wil.
Maak je wel een aantal rare kronkels moet ik zeggen als dat een gok is voor de mainstage. Anouk laten openen? Frank Ocean 2e? Twenty One Pilots sub? Daft Punk, tsja..
Ik denk dat we vroeger al FF aankondiging krijgen eigenlijk. Ze hebben gisteren al die kaart verspreid waarop België rood gekleurd is (en ook per ongeluk al de tourdata met Werchter), dan gaan ze toch niet wachten tot vrijdag? Ik gok eigenlijk vandaag later op de dag nog ofwel morgen.
Staat ook gewoon op de site van Foo Fighters: https://www.foofighterspassport.com/tour
Edit: ondertussen bevestigt ook Studio Brussel. De sociale media / website manager van Werchter is waarschijnlijk in slaap gevallen achter z'n desk of zo :')
Edit 2: Ondertussen weer weggehaald van de site van Foo Fighters. Wat een grap