Radiohead en aanverwante projecten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Beetje wiedes wel dat die setlist top is, niet? Ze hebben nota bene 21 nummers uitgebracht, waarvan ze er 17 hebben gespeeld.

Verder baal ik misschien toch wel een klein beetje dat ik niet ben gegaan, maar die prijs was toch té (en Ticketswap had geen Vorst-achtige taferelen...).
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Processierups en noid

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
194
138
De Radiohead, en vooral The Smile, fans zoals mezelf.: een zalig concert gewenst vandaag/morgen. Voor mij de eerste keer dat ik live eender welk Thom Yorke project zie. Hoogdag!
En? Hoe was de ervaring? Ik moet nog even wachten, maar dan ben ik volgens mij weer compleet met alle Thom Yorke projecten :')
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Beetje wiedes wel dat die setlist top is, niet? Ze hebben nota bene 21 nummers uitgebracht, waarvan ze er 17 hebben gespeeld.

Verder baal ik misschien toch wel een klein beetje dat ik niet ben gegaan, maar die prijs was toch té (en Ticketswap had geen Vorst-achtige taferelen...).
In dit geval wat het die 75 euro wel waard!
 

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
53
52
Ontzettend goed optreden. Podium inrichting was ook vet, fijn dat Tom Skinner ook een goeie plek op het podium had, wat een top drummer is dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

gesp

Support act
11 jun 2018
1.098
322
Sluit me aan bij de overige lovende recensies: heel fijn optreden. Live komen de al mooie nummers nog meer tot leven door fantastisch drumwerk van Skinner. Yorke heel goed bij stem. Goed geluid en aandachtig publiek. Mooie opbouw van de set: Friend of a Friend en Bending Hectic hoogtepunten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Ook ik sluit me aan bij alle superlatieven: ik moest er een paar nummers inkomen, maar daarna was alles raak. Ik begin het Thom en Jonny bijna te vergeven dat het straks waarschijnlijk acht jaar geleden is dat we voor het laatst wat van Radiohead hoorden. Op deze plek wil ik You Know Me! uitlichten: gewaagde keuze als afsluiter, maar wat kwam die nog even binnen zeg.
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
84
50
Toch ook maar even melden: Colin Greenwood geeft een fotoboek uit, met foto's van Radiohead in de periode HTTT - AMSP

 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Ik wil hopen, maar dat 'and their related projects' wilt me niet laten hopen
 

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
‘Keep an eye out in the coming weeks as Thom has some solo project news to share.’
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
84
50
‘Keep an eye out in the coming weeks as Thom has some solo project news to share.’
Precies, ik verwacht geen Radiohead nieuws, maar 'solo project' is dus weer iets anders dan The Smile..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Precies, ik verwacht geen Radiohead nieuws, maar 'solo project' is dus weer iets anders dan The Smile..
Thom maakte muziek voor een Italiaanse film Confidenza. Kan daarnaar verwijzen. Op zich ook wel benieuwd naar.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Nieuwe soundtrack van Thom Yorke - Confidenza - aanstaande vrijdag.

Bezig bijtje. En ja, ook deze hieronder weet mij weer te raken.

 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Confidenza:

01 The Big City
02 Knife Edge
03 Letting Down Gently
04 Secret Clarinet
05 In the Trees
06 Prize Giving
07 Four Ways in Time
08 Confidenza
09 Nosebleed Nuptials
10 Bunch of Flowers
11 A Silent Scream
12 On the Ledge
 

JKGB

Campingartiest
6 dec 2021
84
50
Nieuwe soundtrack van Thom Yorke - Confidenza - aanstaande vrijdag.

Bezig bijtje. En ja, ook deze hieronder weet mij weer te raken.

Ja, en 12 juli de fysieke release..

Knife Edge klinkt inderdaad goed! Prize giving is anders dan we van Yorke gewend zijn zeg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken