Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
Ik weet dat dit eigenlijk niet het juiste platform hiervoor is, maar ik probeer het via elke weg. Ik zoek nog twee Hive-campingtickets, dus moest iemand mij uit de nood kunnen helpen, graag!
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
935
346
Vorig jaar niet. Toen was het 1 of 2 weken voor de start van het festival al niet meer mogelijk volgens mij.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
417
103
https://twitter.com/orangefeeling/status/869477479488118784


Blink182 cancelt voor Roskilde...
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
417
103
Enkel die 3 dus, RW blijft op schema.

https://twitter.com/blink182/status/869474716850978817
 

Limburger

Randprogramma
25 mei 2016
127
39
Op de site van RW staat dat er voor de vrijdag een wachtlijst is maar als je dan via ticketmaster tickets wil kopen kan je er wel gewoon kopen? Zijn er dan nog tickets voor vrijdag of toch niet? :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.269
4.429
Als je doorklikt, krijg je de melding 'not available' voor de vrijdagtickets.
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
228
3
donderdag nog steeds niet uitverkocht, verwachten jullie koopjes op ticketswap de dag zelf of dag ervoor?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.301
8.997
donderdag nog steeds niet uitverkocht, verwachten jullie koopjes op ticketswap de dag zelf of dag ervoor?

Mogelijk.

Die donderdag gaat waarschijnlijk niet uitverkopen...
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
175
100
Je krijgt een online voucher die je dient uit te printen en in te leveren op het terrein.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Zo, na gisteren veel PP-livestream te hebben gezien is de zin al naar een hoog level gestegen. Zeker Prophets of Rage zijn flink gestegen in aanzien voor mij.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.522
812
Nou daar is die dan eindelijk. De eerste afzegging voor Rock Werchter. Zoals jullie misschien gemerkt hebben ben ik de laatste tijd minder actief op het forum. Dat komt omdat ik begin mei bekend ben gemaakt voor het bestuur van mijn faculteitsvereniging in Groningen. Daardoor nu super druk met het beleid maken voor volgend jaar en daarnaast moet ik mijn master scriptie ook nog ergens tussendoor schrijven. Ik heb helaas al Pinkpop moeten afzeggen en heb nu ook mijn kaartje voor Rock Werchter verkocht, aangezien dat ook in een tijd valt dat ik net niet kan.

Daarnaast probeer ik de weekendjes waar ik wel tijd wel naar een festival te gaan. Zo ga ik dit weekend naar Holland International Blues Festival, ga ik voor 99% zeker een kaartje kopen voor Down The Rabbit Hole en ben ik in augustus te vinden op Lowlands. Maar Rock Werchter wordt het hem dus niet dit jaar en dat doet pijn. Sicke line-up wat helemaal bij mijn smaak valt. Ik zal af en toe hier nog wel wat posten tot 21 juni en daarna ben ik wel weer wat actiever. Iedereen veel plezier met de voorpret en benader mij daarin niet te veel :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.329
6.504
Nou daar is die dan eindelijk. De eerste afzegging voor Rock Werchter. Zoals jullie misschien gemerkt hebben ben ik de laatste tijd minder actief op het forum. Dat komt omdat ik begin mei bekend ben gemaakt voor het bestuur van mijn faculteitsvereniging in Groningen. Daardoor nu super druk met het beleid maken voor volgend jaar en daarnaast moet ik mijn master scriptie ook nog ergens tussendoor schrijven. Ik heb helaas al Pinkpop moeten afzeggen en heb nu ook mijn kaartje voor Rock Werchter verkocht, aangezien dat ook in een tijd valt dat ik net niet kan.

Daarnaast probeer ik de weekendjes waar ik wel tijd wel naar een festival te gaan. Zo ga ik dit weekend naar Holland International Blues Festival, ga ik voor 99% zeker een kaartje kopen voor Down The Rabbit Hole en ben ik in augustus te vinden op Lowlands. Maar Rock Werchter wordt het hem dus niet dit jaar en dat doet pijn. Sicke line-up wat helemaal bij mijn smaak valt. Ik zal af en toe hier nog wel wat posten tot 21 juni en daarna ben ik wel weer wat actiever. Iedereen veel plezier met de voorpret en benader mij daarin niet te veel
1f61b.svg
succes met je scriptie!
jammer dat je je daardoor niet naar RW kan!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken