DE Rock am Ring / Rock im Park 2018 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
En toch is het jammer dat het Mendig het ook niet geworden is. Was ook een erg mooie en relaxte locatie.
1433678207_1433596112_Publikum_053.jpg.25682216.jpg


Ondanks er nog best wat verbeteringspunten waren op de camping, maar goed dan besef je pas hoe verwend we hier zijn. Maar op het festival terrein zelf was het prachtig. Alleen jammer dat het toen in 2016 echt helemaal verneukt was door het weer.
1-format1012.jpg


irgendwann-machte-es-keinen-spass-mehr-rock-am-ring-versinkt-im-schlamm-und-muss-vor-wetterrisiko-kapitulieren-.jpg


RAR 2016... Never Forget. Nog nooit zo bang geweest voor het weer.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Yo, wij zijn een slaapplek aan het plannen alleen vroegen ons af hoe de campings van RAR zijn, beetje oke of niet? De green camps zijn al uitverkocht maar we hebben bij voorkeur een wat rustige camping, iemand tips?
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.508
3.001
Die eerste twee dagen zijn wel echt heel erg goed, voornamelijk het tweede podium.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
De overlappingen vallen me wel op, dat was in Mendig stukken minder tussen de Volcano en Crater stage.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
De verwachtingen van het weer zijn in de aanloopt niet heel goed te noemen.
Ook de verwachting in het weekend nog niet optimaal.
Ik voor de de Rock am Ring gangers dat het bijtrekt, anders gaat het weer modderstampen worden...

2018_05_25_112142.jpg
 

wilbert koopman

Playlistbediener
9 mrt 2017
27
0
De verwachtingen van het weer zijn in de aanloopt niet heel goed te noemen.
Ook de verwachting in het weekend nog niet optimaal.
Ik voor de de Rock am Ring gangers dat het bijtrekt, anders gaat het weer modderstampen worden…

2018_05_25_112142.jpg


Het ziet er gelukkig al een stuk beter uit!
 

HEYHOLETSGO1617899894

Playlistbediener
17 okt 2017
14
0
JETZT GEHT'S (bijna) LOS!
Vrijdag: dagje parkeren voor de Craterstage
Zondag: skip craterstage, redelijk overzichtelijk heen en weer tussen Volcano en Alterna
Ik kom maar niet uit die zaterdag!!! van de 26 act wil ik er het liefst 18 zien! KEUZES...
Dan maar de waan van Der Ring!

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
JETZT GEHT’S (bijna) LOS!
wanneer ga je de camping op?

ben wel benieuwd hoe het terrein er bij ligt, met name door regenval...

Heel veel plezier in ieder geval!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Festival 2018 nog niet ten einde, nu al nieuws voor RaR/RiP 2019
Das gibt‘s 2019 nur zweimal und absolut exklusiv bei Rock am Ring und Rock im Park.
Die ersten und garantiert einzigen Auftritte der Ärzte in Deutschland in 2019 nach sechsjähriger Live-Pause.

Die Rückkehr der „besten Band der Welt“ aus Berlin an den Nürburgring und auf das Zeppelinfeld, wo sie zuletzt 2007 triumphierten, ist die Nachricht, die alle Fans elektrisiert. Die Ärzte als absolute Headliner am Ring und im Park geben den Startschuss für den Beginn des Vorverkaufs für die Zwillingsfestivals im kommenden Jahr.

Bereits ab Dienstag, 5. Juni 2018, 12:00 Uhr, steht euch ein limitiertes Frühbucher-Kontingent zur Verfügung, um „The Return of Die Ärzte“ live vom 7. bis 9. Juni 2019 am Ring und im Park zu erleben.

Wie bereits in diesem Jahr, könnt ihr Festivalticket sowie Camping- & Parkingticket getrennt und unabhängig voneinander erwerben. Bei Rock im Park bleibt es bei einem Kombiticket, das alles einschließt.

Für beide Festivals gibt es limitierte Frühbucher-Kontingente. Das Frühbucher-Weekend Festival Ticket bei Rock am Ring kostet 149,00 Euro inkl. VVK-Gebühr. Der Festpreis für eine Camping- und Parkingkarte (General Camping) beträgt am Ring 50,00 Euro inkl. VVK-Gebühr.

Bei Rock im Park beträgt der Frühbucherpreis für das Kombiticket 199,00 Euro inkl. Camping, Parking und VVK-Gebühr.

Am Nürburgring ist weiterhin eine Frühanreise ohne Zusatzgebühr bereits ab Mittwoch, 5. Juni 2019 möglich. Weiterhin gibt es Spezialangebote, wie z.B. das Rock`n´Roll Camping, sowie Caravan Camping. Karten für diese Kategorien müssen gesondert erworben werden. Zum Angebot gehört auch das Green Camping Ticket. Das ganz besondere Erlebnis bietet das Rock am Ring Experience Camp mit den verschiedenen Optionen sowie das VIP Weekend Package.

In Nürnberg gibt es zusätzlich folgende Möglichkeiten: Weekend Festival Ticket - Green Camping, Zeppelin Stage Camping, Caravan Camping, Coleman Backstage Camp, Seaside Backstage Camp, VIP Upgrade Weekend Tickets, VIP Upgrade Day Tickets für Freitag, Samstag und Sonntag

Tickets und die beliebten Hardtickets für die Zwillingsfestivals sind ab 5. Juni 2018, 12:00 Uhr erhältlich.

#rar2019
#rip2019
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Gisteren helaas Muse gemist(ga ik zeker nog wel terugchecken mocht het op YT komen), maar zonet wel Foo Fighters gecheckt(wat nu al klaar is dus). Maak me zorgen om Dave zou ik bijna denken, want dit kan niet goed zijn voor je stem. Vanaf het begin is z'n stem weg ongeveer al, Taylor doet de helft van de vocals, nummers worden wat uitgerekt met instrumentale stukken, maar vooral probeert Dave koste wat kost er nog boven uit te schreeuwen. Ze moeten wel eerder stoppen(20/25 minuten), maar eigenlijk hadden ze na een half uur ter bescherming al moeten stoppen besef ik me. Het was zeker niet best, maar heb wel ultiem respect voor ze dat ze dit gewoon nog ff doen en uiteindelijk vind ik het gek genoeg wel nog een goede show. Hopelijk heeft ie z'n stem terug volgende week in het sportpaleis(en voor andere ook op Pinkpop natuurlijk), want dit was zeer jammer.

Zo nog ff Gorillaz ook checken
 

HEYHOLETSGO1617899894

Playlistbediener
17 okt 2017
14
0
Mijn eindconclusie: topfestival, zonder opsmuk, thema's en andere tierlantijntjes: gewoon muziek! Hoogtepunten Ego Kill Talent, Baroness, Caliban!!! Heb me geen moment hoeven te vervelen, en dat dagelijks van de openingsact tot sluit!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken