Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

The Killers nu ook bevestigd voor Bravalla in het Werchter weekend. Ik zou zweren dat ze een pagina op de site hadden met de speeldagen, maar kan het op de mobiele versie vooralsnog niet vinden. Iemand achter een desk- of laptop?

Sowieso geen goed nieuws voor Werchter, lijkt me, als ze al twee van de vier RW dagen in Scandinavië zitten.

Edit: ik zie nu dat Bravalla al op woensdag begint, dus daar zouden ze ook nog kunnen staan.

System of A Down zou volgens hun website de 28ste daar staan, dus lijkt me dat The Killers dus sowieso geen sub worden van Radiohead. Voor Foo Fighters is wel nog steeds mogelijk.

Ps. Biffy Clyro nog eens een kans gegeven en naar jullie nummers geluisterd, maar dit is qua muziek en tekst dus hetzelfde niveau als Kensington naar mijn mening. Ik zie dan nog liever Kensington komen naar Werchter want die zullen goedkoper zijn en zo is er meer budget voor betere acts.

Kan het niet zijn dat de artiesten al per dag staan ??
28/6 Alesso – Linkin Park
29/6 Martin Garrix – SOAD
30/6 The Chainsmokers – The Killers
1/7 /nog open/

Terug zelfde principe -> alfabetisch :p maar als festival bij je aankondiging eerst The Chainsmokers en dan The Killers plaatsen op Fb, dan is er toch wel iets mis.

Ja, Biffy Clyro is redelijk verschrikkelijk. Dit forum is ook de enige (niet-UK) plek waar mensen zo'n aandacht geven aan dat groepje.

Als ze de 28e niet kunnen, de 29e in Finland spelen dan spelen ze ofwel 30 ofwel de 1e in Zweden wat zou betekenen dat enkel nog zondag als sub voor de Foo's zou kunnen..

28 juni Bravalla Zweden
29 juni Provinssi Finland

2 juli Werchter

Toch perfect mogelijk? Zelfs als ze 30 juni op Bravalla staan, is het nog mogelijk. Als ze daar 1 juli staan, wordt het al wat nipt.

Edit: @shotgvn waarom zouden ze de 28ste niet kunnen?

Abel wrote:
visdave34 wrote:
The Killers nu ook bevestigd voor Bravalla in het Werchter weekend. Ik zou zweren dat ze een pagina op de site hadden met de speeldagen, maar kan het op de mobiele versie vooralsnog niet vinden. Iemand achter een desk- of laptop?

Op desktop vind ik ook niets.

Ze zitten de 29ste in Finland dus zowel daarvoor als daarna naar Zweden is een optie natuurlijk. Als ze erna naar Zweden doortrekken is een subliner voor Radiohead alvast uitgesloten.

Dave en Abel, bedoelen jullie deze: http://thekillersnews.com/thekillers2017tour

Nee, de site van Bravalla bedoel ik. Via die site ben ik er ook achter gekomen dat PoR daar op zaterdag staat. Maar volgens mij hebben ze dat overzicht eraf gehaald.

Ja, Biffy Clyro is redelijk verschrikkelijk. Dit forum is ook de enige (niet-UK) plek waar mensen zo’n aandacht geven aan dat groepje.
Dat je ze verschrikkelijk vindt, dat kan natuurlijk. Begrijp ik zelfs ook nog. Maar met je tweede opmerking doe je ze wel tekort vind ik. Ze zijn dan in een hoop landen een stuk groter dan jij denkt.

Thijs wrote:
Edit: @shotgvn waarom zouden ze de 28ste niet kunnen?

Omdat SOAD de 28e speelt op dat festival.. Nouja volgens hun site toch
Sommige bands plaatsen de eerste dag van het festival op hun site. Zoals KOL de eerste pinkpop dag op hun site had en ze aangekondigd zijn voor de laatste.

Edit. Maar tourtechnisch kan voor soad bijna niet anders

Volgens de Twitter van Bravalla spelen The Killers op zaterdag 1 juli. Dus 30ste op Werchter lijkt me min of meer uitgesloten...

https://twitter.com/bravalla/status/823879178890203136

Als Google Translate het juist heeft tenminste.

Het overzicht op de site van Bravalla is inderdaad weg. SOAD heeft al optredens staan op 30 juni (Main Square), 1 juli (Werchter) en 2 juli (Duitsland), dus die kunnen in Zweden enkel nog op 28 juni staan.

Er is nog een waterkansje dat The Killers voor Foo Fighters staan, maar ik vrees dat we wel zullen moeten aanvaarden dat James Blake voor Radiohead speelt. :cry:

Het overzicht op de site van Bravalla is inderdaad weg. SOAD heeft al optredens staan op 30 juni (Main Square), 1 juli (Werchter) en 2 juli (Duitsland), dus die kunnen in Zweden enkel nog op 28 juni staan.

Er is nog een waterkansje dat The Killers voor Foo Fighters staan, maar ik vrees dat we wel zullen moeten aanvaarden dat James Blake voor Radiohead speelt.
1f625.svg

zal blijken dat het james bleek

pretparkfan wrote:

Er is nog een waterkansje dat The Killers voor Foo Fighters staan, maar ik vrees dat we wel zullen moeten aanvaarden dat James Blake voor Radiohead speelt.
1f625.svg

zal blijken dat het james bleek

*badum tssss* ;)

Ik denk trouwens ook niet echt dat het logisch is dat The Weeknd 1 juli in Finland gaat optreden, de 2e hier en dan de 4e in Noorwegen.. Dus lijkt me The Killers voor de Foo's vrij aannemelijk, nu juist die sub voor RH nog.. Kasabian als nieuwe naam in het circuit?

Als je kijkt welke bands er op welke dag staan, past kasabian beter voor radiohead en the killers beter voor de foo's.
Zou iig heeeeel iedeaal zijn ls dat zo zou zijn.

Ik denk trouwens ook niet echt dat het logisch is dat The Weeknd 1 juli in Finland gaat optreden, de 2e hier en dan de 4e in Noorwegen.. Dus lijkt me The Killers voor de Foo’s vrij aannemelijk, nu juist die sub voor RH nog.. Kasabian als nieuwe naam in het circuit?

Of gewoon The Weeknd en The Killers beiden niet op Rock Werchter? Lijkt mij veel logischer eigenlijk.

Yannick wrote:
Ik denk trouwens ook niet echt dat het logisch is dat The Weeknd 1 juli in Finland gaat optreden, de 2e hier en dan de 4e in Noorwegen.. Dus lijkt me The Killers voor de Foo’s vrij aannemelijk, nu juist die sub voor RH nog.. Kasabian als nieuwe naam in het circuit?

Of gewoon The Weeknd en The Killers beiden niet op Rock Werchter? Lijkt mij veel logischer eigenlijk.

Meneer brengt het goede nieuws weer.

Verwachten jullie morgen meer duidelijkheid/nieuwe namen? Ik zou héél graag The Killers zien nu ze nog eens in Europa zijn dus moet dan wel binnenkort eens beginnen zien naar tickets voor Bilbao of ergens anders als ze niet naar Werchter komen.

Van die nieuwe namen van Bravalla mag van mij LP ook wel door komen! Wat een rasartieste is zij en waarschijnlijk niet echt duur, dus die wil ik graag in de middag in Club C zien!
Wat betreft The Killers, persoonlijk hoef ik ze niet per se te zien, doe mij dan maar The Weeknd voor de Foo's! En ookal vond ik James Blake afgelopen jaar erg tof live, ik hoop toch niet dat hij de sub is voor RH zeg...

Ik wil The Killers heel graag zien maar ik vrees dat ze niet meer komen. Anders had Werchter ze toch al lang bevestigd?

Users who are viewing this thread