Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
Ik denk dat de vervanger tussen deze namen zou kunnen zitten:
-Highly Suspect
-Walking On Cars
-Compact Disk Dummies (eerder onwaarschijnlijk)
-Blossoms
-Circa Waves
-Haim
-Angel Olsen
-Tom Chaplin
-George Ezra

Hopelijk is het een goede vervanger! Een verassing is steeds welkom!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.652
705
Een virus? Maar zondag kunnen ze nog wel BKS doen?

Dat zou dan een behoorlijk raar virus zijn om RW te cancellen en op BKS op te treden ?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.250
3.171
Doe maar Foster The People als vervanging! (altijd al raar gevonden dat ze niet op de affiche stonden, tour start op 4 juli).

Inderdaad best raar dat ze juist vanaf 28 juni cancellen maar de avond ervoor wel nog kunnen optreden. Het enige waar ik aan kan denken is een plotse operatie die gepland is voor 28 juni ofzo. Dat van dat virus kan ik nergens lezen en lijkt mij ook onlogisch?

 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.454
6.867
Shit. De act op vrijdag waar ik het meest naar uitkeek. Zwaar balen. Hopelijk een goede (rock) vervanger. Vind vuurwerk en warhaus maar niks.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Damn, dat valt tegen... Toch wel één van de toppers die dag... Ergens hoop ik op een verschuiving in het programma waardoor Nathaniel Rateliff en Future Islands niet meer clashen, maar een vervanging door Highly Suspect zou ook wel mooi zijn... Als er maar iets van deftige rockact in de plaats komt, want Warhaus en Vuurwerk kunnen mij absoluut gestolen worden.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.327
9.052
Vrienden, ga dat ene album van Warhaus (nog) eens luisteren.

:wink:
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Verdomme nog aan toe. Kaleo-Warhaus was misschien wel een kleine clash voor mij, maar Warhaus heb ik onlangs op Vestrock al gezien dus keek erg uit naar Kaleo.

Misschien wishfull thinking, maar Seasick Steve naar vrijdag en Biffy er op zaterdag bij? Of Biffy op vrijdag en dan gaan ze op dezelfde dag nog door naar Frankrijk(want daar spelen ze pas rond 9 uur). Blijf het een gemiste kans vinden namelijk.

Zou al blij zijn met iets als Circa Waves, maar ik denk dat ik(tenzij de vervanging echt heel leuk is) nu gewoon fijn naar Warhaus zal gaan.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.293
4.461
Damn, vond ik nou net 1 van de leukste namen.
Hopelijk komt er een beetje leuke vervanger.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.327
9.052
Ga je maar voor één dag, wil je maar een handvol namen echt zien, zegt één daarvan af … echt jammer dit.

Heb je de vervanger al gezien? SLOWDIVE.

Eventjes een legendarisch bandje in de plaats. Over een goede vervanging gesproken.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
577
185
De staat zou idd top zijn. Logistiek moet ook wel lukken denk ik. Al vraag ik me af of er nog wel een vervanger komt, pkp heeft bijvoorbeeld ook wel eens gecancelde acts zonder vervanging laten zitten.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Slowdive in de plaats... Ik ben er toch niet helemaal weg van. Veel beter dan Vuurwerk en Warhaus natuurlijk, maar geen must-see, wat Kaleo wel was en wat Highly Suspect zou geweest zijn. Ik kan wat later naar de wei die dag dan...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.327
9.052
De staat zou idd top zijn. Logistiek moet ook wel lukken denk ik. Al vraag ik me af of er nog wel een vervanger komt, pkp heeft bijvoorbeeld ook wel eens gecancelde acts zonder vervanging laten zitten.

Dude, Slowdive.

Nu wordt het wel moeilijk om te kiezen tussen deze en Warhaus. :s
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Slowdive ken ik niet, eventjes gaan in verdiepen dan :) Als ik even vlug kijk wat soort muziek het is, lijkt me dat wel niet meteen een main stage act voor 2u in de middag. Maar goed, hebben ze bij Werchter toch weer vlug opgevangen en een (zo lijkt het toch) kwalitatieve boeking in de plaats :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken