Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.071
Dit weetje doet me verlangen naar 4 heerlijke dagen Werchter. Ook zo'n heerlijke avondjes graag.

Nog 12 dagen.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
886
821
Er zijn special beers (Jupiler 0.0, Leffe Royale Whitbread Golding, Leffe Royal Ella, Scotch CTS, Tripel Karmeliet, Goose IPA, Goose 312, Kriek Belle-Vue, Ginette)

eindelijk ipa en dergelijke op RW
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.122
2.312
Apero betekent aperitief, dus ik zou zeggen iets met een hapje en een drankje.

Edit: gevonden: http://www.rockwerchter.be/nl/food/nieuw-apero
Er staat geen uur op fijn borrelen met vrienden. We houden van gezelligheid. Van lekkere – al dan niet – alcoholische drinks en hapjes om te delen. Welkom bij Apero! Het gezelligste tuinhuis, een paviljoen in het groen.

Er zijn special beers (Jupiler 0.0, Leffe Royale Whitbread Golding, Leffe Royal Ella, Scotch CTS, Tripel Karmeliet, Goose IPA, Goose 312, Kriek Belle-Vue, Ginette). Er zijn wijnen van Los Monteros en cava van Luna de Murviedo. Bacardi serveert Mojito, Martini Bianco/Rosato & Tonic. Er zijn frisse Finley dranken.

Apero bevindt zich naast The Barn en is elke festivaldag open van 12u tot 22u.
Tripel Karmeliet. Ai ai ai.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.063
654
Paddy wrote:
Apero betekent aperitief, dus ik zou zeggen iets met een hapje en een drankje.

Edit: gevonden: http://www.rockwerchter.be/nl/food/nieuw-apero
Er staat geen uur op fijn borrelen met vrienden. We houden van gezelligheid. Van lekkere – al dan niet – alcoholische drinks en hapjes om te delen. Welkom bij Apero! Het gezelligste tuinhuis, een paviljoen in het groen.

Er zijn special beers (Jupiler 0.0, Leffe Royale Whitbread Golding, Leffe Royal Ella, Scotch CTS, Tripel Karmeliet, Goose IPA, Goose 312, Kriek Belle-Vue, Ginette). Er zijn wijnen van Los Monteros en cava van Luna de Murviedo. Bacardi serveert Mojito, Martini Bianco/Rosato & Tonic. Er zijn frisse Finley dranken.

Apero bevindt zich naast The Barn en is elke festivaldag open van 12u tot 22u.


Tripel Karmeliet. Ai ai ai.
Tripel Karmeliet ja!! Toch nog een goed alternatief voor de zaterdagmiddag @mattman! Kacheltje lam worden in de apero... Denk niet dat ik Linkin Park ga halen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.071
Joe wrote:
Paddy wrote:
Apero betekent aperitief, dus ik zou zeggen iets met een hapje en een drankje.

Edit: gevonden: http://www.rockwerchter.be/nl/food/nieuw-apero
Er staat geen uur op fijn borrelen met vrienden. We houden van gezelligheid. Van lekkere – al dan niet – alcoholische drinks en hapjes om te delen. Welkom bij Apero! Het gezelligste tuinhuis, een paviljoen in het groen.

Er zijn special beers (Jupiler 0.0, Leffe Royale Whitbread Golding, Leffe Royal Ella, Scotch CTS, Tripel Karmeliet, Goose IPA, Goose 312, Kriek Belle-Vue, Ginette). Er zijn wijnen van Los Monteros en cava van Luna de Murviedo. Bacardi serveert Mojito, Martini Bianco/Rosato & Tonic. Er zijn frisse Finley dranken.

Apero bevindt zich naast The Barn en is elke festivaldag open van 12u tot 22u.


Tripel Karmeliet. Ai ai ai.


Tripel Karmeliet ja!! Toch nog een goed alternatief voor de zaterdagmiddag @mattman! Kacheltje lam worden in de apero… Denk niet dat ik Linkin Park ga halen.

It's... a date! :)
 

Pemmes

Playlistbediener
26 mrt 2017
22
0
Misschien niet de goede plaats.. maar wij zijn dringend op zoek naar een hive ticket

Mocht iemand er nog een hebben..
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
nog een dikke week! nu nog hopen dat het weer wat meewilt want de verwachtingen zijn niet zo schitterend momenteel...
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.296
4.464
Wel grote verschillen tussen de weerstations. Hopelijk valt het mee. En 's nachts een bui of in de ochtend maakt mij ook niet zoveel uit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.071
Dit heerlijke weer doet me al verlangen naar volgende week. Er gaat niets boven heelijk languit in het gras liggen, wachtend op de volgende act.

Eindelijk.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Het zal mij echt niks uit maken wat voor weer het is eerlijk gezegd. Vorig jaar was het gewoon zo klote omdat het 2 weken lang aan het regenen was ervoor, maar nu zal het zo droog zijn als het maar kan. Lekker in de regen met de Foo Fighters mee schreeuwen geeft volgens mij ook wel een episch beeld.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ja hoor, Foo Fighters op Pukkelpop 2003 is zo'n concert die ik nooit zal vergeten: een uur springen en schreeuwen in de gietende regen, fantastisch was het!
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.491
1.996
Ja hoor, Foo Fighters op Pukkelpop 2013 is zo’n concert die ik nooit zal vergeten: een uur springen en schreeuwen in de gietende regen, fantastisch was het!
Je bedoeld een andere groep? FF was er in 2012 en dat was een bloedhete en droge dag ;) .
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.343
9.071
Het zal mij echt niks uit maken wat voor weer het is eerlijk gezegd. Vorig jaar was het gewoon zo klote omdat het 2 weken lang aan het regenen was ervoor, maar nu zal het zo droog zijn als het maar kan. Lekker in de regen met de Foo Fighters mee schreeuwen geeft volgens mij ook wel een episch beeld.

Who cares dat het ervoor regent. Dat het droog is tijdens het festival is het belangrijkste toch? Vorig jaar was naar mijn gevoel een beetje in het water gevallen door het rotweer.

Zeker dit jaar: hopen op mooi weer, zodat het volk zich wat spreidt.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Rock Torhout wrote:
Ja hoor, Foo Fighters op Pukkelpop 2003 is zo’n concert die ik nooit zal vergeten: een uur springen en schreeuwen in de gietende regen, fantastisch was het!


Je bedoeld een andere groep? FF was er in 2012 en dat was een bloedhete en droge dag
1f609.svg
.
Oeps, mijn excuses! Bedoelde 2003 - aangepast! :)
 

E.B.B.A

Playlistbediener
18 jan 2017
9
0
Iets meer info over The Slope. Het is een constructie van 100m in totaal (bar + schans + vlaggenlijn) en heeft een hellingsgraad van 11,6%. De helling wordt afgewerkt met spiegel platen lang de zijkanten. In het middengedeelte hangen 32 vlaggenlijn en van 50m waaronder je schaduw kan zoeken.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Aike wrote:
Het zal mij echt niks uit maken wat voor weer het is eerlijk gezegd. Vorig jaar was het gewoon zo klote omdat het 2 weken lang aan het regenen was ervoor, maar nu zal het zo droog zijn als het maar kan. Lekker in de regen met de Foo Fighters mee schreeuwen geeft volgens mij ook wel een episch beeld.


Who cares dat het ervoor regent. Dat het droog is tijdens het festival is het belangrijkste toch? Vorig jaar was naar mijn gevoel een beetje in het water gevallen door het rotweer.

Zeker dit jaar: hopen op mooi weer, zodat het volk zich wat spreidt.

Naja, vorig jaar vond ik het weer tijdens het festival wel prima eigenlijk, maar lag het er toch zo bij omdat het 2 weken lang van te voren aan het regenen was? Want een beetje modder is niet erg, maar het was toch wel enigszins veel vorig jaar en dat komt, lijkt me, niet door een beetje regen dat op het festival valt.

Helemaal droog is natuurlijk het fijnste haha.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Vorig jaar viel het tijdens het festival nog wel mee met de regen maar vanwege al die regen voorafgaand kon je nergens fatsoenlijk op de grond zitten en zat alles op de camping ook onder de modder. Dat was wel jammer.

Regen tijdens een band kan wel een mooie ervaring zijn, nadeel bij bijvoorbeeld een Arcade Fire is dat je vervolgens dan kletsnat bij KoL ofzo staat (als je ze wilt zien). Beter is dat dan bij de laatste act van de dag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken