UK Reading / Leeds 2015

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Oke ik weet dat Britse festivals vaker een goeie lineup hebben dan de 'continentale' festivals, maar deze lineup is echt heel goed.

ReadingLeeds2014_2.png


peoples die hierheen gaan?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Zitten wel leuke namen tussen maar dit zou mij niet naar Engeland trekken. Die zondag(meest rechts) mainstage is wel heel treurig
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik vind het niet zo bijzonder, vooral nogal tegenvallende headliners (op Blink-182 na maar vind ik niet groot genoeg (meer) om te headlinen) maar dat is natuurlijk mijn mening.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dit vind je echt heel goed?
Ik namelijk niet, de namen overdag zijn redelijk maar de grote namen zijn toch echt veels te klein.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Dit affiche is grofweg ook te vinden op BKS(qua programmeer-stijl en soortgelijke bands). Misschien wat minder dance, en de grote namen zijn wat kleiner(maar meer naar mijn smaak op BKS). Geweldige affiche, dat zeker, maar dit vind je ook hier in Nederland, op een uniek festival. Het zou me iig neit naar Engeland halen ;)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Dit affiche is grofweg ook te vinden op BKS(qua programmeer-stijl en soortgelijke bands).
Wat vind je hier BKS-achtig aan dan? Ik vind het eerder allemaal Pukkelpop/Lowlands namen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
de grote namen vallen inderdaad tegen, maar over het geheel is het wel een goede lineup. kan misschien ook zo zijn omdat er veel Alt. bands tussen zitten die niet echt in de benelux te zien zijn. ik noem een Young Guns.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Sleeping With Sirens, Blink en The Hives op 1 festival naast Chvrches, Arctic Monkeys en Bombay Bicycle Club vind ik best bijzonder ja. Dat ga je op Werchter, BKS of Pinkpop niet snel zien.

Dat de headliners niet zo groot zijn, mwah, mij zou je toch niet horen klagen met AM, Qotsa en Blink.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
Dit affiche is grofweg ook te vinden op BKS(qua programmeer-stijl en soortgelijke bands).

Wat vind je hier BKS-achtig aan dan? Ik vind het eerder allemaal Pukkelpop/Lowlands namen.

Ik vindt de onderste helft op enkele namen na(vooral de dance-stage natuurlijk) bijna allemaal geschikt voor BKS, en ook de tweede stage past grotendeels goed op BKS. Zelfs delen van de eerste stage(eerste 2 dagen) had ik wel op BKS gezien(blood red shoes, dry the river, foster the people). Pukkelpop lijkt me toch heel wat anders, vooral dit jaar met alle dance en meer de balans op andere genres dan rock/indie/ppr. Kruising tussen BKS en Lowlands vindt ik een redelijk goede omschrijving. Verder zou ik met de headliners inderdaad ook wel tevreden zijn, maar het gehele affiche is niks speciaals. Het komt zo uit dat deze bands zo bij elkaar staan, maar dat zou op elk festival zo kunnen zijn.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Ik ga hierheen met onze paramore fanbase :) 11 man sterk:D gaan samen vaker naar buitenlandse concerten voor Paramore maar nu dus omdat dit hun enige Europese Festival is deze zomer hierheen! Superveel zin in!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Soow da's dan een behoorlijke Paramore fanbase als alle elf bereid zijn ervoor naar Engeland af te reizen! Veel plezier!
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Soow da’s dan een behoorlijke Paramore fanbase als alle elf bereid zijn ervoor naar Engeland af te reizen! Veel plezier!

Ooit in frankrijk elkaar ontmoet bij een concert [nadat we elkaar vaag kenden van twitter en de fanhyves destijds], afgesproken met 3 te gaan toen meer tegengekomen:p, daarna Pinkpop, HMH, Dusseldorf gedaan en nu dus naar Engeland voor ze :D !
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Morgen de eerste namen/naam voor 2015. Ik ben benieuwd, zeker met het oog op Pukkelpop en Sziget. En ook wel voor Reading/Leeds zelf, maar iemand mee krijgen wordt een pittige klus
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Morgen de eerste namen/naam voor 2015. Ik ben benieuwd, zeker met het oog op Pukkelpop en Sziget. En ook wel voor Reading/Leeds zelf, maar iemand mee krijgen wordt een pittige klus

Linkin Park zou er alvast bij zitten, aldus eFestivals.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
en ook Jamie T, Run The Jewels, Manchester Orchestra, Pierce The Veil, Refused en Wilkinson
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Zie ik nu pas inderdaad. Hopelijk sturen ze Refused door naar Pukkelpop, al staan die ook al op Groezrock. Run the Jewels mag ook door!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Zie ik nu pas inderdaad. Hopelijk sturen ze Refused door naar Pukkelpop, al staan die ook al op Groezrock. Run the Jewels mag ook door!

In 2012 deden ze ook beiden, laat maar komen inderdaad!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken