Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Ik weet dat dit eigenlijk niet het juiste platform hiervoor is, maar ik probeer het via elke weg. Ik zoek nog twee Hive-campingtickets, dus moest iemand mij uit de nood kunnen helpen, graag!

Vorig jaar niet. Toen was het 1 of 2 weken voor de start van het festival al niet meer mogelijk volgens mij.

Op de site van RW staat dat er voor de vrijdag een wachtlijst is maar als je dan via ticketmaster tickets wil kopen kan je er wel gewoon kopen? Zijn er dan nog tickets voor vrijdag of toch niet? :)

donderdag nog steeds niet uitverkocht, verwachten jullie koopjes op ticketswap de dag zelf of dag ervoor?

donderdag nog steeds niet uitverkocht, verwachten jullie koopjes op ticketswap de dag zelf of dag ervoor?

Mogelijk.

Die donderdag gaat waarschijnlijk niet uitverkopen...

Je krijgt een online voucher die je dient uit te printen en in te leveren op het terrein.

Zo, na gisteren veel PP-livestream te hebben gezien is de zin al naar een hoog level gestegen. Zeker Prophets of Rage zijn flink gestegen in aanzien voor mij.

Nou daar is die dan eindelijk. De eerste afzegging voor Rock Werchter. Zoals jullie misschien gemerkt hebben ben ik de laatste tijd minder actief op het forum. Dat komt omdat ik begin mei bekend ben gemaakt voor het bestuur van mijn faculteitsvereniging in Groningen. Daardoor nu super druk met het beleid maken voor volgend jaar en daarnaast moet ik mijn master scriptie ook nog ergens tussendoor schrijven. Ik heb helaas al Pinkpop moeten afzeggen en heb nu ook mijn kaartje voor Rock Werchter verkocht, aangezien dat ook in een tijd valt dat ik net niet kan.

Daarnaast probeer ik de weekendjes waar ik wel tijd wel naar een festival te gaan. Zo ga ik dit weekend naar Holland International Blues Festival, ga ik voor 99% zeker een kaartje kopen voor Down The Rabbit Hole en ben ik in augustus te vinden op Lowlands. Maar Rock Werchter wordt het hem dus niet dit jaar en dat doet pijn. Sicke line-up wat helemaal bij mijn smaak valt. Ik zal af en toe hier nog wel wat posten tot 21 juni en daarna ben ik wel weer wat actiever. Iedereen veel plezier met de voorpret en benader mij daarin niet te veel :P

Nou daar is die dan eindelijk. De eerste afzegging voor Rock Werchter. Zoals jullie misschien gemerkt hebben ben ik de laatste tijd minder actief op het forum. Dat komt omdat ik begin mei bekend ben gemaakt voor het bestuur van mijn faculteitsvereniging in Groningen. Daardoor nu super druk met het beleid maken voor volgend jaar en daarnaast moet ik mijn master scriptie ook nog ergens tussendoor schrijven. Ik heb helaas al Pinkpop moeten afzeggen en heb nu ook mijn kaartje voor Rock Werchter verkocht, aangezien dat ook in een tijd valt dat ik net niet kan.

Daarnaast probeer ik de weekendjes waar ik wel tijd wel naar een festival te gaan. Zo ga ik dit weekend naar Holland International Blues Festival, ga ik voor 99% zeker een kaartje kopen voor Down The Rabbit Hole en ben ik in augustus te vinden op Lowlands. Maar Rock Werchter wordt het hem dus niet dit jaar en dat doet pijn. Sicke line-up wat helemaal bij mijn smaak valt. Ik zal af en toe hier nog wel wat posten tot 21 juni en daarna ben ik wel weer wat actiever. Iedereen veel plezier met de voorpret en benader mij daarin niet te veel
1f61b.svg
succes met je scriptie!
jammer dat je je daardoor niet naar RW kan!!

Users who are viewing this thread