Radiohead en aanverwante projecten

Blueyed Pictures is niet hun management, maar oké.

Voor de rest: c'est vrai, alleen ik snap nog niet helemaal waarom jullie er automatisch vanuit gaan dat Nederland en België worden aangedaan.

Blueyed Pictures is niet hun management, maar oké.

Voor de rest: c'est vrai, alleen ik snap nog niet helemaal waarom jullie er automatisch vanuit gaan dat Nederland en België worden aangedaan.
Denk dat niemand ergens vanuit gaat, ik althans niet. Maar dromen mag hè.

Nu als die elders in Europa zijn en niet in België, dan ben ik daar ook wel. Dit is wel net die band voor mij.

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Timmetje
Ik zie ze eerder terug een tour zoals 2016 doen. Roundhouse in londen, Zenith in parijs, AFAS Amsterdam.
De optredens in die zalen in 2016 waren echt machtig.

Ik zie ze eerder terug een tour zoals 2016 doen. Roundhouse in londen, Zenith in parijs, AFAS Amsterdam.
De optredens in die zalen in 2016 waren echt machtig.
Dat klopt, maar toen waren ze in 2012 nog in Ziggo Dome geweest. Inmiddels is het alweer 8 jaar geleden dat ze langskwamen. Dus iedereen wil ze weer zien én ze hebben een hoop nieuwe fans (zoals mijn 15-jarige neefje, blijkbaar is er weer een nieuwe generatie aangehaakt!).

Dus ik hoop dat ze toch aantal keer Ziggo Dome doen, want anders wordt het wel lastig om kaarten te vinden...

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Of een tour?

Radio
Head
EU(&U)K
2025

dromen mag...
OOR leest ook mee :)

"De naam van deze LLP is RHEUK25, wat je zou kunnen lezen als ‘Radiohead, EU, UK 2025’. Dat is uiteraard zéér speculatief."

Ik heb wel eens vernomen uit betrouwbare bronnen dat de ziggo dome elk jaar bewust enkele avonden vrijhoudt in het geval dat Radiohead een spontane nieuwe tour doet. Reken er maar op dat Radiohead de ziggo prima 3 keer uitverkoopt.

Users who are viewing this thread