Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

[video]https://www.youtube.com/watch?v=xQ4nqnVOfMo[/video]

Iemand die hier nog Bowie feels bij krijgt?

mattman wrote:
superginger wrote:
Zou biffy trouwens op rw niet als sub langs kunnen komen? Staan in uk vaak als headliner gepland en hier zijn ze ook niet klein te noemen vgm.

Sub van wat? De main? Daar zijn ze veel en veel te klein voor. Eerder als 2de act in de middag op de main of hoogstens rond een uur of 5-6 in de KlubC. Die mannen kunnen hier nog geen AB uitverkopen.

Verkopen die in België zo slecht?
Dat is toch wel een van de onderschatte bands van het moment dan zeg, phoe…

Verdienen echt een hoge spot als ze ergens staan.
Ja, verkopen echt slecht in Belgie

2 x op RW, 2 x weinig volk
(ene keer was wel samen met voetbal dus ergens wel te begrijpen)
Krijgen AB (2000man), zoals hierboven al gemeld, dus niet uitverkocht....

Dat Biffy zó weinig bijval heeft, verbaast mij ook wel hoor. Een zaal van 2000 mensen niet uit weten te verkopen?! Best bizar.

Neemt niet weg dat het internationaal wel een flinke naam is en volgens mij heeft RW zo'n naam dan wel erg graag op z'n affiche staan, zeker als ze die ook nog eens een relatief lage positie kunnen geven.

Zelfs 16:00 op de main is vrijgevig voor hen.
2e naam op donderdag, dat denk ik ervan.. Ja inderdaad Dave, RW heeft daar soms wel eens een voordeel en met andere bands een nadeel

Leuke band wel 2x prima optreden op Werchter gedaan. Vorig jaar op Pukkelpop konden ze mij niet echt bekoren en de rest van de 1/4e gevulde weide ook niet echt volgens mij. Maar laat maar komen hoor.

Biffy Clyro mag van mij echt wegblijven, komen echt over als een slechte rip-off van Foo Fighters. Was op Werchter de vorige keer ook barslecht. Zie hier veel mensen lovend over hen, kan misschien iemand me dan eens een nummer aanraden, want hetgene dat ik van hen al heb gehoord plaats ik echt op het niveau van Kensington.

Biffy Clyro mag van mij echt wegblijven, komen echt over als een slechte rip-off van Foo Fighters. Was op Werchter de vorige keer ook barslecht. Zie hier veel mensen lovend over hen, kan misschien iemand me dan eens een nummer aanraden, want hetgene dat ik van hen al heb gehoord plaats ik echt op het niveau van Kensington.

Luister gewoon naar de albums "Puzzle" & "Only Revolutions".

Ik besef plots dat ik nog nooit een nummer van hen echt actief beluisterd heb.

The Killers nu ook bevestigd voor Bravalla in het Werchter weekend. Ik zou zweren dat ze een pagina op de site hadden met de speeldagen, maar kan het op de mobiele versie vooralsnog niet vinden. Iemand achter een desk- of laptop?

Sowieso geen goed nieuws voor Werchter, lijkt me, als ze al twee van de vier RW dagen in Scandinavië zitten.

Edit: ik zie nu dat Bravalla al op woensdag begint, dus daar zouden ze ook nog kunnen staan.

Vind Bubbles persoonlijk hun beste nummer.

klopt, samen met "Booooom, Blast & Ruin" maar de beste schijf blijft toch "Living Is A Problem Because Everything Dies"

Vind het wel heeeeeel flauw dat je uw band als 3koppig wilt laten overkopen terwijl er live altijd ne 2de gitarist "verstopt" is...

The Killers nu ook bevestigd voor Bravalla in het Werchter weekend. Ik zou zweren dat ze een pagina op de site hadden met de speeldagen, maar kan het op de mobiele versie vooralsnog niet vinden. Iemand achter een desk- of laptop?

Op desktop vind ik ook niets.

Ze zitten de 29ste in Finland dus zowel daarvoor als daarna naar Zweden is een optie natuurlijk. Als ze erna naar Zweden doortrekken is een subliner voor Radiohead alvast uitgesloten.

Kings of Leon werd op een dinsdag aangekondigd. Maar dat was volgens mij meer doordat die sukkels zelf de boel hadden gelekt.

Kan het niet zijn dat de artiesten al per dag staan ??
28/6 Alesso - Linkin Park
29/6 Martin Garrix - SOAD
30/6 The Chainsmokers - The Killers
1/7 /nog open/

edit: klopt niet, SOAD zou volgens hun eigen site de 28e daar staan..

visdave34 wrote:

Op desktop vind ik ook niets.

Ze zitten de 29ste in Finland dus zowel daarvoor als daarna naar Zweden is een optie natuurlijk. Als ze erna naar Zweden doortrekken is een subliner voor Radiohead alvast uitgesloten.

Dave en Abel, bedoelen jullie deze: http://thekillersnews.com/thekillers2017tour

Users who are viewing this thread