Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Krijgen we vandaag info over een presale of komt er dit jaar geen voorverkoop? Op de duur is het niet meer de moeite…

er zal nog wel een pre-sale zijn, aldus op antwoord op mijn tweet van vorige week, Heb nog geen mail ontvangen

Wanneer begint de voorverkoop voor geregistreerde tickets 2016
‏@RockWerchter
@bertboss Meer info daarover ontvang je binnenkort via mail :)

Ik ga nu toch al 10 jaar naar Werchter maar heb toch nog nooit van een pre-sale gehoord daar.

Vorig jaar waren met de ticketverkoop al 4 headliners (editors, RHCP, rammstein en Florence+the Machine) en 5 andere namen bekend (BMTH, The Offspring, Jamie XX, Beirut en MØ), en verwacht eigenlijk ook dat we vrijdag gewoon eerste pakketje krijgen.

IJzeren Rinus wrote:
Wordt voor mij de eerste RW, hebben een B&B 10 km van het festival. Hoe zijn de taxi’s geregeld na afloop?

Doe uw stapschoenen al maar aan !
Loopschoenen* :lol: Was toch allemaal wel net iets verder wandelen tussen optredens door als ik had gedacht eigenlijk haha, volgend jaar ben ik er weer hoor ^^ Valt te zien waar die B&B zich bevindt, moest 't in Leuven zijn dan zijn er altijd bussen en anders zoals hierboven kun je makkelijk een fiets nemen :)

Kan wel @jarne aangezien ook in de post staat dat "het beste nieuws van de week is" al is dat ook zo vaag hé.. Van die namen zullen er dan wel 2-3 voor donderdag dan bijzitten tenzij het weer een groot vraagteken willen houden maar ik denk het niet, alles is rond denk ik dit jaar :)

Vorig jaar waren met de ticketverkoop al 4 headliners (editors, RHCP, rammstein en Florence+the Machine) en 5 andere namen bekend (BMTH, The Offspring, Jamie XX, Beirut en MØ), en verwacht eigenlijk ook dat we vrijdag gewoon eerste pakketje krijgen.

Eigenlijk moest Pearl Jam aangekondigd worden op die dag in plaats van een eerste pakketje kleinere namen, maar PJ trok zich plots terug. Werchter moest wel iets droppen zo vlak voor de ticketverkoop, dus zijn ze maar gewoon voor een groepje namen gegaan die al op festivals in de buurt bevestigd waren (Main Square, Roskilde, BKS). Als pakweg Green Day de donderdag headlinet zie ik geen reden om dat niet gewoon deze week bekend te maken.

@shotgvn The xx is wel iets groter denk ik. In 2013 headliner op PKP en de wei stond toch mooi vol, naar mijn mening. Volgens mij kunnen ze een mainstage ook wel aan met een co-headliner constructie.

http://www.humo.be/pukkelpop/252663/review-the-xx-op-pukkelpop-2013-main-stage

Joe wrote:
Nu Green Day nog op donderdag en dan hebben we heel mooie headliners.

Een verrassing als Pearl Jam of Metallica mag ook natuurlijk.

Amai ni maar blijkbaar komt Metallica in het najaar 2017 naar Sportpaleis

Jij weet meer???????

jarne wrote:

Eigenlijk moest Pearl Jam aangekondigd worden op die dag in plaats van een eerste pakketje kleinere namen, maar PJ trok zich plots terug. Werchter moest wel iets droppen zo vlak voor de ticketverkoop, dus zijn ze maar gewoon voor een groepje namen gegaan die al op festivals in de buurt bevestigd waren (Main Square, Roskilde, BKS). Als pakweg Green Day de donderdag headlinet zie ik geen reden om dat niet gewoon deze week bekend te maken.

De eerste lading namen van Best Kept Secret vorig jaar kwamen nochtans pas half december, dus je slaat maar wat larie uit!

Even los van wanneer precies wie wat naar buiten heeft gebracht ben ik het wel met Kereltje eens met betrekking tot Green Day. Als RW die heeft geboekt wat is dan nog het nut omdat nog langer stil te houden. Die staan zo'n beetje op ieder festival komende zomer dus als ze die hebben als laatste headliner waarom dan die naam niet even droppen vlak voor kaartverkoop start....

Kereltje wrote:
jarne wrote:

De eerste lading namen van Best Kept Secret vorig jaar kwamen nochtans pas half december, dus je slaat maar wat larie uit!

Goed, ik zat fout met BKS (het was BST dat Jamie XX al had gelost in november) maar de rest kan je hier gerust gaan verifiëren in de topics van RW en Pinkpop 2016. Over het hele PJ-verhaal lekte een jaar geleden zoveel geloofwaardige informatie dat er hier ettelijke pagina's zijn volgeschreven op Festileaks, en Jan Smeets bevestigde het verhaal achteraf min of meer.

Het is toch ook logisch dat je geen headliners achterhoudt als er geen reden is om ze nog te verzwijgen? Zaterdag gaan meteen alle tickets in de verkoop (dus ook donderdagtickets) en tickets gaan nu net iets vlotter over de toonbank met een grote naam op de affiche. Zeker de avond voor de ticketverkoop kom je liefst met nieuws dat mensen extra doet hypen voor de volgende ochtend.

zou het eindelijk dan toch......

Betaling via iDeal

Kies iDEAL als betaalmethode, selecteer vervolgens de bank waar je jouw bankzaken online regelt. Je komt direct in het bekende internetbankierprogramma van jouw bank. De relevante gegevens van jouw aankoop zijn al ingevuld. Op de voor jou bekende manier keur je de betaling goed. Je ontvangt een bevestiging van jouw bank. Je keert terug naar de Ticketmaster-pagina voor bevestiging. Levering van het e-ticket gebeurt via e-mail meteen na betaling

zou het eindelijk dan toch……

Betaling via iDeal

Kies iDEAL als betaalmethode, selecteer vervolgens de bank waar je jouw bankzaken online regelt. Je komt direct in het bekende internetbankierprogramma van jouw bank. De relevante gegevens van jouw aankoop zijn al ingevuld. Op de voor jou bekende manier keur je de betaling goed. Je ontvangt een bevestiging van jouw bank. Je keert terug naar de Ticketmaster-pagina voor bevestiging. Levering van het e-ticket gebeurt via e-mail meteen na betaling

Wat zou het?

Bert wrote:
zou het eindelijk dan toch……

Betaling via iDeal

Wat zou het?

hmmmm

dat we eindelijk in NL niet meer alleen via een bankoverschrijving tickets kunnen kopen

Users who are viewing this thread