Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.383
9.131
Krijg er steeds meer zin in nu.

Hopelijk zit het weer wat mee, da's echt wel belangrijk. Is er nog een goede kans dat we relatief mooi weer krijgen? Een enkel buitje per dag kan ik nog wel aan. Zolang er maar meer zonnige momenten zijn.
 

RM

Playlistbediener
1 dec 2015
46
0
[/IMG]

2ecm7aa.jpg
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.383
9.131
Mooi dat ze het al open gezet hebben voor TWC. Vond ik wel een minpuntje vorig jaar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.383
9.131
https://3voor12.vpro.nl/update~a079f94b-ac9c-4e81-8306-0d8e1d32943e~dtrh17--bazart-blijkt-bl-f-2-0~.html

Haha, auwch.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
618
466
Gister Radiohead op de livestream van glastonbury.
Nu Foo Fighters!
En wat zijn ze beide toch belachelijk goed!!

O wat begint het te jeuken, nog een klein weekje!!
En wat is Glastonbury toch een sick festival

P.S en ik wil niet al te zonnig doen, maar er is al een paar milimeter regen minder voorspelt voor volgend weekend
:wink:
 

Anton.m309

Nieuw lid
25 jun 2017
1
0
Hallo

Ik ga naar RW 2017 en ik ga op de camping the hive liggen. Om ons bier te koelen willen we een frigo meenemen op een steekwagentje.
De frigo gebruik ik dus gewoon als frigobox, ik heb dus geen stroom nodig.

Zou ik hiermee op de camping geraken?

Alvast bedankt
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.302
4.468
Gewoon als koelbox (met ijs of koelelementen) dan kom je er wel mee binnen. Als je de frigo op gas wil laten werken, dan kan het lastiger worden (gasflesjes zijn verboden).
Steekwagentjes schijnen tegenwoordig dan ook weer verboden te zijn, dus misschien krijg je daar meer last mee.
 

Zwennes

Playlistbediener
11 dec 2013
36
0
Gewoon als koelbox (met ijs of koelelementen) dan kom je er wel mee binnen. Als je de frigo op gas wil laten werken, dan kan het lastiger worden (gasflesjes zijn verboden).
Steekwagentjes schijnen tegenwoordig dan ook weer verboden te zijn, dus misschien krijg je daar meer last mee.

Geen steekwagens? Enig idee waarom niet? Het staat inderdaad op de site. Zou een bolderkar dan nog wel kunnen? Geen zin om aan de poort geweigerd te worden met een volle bolderkar.....
 

Werchterman

Playlistbediener
3 okt 2016
7
0
Nog 3 dagen!!! Qua weer gaat het niet fantastisch worden, echter ziet het er elke dag beter uit. Van alleen maar regen naar af en toe een bui. Zo erg als vorig jaar gaat het zeker niet worden.......gelukkig. Ontzettend veel zin in!!

Overigens een verrassend artikel uit het nieuwsblad. Vorig jaar bijna niet doorgegaan....... http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170623_02938141
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.032
300
Nog 3 dagen!!! Qua weer gaat het niet fantastisch worden, echter ziet het er elke dag beter uit. Van alleen maar regen naar af en toe een bui. Zo erg als vorig jaar gaat het zeker niet worden…….gelukkig. Ontzettend veel zin in!!

Overigens een verrassend artikel uit het nieuwsblad. Vorig jaar bijna niet doorgegaan……. http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170623_02938141

Festival aflassen was puur drukkingsmiddel om de verzekeringsmaatschappij mee te laten opdraaien voor de kosten. Ze zullen vorig jaar gene financieel slecht jaar gehad hebben, geloof mij ;-)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.072
664
Weersvoorspellingen lijken inderdaad steeds minder slecht te worden, laten we hopen dat dat aanhoudt! Heb er super veel zin in!

Ook bijzonder voor RW-begrippen (maar nog even afkloppen): tot nu toe slechts 1 afzegger.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, het weer is er inderdaad een stuk rooskleuriger uit gaan zien. Sterker nog, ziet er nu echt gewoon heel goed uit, namelijk niet zo heet en niet al te veel regen. Voor mij perfect festivalweer (al hoeft regen niet hoor).
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
vanmorgen op de radio zeiden ze nochtans dat t er niet zo goed uitziet met vooral op zaterdag erg veel regen. donderdag regen die overgaat in buien...
mss nog even afwachten hoe het evolueert, en slecht weer, tja dan maar een poncho en een fris pintje toch? :)
 

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
186
118
http://www.weer.nl/verwachting/belgi%C3%AB/werchter/1816654/

Er kan nog veel veranderen maar dit ziet er niet zo slecht uit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken