Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

met alle respect, maar AF staat enkele verdiepingen boven Metallica, The Cure, Muse, Green Day.
Als je 14-16 jarigen wilt aantrekken, moet je inderdaad voor één van deze 4 namen excl The Cure gaan.

Niet zo trollen, Arne.

Als we er nu vanuit gaan dat vorig jaar PJ echt op RW-donderdag had moeten staan.. Dan was dat dus Ellie Goulding - PJ - Disclosure geweest
Zou het dus nu kunnen dat we AF - Green Day - Netsky krijgen? Green Day is daarbij geen PJ en al zeker geen Macca maar zo is het toch best mogelijk? Moet je nog is rekenen dat Macca bijna de prijs inneemt van bijna 2 headliners als ik 't zo hoor haha

Ik hoop dat Greenday ver weg blijft. Anders wil die vriend van me echt niet mee naar onze 10e editie op rij. Tot nu toe vind hij alle drie de headliners al niks. Bij Radiohead viel ie in 2008 in slaap haha. Zelf ben ik heel blij met Radiohead en FF zal helemaal geweldig zijn.
LP vind ik niks en SOAD ken ik niet goed dus nog ff wat luisteren

Mijn vingers zijn op dit moment gekruist en ik haal ze niet meer uit de knoop totdat RW Arcade Fire aankondigd.

Op dit moment zie ik ze echt in staat om die band te laten co headlinen met een andere act.

Ik volg die AF discussie hier een beetje, maar ik zie er ook niet echt een afsluiter in.
Prima als co-headliner voor Radiohead, of zondagafsluiter in de Barn, maar dat lijkt mij het hoogst haalbare...

Ik volg die AF discussie hier een beetje, maar ik zie er ook niet echt een afsluiter in.
Prima als co-headliner voor Radiohead, of zondagafsluiter in de Barn, maar dat lijkt mij het hoogst haalbare…

The Barn voor een groep die het Sportpaleis vult + al een hele tijd niet meer op de Belgische festivals te vinden was? Kom op man

Gooi Arcade Fire gewoon in de Barn tijdens Linkin Park. Kan ik tenminste van echte muziek genieten in de tent ;-)

Gooi Arcade Fire gewoon in de Barn tijdens Linkin Park. Kan ik tenminste van echte muziek genieten in de tent
1f609.svg

Op de camping bedoel je bij je tent?
Arcade fire doet mij in ieder geval vrij weinig.

Eén van de beste livebands van het moment.
Maar van mensen die Greenday/Linkin Park goed vinden verwacht en hoop ik eigenlijk niet dat ze arcade Fire goed vinden.

Het zullen "smaken" zijn zeker.

Arcade Fire zou makkelijk een dag kunnen uitverkopen

Maar van mensen die Greenday/Linkin Park goed vinden verwacht en hoop ik eigenlijk niet dat ze arcade Fire goed vinden.

Het zullen “smaken” zijn zeker.

Beetje elitaire opmerking ;)

Arne wrote:

Beetje elitaire opmerking
1f609.svg

Funeral is één van de beste platen ooit. Hybrid Theory en Meteora jeugdsentiment, Green Day heeft vroeger gewoon knallers van platen uitgebracht en is heel waardevol geweest in mijn muzikale ontwikkeling. Daarbij is Revolution Radio gewoon weer een prima album voor Green Day.

Sorry.

Zoals hierboven gezegd, beetje elitaire opmerking. Green Day is een van mijn favo bands. Kan ook erg genieten van hun show. Wil Radiohead en Arcade Fire ook erg graag zien omdat ik die muziek erg mooi vind. Maar dat kan of mag niet volgens jou?

Bert wrote:
jefferke wrote:
superginger wrote:
Hoe duur zullen de kaarten eigenlijk worden??

Weten we volgende week waarschijnlijk. Laatste headliner of laatste pakketje voor de ticketverkoop met die info ervan. Waarschijnlijk ook de laatste namen van 2016. Tenzij ze voor kerst nog effe iets willen forceren.

ik ga ervan uit dat we dat morgen horen

Als ze deze week nog informatie willen vrijgeven hadden ze dat gewoon vandaag gedaan in plaats van morgen op een feestdag/in een verlengd weekend nog even los de ticketinfo naar buiten te gooien.

Ik verwacht maandag ticketinfo, inclusief details rond de presale voor tickethouders van 2016, al dan niet in combinatie met een nieuwe naam. En dan vrijdag Foo Fighters aankondigen. Nog steeds de meest populaire rockband in Belgie, dus dan loopt iedereen vlak voor de ticketverkoop zwaar te hypen.
Ik stel toch het voordeel in vraag van een pre sale voor de geregistreerde tickethouders van vorig jaar. Dan heb je minder dan een week op voorhand je ticketje misschien. Financieel blijft het hetzelfde en Werchter is nog geen Glastonbury of Tommorowland qua ticketverkoop.

Anyways, volgens bepaalde bronnen zou Mad Cool volgende week komen met Kings Of Leon als derde headliner, geeft ze dan toch wat meer kans voor op die donderdag tesamen met AF / Green Day ..

@Jefferke, maar als het een keer wel hard gaat, heb je als vaste bezoeker wel vantevoren je ticket.

Als ze deze week nog informatie willen vrijgeven hadden ze dat gewoon vandaag gedaan in plaats van morgen op een feestdag/in een verlengd weekend nog even los de ticketinfo naar buiten te gooien.

Ik verwacht maandag ticketinfo, inclusief details rond de presale voor tickethouders van 2016, al dan niet in combinatie met een nieuwe naam. En dan vrijdag Foo Fighters aankondigen. Nog steeds de meest populaire rockband in Belgie, dus dan loopt iedereen vlak voor de ticketverkoop zwaar te hypen.

Ik stel toch het voordeel in vraag van een pre sale voor de geregistreerde tickethouders van vorig jaar. Dan heb je minder dan een week op voorhand je ticketje misschien. Financieel blijft het hetzelfde en Werchter is nog geen Glastonbury of Tommorowland qua ticketverkoop.

Zolang Werchter niet met elektronische drankbonnen gaat werken hebben ze geen enkel nut aan pre-registratie.
Voor Tomorrowland is dat iets anders. Zij hebben prachtige statistieken over wie hoeveel verbruikt etc...

Mad Cool Festival hint op zijn website naar Nick Cave & the Bad Seeds (6-8 juli). Dan begint hij zijn Europese tour zeer snel na zijn Amerikaanse. De kans blijft klein, maar hij blijft toch een kanshebbertje om bv. de zondag van Rock Werchter te halen.

Green Day zou dit vannacht per ongeluk online hebben gezet op hun website. Ik zie er in ieder geval verschillende screenshots van voorbij komen op twitter.
https://twitter.com/elenanorabioso/status/797231456724615169

Users who are viewing this thread