Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

OMG

Campingartiest
22 apr 2015
50
0
https://m.hln.be/showbizz/muziek/festivals/rock-werchter/dit-zijn-de-nieuwe-luxe-urinoirs-voor-rock-werchter-en-tomorrowland~af5f9e7b/

Nieuwe toiletten op Werchter ?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.301
4.467
Aike wrote:
Het valt me ook wel op dat de weersverwachtingen steeds wat opschuiven (waar ik nu kijken).

Eerst zou het maandag t/m zondag komende week regenen met een regenkans tijdens werchter van +- 80%.

Nu gaat het vanaf dinsdag/woensdag regenen met een kans van 60& +-. Eindstand zullen het hopelijk een paar Buien zijn en dat is prima




Als het zo blijft… ?

https://www.weerplaza.nl/wereldweer/europa/belgie/werchter/20090/
Doe mij deze maar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.102
Ja, da's al een tikkeltje beter. Ookal zou het dan ook elke dag regenen.

Weeronline is sowieso de 'drama queen' onder de weerstations. (En ik de drama king van FL). Zal er binnen enkele dagen ook ongetwijfeld weer anders uitzien, dus het kan nog ok uitdraaien.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.066
662
Maar ik niet (voor het eerst sinds jaren). Maar hoe werkt dat dan? Ik neem aan dat niet iedereen hiervan weet. Delen ze dan plastic zakjes uit?

Was weertechnisch trouwens een goede keuze om in 2016 RW eens te verruilen voor NOS Alive... ?
 

Bert

Support act
14 nov 2014
888
823
Paddy wrote:
visdave34 wrote:
Yannick wrote:
https://www.demorgen.be/muziek/extra-veiligheidsmaatregelen-op-tw-classic-rock-werchter-en-werchter-boutique-beb961df/

Ook belangrijk, denk ik..


GSM’s in een plastic zakje?! :s


Was vorig jaar ook al.


Maar ik niet (voor het eerst sinds jaren). Maar hoe werkt dat dan? Ik neem aan dat niet iedereen hiervan weet. Delen ze dan plastic zakjes uit?

Was weertechnisch trouwens een goede keuze om in 2016 RW eens te verruilen voor NOS Alive…
1f60a.svg

je kreeg inderdaad een plastic zak bij de poortjes
 

Max

Playlistbediener
8 feb 2017
10
3
Ja, da’s al een tikkeltje beter. Ookal zou het dan ook elke dag regenen.

Weeronline is sowieso de ‘drama queen’ onder de weerstations. (En ik de drama king van FL). Zal er binnen enkele dagen ook ongetwijfeld weer anders uitzien, dus het kan nog ok uitdraaien.

Ik ben er toch niet gerust op. Alles wijst tot nu toe op een regenachtige week. Het wordt niet beter, maar zelfs slechter.

Ik zeg al weken dat het waarschijnlijk rotweer zal zijn als ik die ene week vrij heb. Laatste weken alleen maar zitten afzien op het kantoor van die hitte. :cry: :-?
 

Pemmes

Playlistbediener
26 mrt 2017
22
0
Ze geven dan wel regen af.. maar steeds kleine hoeveelheden.. Ik laat mijn regen laarzen iig gewoon thuis.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.030
300
Je moet maar ene geloven en dat is den duits :)
Het ding is dat het elke dag serieus schommelt wat wijst op grote onzekerheid
Gisteren lag het zwaartepunt van de regen op Donderdag/vrijdag -> nu verschoven naar Zaterdag/zondag

Nu geven ze de regen overdag en snacht droog -> kleine versnellin gof vertraging en het is andersom.

het enige waar we zeker over kunnen zijn, is de temperatuur (+/-20graden)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.301
4.467
En 20 - 23 graden is een prima temperatuur. Anders is het in die tenten gruwelijk warm en tijdens PoR, SOAD en Dropkick Murphys krijg ik het toch wel warm.
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
Ze geven dan wel regen af.. maar steeds kleine hoeveelheden.. Ik laat mijn regen laarzen iig gewoon thuis.

Dit dus, het zijn maar kleine hoeveelheden. Als het nu in 1 bui valt heb je de rest van de dag toch nog mooi weer :)
 

Bert

Support act
14 nov 2014
888
823
verschillende sites geven verschillende waarden: hoop overigens dat weeronline.nl geen gelijk heeft.
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
180
107
weer.nl, wetter.de, kmi.be zijn beter betrouwbaar en laten een wat vriendelijker weerbeeld zien gelukkig.

Quote KMI.be:
Vooruitzichten voor vrijdag 30 juni tot donderdag 06 juli
Tijdens de laatste week van juni en begin juli wordt ons weer bepaald door vrij zachte oceaanlucht met wolkenvelden en soms neerslag. Maxima rond 20 graden in het centrum van het land.

Poncho zal geen overbodige luxe zijn (of hebben de ervaren rotten een andere tip?) maar het zal (hopelijk) wel meevallen met de neerslag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.102
weer.nl, wetter.de, kmi.be laten een wat vriendelijker weerbeeld zien gelukkig.

Quote KMI.be:
Vooruitzichten voor vrijdag 30 juni tot donderdag 06 juli
Tijdens de laatste week van juni en begin juli wordt ons weer bepaald door vrij zachte oceaanlucht met wolkenvelden en soms neerslag. Maxima rond 20 graden in het centrum van het land.

Poncho zal geen overbodige luxe zijn (of hebben de ervaren rotten een andere tip?) maar het zal (hopelijk) wel meevallen met de neerslag.

NOOO. Geen poncho please. Een truitje voor 's avonds ok.

Ik durf trouwens niet meer te kijken, na die triestige voorspellingen van gisteren (enkel vrijdag ietwat droog). Dus ik ga het zo proberen zo te houden tot maandag, hopelijk wordt het in de tussentijd beter.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Poncho zal geen overbodige luxe zijn (of hebben de ervaren rotten een andere tip?) maar het zal (hopelijk) wel meevallen met de neerslag.

Ik hoop dat jullie lekker weer krijgen maar mocht het toch shit zijn dan verwijs ik je naar deze site en deze poncho. Omdat ik ook van de concerten en festivals ben heb ik er zelf ook 1 gehaald.

https://www.bever.nl/p/bever-wandelponcho-OBAAA62001.html?colour=2219

Ikzelf ben 178, de xl komt tot mijn enkels, zit erg fijn en ruim. Ademt goed. Je hoeft dan in ieder geval geen festvalmeukponcho's aan te schaffen.

En nee, ik heb geen aandelen in Bever. Zie het als service van een meedenkend forumlid. :)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik ga gewoon lekker voor de festivalponcho's, neem er altijd flink wat mee en gebruik ze ook om op te zitten als de grond nat is. Ze passen precies in m'n zak aangezien ik geen zin hem om een tas mee te slepen. Ideaal :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.102
Ik ga vooralsnog voor een zonnig weekend. Mijn kaars brandt. Fuck regen.

 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
618
466
Ik was ff een show van linkin park van afgelopen weekend (In Italië) aan het checken...
Nu ben ik ook wel een beetje fan, maar ook objectief gezien, ziet de show er gewoon tof uit.
Zelfs de zang is oke, wat nog al wel is een puntje is bij Linkin Park, omdat de zanger z'n stem kwijt was van het geschreeuw (ofzo iets).
Ik wil niet zeggen dat ik er meer naar uitkijk dan de Foo Fighters of Radiohead, maar dit wordt toch zeker ook 1 van mijn hoogtepuntjes volgende week :)
[video]https://youtu.be/fqGwVYggN34[/video]
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.463
11.441
Ik was ff een show van linkin park van afgelopen weekend (In Italië) aan het checken…
Nu ben ik ook wel een beetje fan, maar ook objectief gezien, ziet de show er gewoon tof uit.
Zelfs de zang is oke, wat nog al wel is een puntje is bij Linkin Park, omdat de zanger z’n stem kwijt was van het geschreeuw (ofzo iets).
Ik wil niet zeggen dat ik er meer naar uitkijk dan de Foo Fighters of Radiohead, maar dit wordt toch zeker ook 1 van mijn hoogtepuntjes volgende week
1f642.svg

<iframe src="https://www.youtube.com/embed/fqGwVYggN34" style="margin:1.0em auto;" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid73985"></iframe>

Hier begin ik het mee eens te worden! Was teleurgesteld afgehaakt na de nieuwe cd maar laatst toch weer een playlist gemaakt met hun huidige live set. Zitten nog meer dan genoeg goede nummers tussen om er een prima concert van te maken, heb er zin in!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken