Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iemand die ook hoopt op Margo Price voor een uurtje Nashville aan de Demer (perfect voor The Barn zou je denken)? Staat op Roskilde en is het echte doorleefde spul in plaats van Lumineers, Mumford & Sons enz.
Abel wrote:
Mogwai hun mysterieuze countdown was trouwens gewoon voor een concert in hun thuisstad Glasgow. Beetje teleurstellend.
Ja dat valt inderdaad een beetje tegen. Had ook wel een tour of album announcement verwacht.
PwoperFish wrote:
Abel wrote:
Mogwai hun mysterieuze countdown was trouwens gewoon voor een concert in hun thuisstad Glasgow. Beetje teleurstellend.
Ja dat valt inderdaad een beetje tegen. Had ook wel een tour of album announcement verwacht.
Ik verwacht niks voor RW vandaag, zou alleen maar ten koste van de publiciteit van Arras gaan.
Ik schat de kans op The Killers voor RW trouwens ook laag in. Ten eerste omdat ik niet denk dat ze voor een sub-headliner plek gaan en ik zie RW geen bakken met geld meer uitgeven aan een sub-headliner voor FF.
The Killers zijn hier nooit groter geweest dan sub en dat ze op andere festivals headliners zijn ligt aan die festivals.. De populariteit van de band is denk ik totaal niet gestegen sinds hun laatste passage. Sorry maar als je Alt-J mogelijks in de Barn kunt zetten dan kan The Killers ook subben
Ook hebben we allemaal Lorde een beetje overschat denk ik. Kijk naar haar plaats op de line up van St Gallen, nouja of dat veel zegt weet ik niet maar toch idk
DIE ANTWOORD – JAIN – LA FEMME – BIFFY CLYRO – SAVAGES
VITALIC ODC LIVE – KALEO – MACHINE GUN KELLY – KUNGS
SEASICK STEVE – MARK LANEGAN BAND – ABOVE & BEYOND
DIRTYPHONICS – XAVIER RUDD – FRANK CARTER & THE RATTLESNAKES
DON BROCO – THE INSPECTOR CLUZO – HIGHLY SUSPECT