Nou daar is die dan eindelijk. De eerste afzegging voor Rock Werchter. Zoals jullie misschien gemerkt hebben ben ik de laatste tijd minder actief op het forum. Dat komt omdat ik begin mei bekend ben gemaakt voor het bestuur van mijn faculteitsvereniging in Groningen. Daardoor nu super druk met het beleid maken voor volgend jaar en daarnaast moet ik mijn master scriptie ook nog ergens tussendoor schrijven. Ik heb helaas al Pinkpop moeten afzeggen en heb nu ook mijn kaartje voor Rock Werchter verkocht, aangezien dat ook in een tijd valt dat ik net niet kan.
Daarnaast probeer ik de weekendjes waar ik wel tijd wel naar een festival te gaan. Zo ga ik dit weekend naar Holland International Blues Festival, ga ik voor 99% zeker een kaartje kopen voor Down The Rabbit Hole en ben ik in augustus te vinden op Lowlands. Maar Rock Werchter wordt het hem dus niet dit jaar en dat doet pijn. Sicke line-up wat helemaal bij mijn smaak valt. Ik zal af en toe hier nog wel wat posten tot 21 juni en daarna ben ik wel weer wat actiever. Iedereen veel plezier met de voorpret en benader mij daarin niet te veel