Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Ik hoop dat Foo Fighters, Green Day en Arctic Monkeys nog komen. Foo Fighters is zo goed als bevestigd en de kans op de andere 2 namen lijkt me redelijk.

In iedergeval ben ik al blij met de huidige headliners en zal ik sowieso November 19 mijn weekendticket kopen!

Ff check, Rancid en Jack White erbij zou geweldig zijn! Hoop eigenlijk nog steeds op Pearl jam of Guns n Roses of iets wat nog geen tourschema bekend gemaakt heeft ofzo. Maar zal idd wel Green Day, Kol en/of Arcade Fire worden

Kan niet meer anders dan dat Foo Fighters er staat. Aankondiging om 16u?
1f642.svg
Ik denk 7of8uur in de vroege.

Ook goeie morgen! In de comments van de posts van stubru staat een foto met het passport.. FF bevestigd voor RW! :) Om 4u de aankondiging?

Als je kijkt hoe rood belgie gekleurd is in vergelijking met de andere landen, zou je bijna verwachten dat ze 4 shows in Belgie zullen spelen haha.

Dat komt gewoon omdat België snachts zo fel verlicht is.. Alle snelwegen, steden.. zijn allemaal verlicht, bij andere landen is dat veel minder het geval.. Fantastisch toch, dat een band die de hele tijd was afgeschreven door die hiatus die ze hadden aangekondigd dan toch komt..

Off-topic: Zou Lolla Frankrijk ook een optie zijn als ze toch dan toch in Europa zijn? ?

Off-topic: Zou Lolla Frankrijk ook een optie zijn als ze toch dan toch in Europa zijn? ?

Met nog ongeveer 11 lege plekken in dat paspoort is er van alles mogelijk ?

Maar van mensen die Greenday/Linkin Park goed vinden verwacht en hoop ik eigenlijk niet dat ze arcade Fire goed vinden.

Waar slaat dit op? Toevallig vind ik zowel LP als AF best goed. En ook Opeth, Ellie Goulding, Rammstein, etc. Dat past ook totaal niet samen, maar een gevarieerde muzieksmaak is best leuk hoor. Misschien ook eens proberen.

Foo Fighters als afsluiter dus ik denk niet dat we erna nog een dance act krijgen.
De headliner op donderdag is nog volledig open... Misschien dat we dan Arcade Fire krijgen? Green Day dan misschien naar Pukkelpop? (of omgekeerd?)
Of inderdaad, donderdag voor Green Day en Arcade Fire voor Radiohead?

Als hier nog duidelijkheid in komt voor de ticketverkoop dan ga ik er wel als de kippen bij zijn!

As vrijdag zal voor de donderdag wel de aankondiging komen. Is toch de lastigste dag om uit te verkopen. Dus ben benieuwd wat ze op deze dag gaan programmeren.
Meestal vind ik de donderdag de leukste dag...

Aerosmith 29 juni en 2 juli in respectievelijk in Madrid en Barcelona, is er nog een kans dat die daartussen naar Werchter komen of wordt het toch sowieso Graspop?

Users who are viewing this thread