Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Ik denk dat mensen hier Dour schromelijk overschatten. Daar staan de laatste jaren mooie namen ja, maar niet vergeten dat het voornamelijk ‘afdankertjes’ van Live Nation zijn. Pixies en Sigur Ros passeerden met een tryout show, The Prodigy met exact dezelfde show waarmee ze een jaar eerder al op RW stonden. Een stadionact als Green Day of een uberhippe act als Arcade Fire gaat daar nu niet staan.

En Cactus heeft een capaciteit van 9000 per dag, dan mag je qua headliners eerder naar acts als The Kills kijken.
Klopt.
Als je de programmatie van Cactus er even bijneemt, zal je zien dat Cactus het moet hebben van "KluB C" of "The Barn" Hoofdacts.

Aerosmith vind ik nog wel een mooie naam voor Classic. Misschien klopt mijn beeld van GMM niet (ben er nog nooit geweest), maar zit een metalhead op Aerosmith te wachten?

Weet dat ze er in 2010 al eens op Graspop hebben gestaan maar dat is het dan ook....
Denk persoonlijk dat GnR meer bezoekers zal lokken dan Aerosmith. Heb het gevoel dat de weinig mensen echt afzakken voor een Aerosmith, in tegenstelling tot een GnR.

Ik denk dat mensen hier Dour schromelijk overschatten. Daar staan de laatste jaren mooie namen ja, maar niet vergeten dat het voornamelijk ‘afdankertjes’ van Live Nation zijn.
Wat zijn dan dit jaar de 'afdankertjes'? Macklemore? Er zijn zoveel mogelijkheden weet je.. Voor Werchter dan.. Dour heeft 't volgens mij wat minder breed aan keuze

Aerosmith vind ik nog wel een mooie naam voor Classic. Misschien klopt mijn beeld van GMM niet (ben er nog nooit geweest), maar zit een metalhead op Aerosmith te wachten?
Yep, vind ik ook maar het aantal headliners voor GMM is echt wel miniem dit jaar dusja..

Het grappige is dat op de site van Werchter, het bericht over Foo Fighters op de datum van gisteren staat. Er moet daar toch iets grondig verkeerd zijn gelopen.
Ik ben wel benieuwd naar ticketprijzen, voorlopig wil die pagina precies nog niet mee.

Soon is zo vaag als het maar kan, valt niks uit af te leuden, maar er zal inderdaad wel nog een donderdag naam komen

Kan nooit veel zijn, aangezien dit 'the best news of the week by far' is... ?

Nee gekheid natuurlijk, ik verwacht vrijdag nog wel iets om de verkoop op zaterdag nog wat extra luister bij te zetten.

Ticketprijzen ongewijzigd. Zowel voor het festival als drankbonnen. 100 per dag, 236 voor een combi.

Volgens Stubru blijven de prijzen dit jaar ongewijzigd bij vorig jaar. Nu nog iemand vinden die mee wil naar Werchter met me ...

"Nu ook officiëel bevestigd voor Rock Werchter: Foo Fighters. Nog bevestigd: de ticketprijzen voor editie 2017. Vier dagen festival kost 236 euro, één dag festival kost 100 euro. De ticketverkoop start zaterdag.
Daarmee blijven de prijzen van zowel de combitickets als de dagtickets ongewijzigd. Vier dagen kamperen kost 20 euro, vijf dagen kamperen op The Hive kost 27 euro.
Ook de drankbonnen houden hun prijs. In voorverkoop kosten ze 2,50 euro, op de wei 2,75 euro als je elektronisch betaalt en 3 euro als je cash betaalt."

Goed gedaan van ze eerlijk gezegd, als je bekijkt wat voor namen ze nu al tevoorschijn toveren en de toestanden van dit jaar die ze hebben moeten uithalen om de wei leefbaar te houden..

FOO FIGHTERS NAAR WERCHTER!! WAT. EEN. VERRASSING!!
(niet dus ;) )

Topnaam natuurlijk :) Het verbaast mij toch wel een beetje dat de prijzen ongewijzigd blijven. Hoewel het nu al duur genoeg is natuurlijk. Zaterdag maar ticket kopen dan! :)

Nu Green Day nog op donderdag en dan hebben we heel mooie headliners.

Een verrassing als Pearl Jam of Metallica mag ook natuurlijk.

Die huisstijl trekt inderdaad op de ballen. Vond die van vorig jaar een pak mooier.

Nu Green Day nog op donderdag en dan hebben we heel mooie headliners.

Een verrassing als Pearl Jam of Metallica mag ook natuurlijk.

Als ze Metallica uit hun hoed toveren worden de Graspoppers echt zot denk ik...
Ik denk dat een Green Day of KOL het gewoon wordt hoor. En dat de andere ervan naar PKP gaat.
Wie weet hebben we nog geen donderdagnaam hoor. Remember vorig jaar, waarbij de eerste donderdagnaam pas ergens in januari kwam (na 1 maand verkoop).
We kunnen ook deze week gewoon wat kleinere namen krijgen.

Users who are viewing this thread