Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind het niet zo bijzonder, vooral nogal tegenvallende headliners (op Blink-182 na maar vind ik niet groot genoeg (meer) om te headlinen) maar dat is natuurlijk mijn mening.
Dit affiche is grofweg ook te vinden op BKS(qua programmeer-stijl en soortgelijke bands). Misschien wat minder dance, en de grote namen zijn wat kleiner(maar meer naar mijn smaak op BKS). Geweldige affiche, dat zeker, maar dit vind je ook hier in Nederland, op een uniek festival. Het zou me iig neit naar Engeland halen
de grote namen vallen inderdaad tegen, maar over het geheel is het wel een goede lineup. kan misschien ook zo zijn omdat er veel Alt. bands tussen zitten die niet echt in de benelux te zien zijn. ik noem een Young Guns.
Sleeping With Sirens, Blink en The Hives op 1 festival naast Chvrches, Arctic Monkeys en Bombay Bicycle Club vind ik best bijzonder ja. Dat ga je op Werchter, BKS of Pinkpop niet snel zien.
Dat de headliners niet zo groot zijn, mwah, mij zou je toch niet horen klagen met AM, Qotsa en Blink.
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
Dit affiche is grofweg ook te vinden op BKS(qua programmeer-stijl en soortgelijke bands).
Wat vind je hier BKS-achtig aan dan? Ik vind het eerder allemaal Pukkelpop/Lowlands namen.
Ik vindt de onderste helft op enkele namen na(vooral de dance-stage natuurlijk) bijna allemaal geschikt voor BKS, en ook de tweede stage past grotendeels goed op BKS. Zelfs delen van de eerste stage(eerste 2 dagen) had ik wel op BKS gezien(blood red shoes, dry the river, foster the people). Pukkelpop lijkt me toch heel wat anders, vooral dit jaar met alle dance en meer de balans op andere genres dan rock/indie/ppr. Kruising tussen BKS en Lowlands vindt ik een redelijk goede omschrijving. Verder zou ik met de headliners inderdaad ook wel tevreden zijn, maar het gehele affiche is niks speciaals. Het komt zo uit dat deze bands zo bij elkaar staan, maar dat zou op elk festival zo kunnen zijn.
Ik ga hierheen met onze paramore fanbase 11 man sterk gaan samen vaker naar buitenlandse concerten voor Paramore maar nu dus omdat dit hun enige Europese Festival is deze zomer hierheen! Superveel zin in!
Ooit in frankrijk elkaar ontmoet bij een concert [nadat we elkaar vaag kenden van twitter en de fanhyves destijds], afgesproken met 3 te gaan toen meer tegengekomen, daarna Pinkpop, HMH, Dusseldorf gedaan en nu dus naar Engeland voor ze !
Morgen de eerste namen/naam voor 2015. Ik ben benieuwd, zeker met het oog op Pukkelpop en Sziget. En ook wel voor Reading/Leeds zelf, maar iemand mee krijgen wordt een pittige klus
Morgen de eerste namen/naam voor 2015. Ik ben benieuwd, zeker met het oog op Pukkelpop en Sziget. En ook wel voor Reading/Leeds zelf, maar iemand mee krijgen wordt een pittige klus